De WMR grote familie stamboom |
Pietjuhh Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 713 Wnplts: Zeist
|
|
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Ik heb 2 kinderen, en ben een zoon van Luna. MAMA LUNA  |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Ik verbreek de adoptie met Jannick en verhuis naar Japan
Onitchiwa |
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
Quote Thom: Ik heb 2 kinderen, en ben een zoon van Luan. MAMA LUNA  heey dat houdt in dat ik jouw oma ben  |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.620 OTindex: 56.895
|
@Coelie: Chichiwa, chichiwa, chichiwawawa! |
|
Thommy Erelid
|
Quote coelieroelie: Ik verbreek de adoptie met Jannick en verhuis naar Japan
Onitchiwa hahaha, iedereen dumpt Jannick  |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Ja ik heb er genoeg van om geadopteerd te zijn ik woon nu opmezelf ik stuur wel de yakuza als er problemen zijn |
|
Thommy Erelid
|
Quote coelieroelie: Ja ik heb er genoeg van om geadopteerd te zijn ik woon nu opmezelf ik stuur wel de yakuza als er problemen zijn Sushi eten, saki drinken  ! |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Zou iemand me een uitdraai kunnen geven met de huidige staan van de WMR stamboom - een Genealogie dus.
|
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@heraux; Zal je moeten wachten tot mijn zoon weer terug is uit school! Krijgen we vast weer een update (hoop ik) |
|
Reema Sawwan Erelid
|
OP WMR moet je een rare stamboom hebben... of in ieder geval rare mensen...  ennuh rare combinaties... |
|
Thommy Erelid
|
Quote puppy: @heraux; Zal je moeten wachten tot mijn zoon weer terug is uit school! Krijgen we vast weer een update (hoop ik) He bah school. Ik heb vandaag vrij genomen om te WMR-en [echte-reden]Ik zit nu in periode na de toetsweek, 3 daagjes vrij [/echte-reden] |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
 Maar niemand heeft zo'n lieve, leuke lekkere mama als ik  wat zeg ik nou.... |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Quote ElrohirElensar:  Maar niemand heeft zo'n lieve, leuke lekkere mama als ik  wat zeg ik nou....  wat een vleierij.... |
|
nietmeer Erelid
|
 Bij gebrek aan het kennen van mijn vader gaat al mijn affectie uit naar mijn mama... dus 2x zoveel.. |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Quote ElrohirElensar:  Bij gebrek aan het kennen van mijn vader gaat al mijn affectie uit naar mijn mama... dus 2x zoveel.. hou wat vleierij over voor je vrouw lieverd... |
|
Pamiki Actief lid WMRindex: 74 OTindex: 35 Wnplts: Almere
|
Ik ben helemaal alleen op WMR |
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ Pamiki,
heey jivebunny zoekt nog een vrouw, interesse??? |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.620 OTindex: 56.895
|
@Pamiki: Jonge vrouwen adopteren is nu zo'n beetje core-business van Puppy en mij. Wat zou je ervan vinden om een zusje te worden van Alweerdood, Enkie en Pietjuhh? |
|
Thommy Erelid
|
Quote Pamiki: Ik ben helemaal alleen op WMR + Quote Reema Sawwan: @ Pamiki, heey jivebunny zoekt nog een vrouw, interesse??? Krijg je wel konijnen als kinderen.. |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Quote Thom: Quote Pamiki: Ik ben helemaal alleen op WMR + Quote Reema Sawwan: @ Pamiki, heey jivebunny zoekt nog een vrouw, interesse??? Krijg je wel konijnen als kinderen.. Ja maar zijn konijnigheid is wel sexy.... |
|
nietmeer Erelid
|
@mama Reema Da's andere affectie mama, daar heb ik ook genoeg van  |
|
Thommy Erelid
|
Reema: Zeker  |
|
Reema Sawwan Erelid
|
|
|
Thommy Erelid
|
Quote Reema Sawwan: IK WIL JIVEBUNNY!!!!! Elrohir je mama is seksueel gefrustreerd  ! |
|