Stel je voor dat |
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote mindworks: naar puppy-land ? |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
grapje puppy
kon echt niets verzinnen op de "stel dat" post...trouwens die van mij staat nog steeds open.... |
|
Blaman Erelid
WMRindex: 567 OTindex: 2.109 T |
Offtopic: die van jou is wat weggezakt door de opmerking van Heraux. Misschien weer even opnieuw neerzetten? Heb je meteen een extra post (dat scoort weet je nog) |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote mindworks: grapje puppy
kon echt niets verzinnen op de "stel dat" post...trouwens die van mij staat nog steeds open.... Dat snapte ik wel ntl;) |
|
zo gezegd zo gedaan
Stel je voor dat je tijdens het bowlen van WMR per ongeluk een moderator met bowling bal neerhaalt...... |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
niets aanraken eerst wachten op het WMR/CSI team..
Stel een Grote meteoriet schiet op onze blauwe af.. wat doe je - je kunt alles doen, genoeg geld en middelen.. maar wat doe je? |
|
heraux wat ik persoonlijk zal doen heeft een bepaald tintje wat niet geschikt is voor kleine kinderen om te lezen dus schrijf ik het 2de wat ik zal doen op:
Ik zal proberen andere mensen die laatste momenten zo goed en gelukkig mogelijk te beleven. |
|
Stel dat je een half jaar naar siberie wordt uitgezonden..in the middle of nowhere...hoe hou je jezelf bezig. |
|
Stryfe Senior lid WMRindex: 525 OTindex: 572 Wnplts: Den Bosch S |
Met een stok kaarten en een koffer pokerfiches, als je niets mee mag nemen dan ga ik die digen maken van.. van...van...van.... berenhuiden als het moet Stel dat je terug in de tijd zou gaan en Hitler op zou moeten voeden, wat zou je doen? (Deze vraag is gesponsort door Esprit) |
|
Blaman Erelid
Hem een uur in de gaskamer laten zitten Stel je voor dat je ineens ambtenaar bent. Hoe vul je je dagen |
|
@Blaman..niet ga mezelf dan ophangen Stel je voor dat er prestatie loon binnen het ambtelijk apparaat ingesteld wordt.... |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.312
|
Net als nu waarschijnlijk. Beetje WMR-en en zo. (Edit: ik ben weer eens te laat..)
Stel je voor dat je 's morgens wakker wordt en al je haar blijft op je hoofdkussen liggen.. Sta je nog op? |
|
nee, geen problemen mee, maar heb niet zo breed koppie dus zal er wel uitzien als patient of als nazi...
stel je wordt wakker maar het blijft donker..je ziet niets meer.. |
|
(offtopic: sjaak zijn we van je gewend) |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Jep, snel naar de dokter! Stel je voor dat pedofilie algemeen geaccepteerd raakt, maar jij vindt het maar niets, wat doe je dan als je kinderen hebt? (met andere woorden, wat nou als iets wat eerst algemeen als fout gezien werd, en jij deelt die mening, ineens algemeen geaccepteerd raakt, maar jij nog niet zover bent, wat doe je dan? (sorry, pedofilie schoot als eerste te binnen)) Jivebunny: Boehoe mindworks was te snel |
|
Stryfe Senior lid WMRindex: 525 OTindex: 572 Wnplts: Den Bosch S |
JA natuurlijk, of ik nog ooit naar buiten ga is weer iets anders (Ik pest al jarenlang 2 kale vrienden van me en heb zelf een ongelooflijke bos haar, dus als dat echt zou gebeuren dan ben ik héél lang het haasje ) Stel je voor dat het broeikaseffect door zou zetten en "waterworld" waarheid wordt, hoe hoog schat je je overlevingskansen in? Edit: Hey jongens, ga eerst eens iets anders lezen. Zo snel kan ik het niet hoor. |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.312
|
Hoe hoog? Ik hoop niet hoger dan mijn lippen! Haha!
Ik denk dat ik het na een uurtje zwemmen wel opgeef.
|
|
Blaman Erelid
Offtopic: Jivebunny ik moet deze zin ook twee keer lezen voordat ik hem snap Ik zou gaan praten met mensen die het al geaccepteerd hebben en zo langzamerhand proberen het ook te accepteren (oftewel ik sluit me bij de meerderheid aan wat dit betreft) Stel je voor dat je verliefd wordt op iemand van hetzelfde geslacht. Wat doe je? |
|
niets bijzonders het leven is zoals het is..kan iedereen gebeuren denk ik...
stel je voor dat je geen man maar ook geen vrouw meer bent...eigenlijk ben je niets..... |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Offtopic: Kan een homosexueel de bovenstaande stel je dat even kort en krachtig beantwoorden? Edit: die van Blaman dus... Mindworks FOEI! |
|
waarom FOEI??? Jivebunny: Omdat je me alweer te snel af bent |
|
Blaman Erelid
Offtopic: Jivebunny, krijg ik nu op mijn kop Heb ik iets verkeerds gezegd? Is mijn stelling fout?? |
|
Stel dat JiveBunny niet zoveel zou editen en offtopic gaan...zou dan alles wat logischer lopen hier op WMR?
Geef bij deze al het antwoord: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
Blaman Erelid
Offtopic: en toen viel iedereen stil |
|
valt me op waar ik als laatste heb gereageerd dat het stil is... |
|