De WMR grote familie stamboom |
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Jive: ja dat klopt in de praktijk ook  |
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
 .... I  mie Bunnie |
|
heb ik Oud Moderator
 WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
ben ik al de Godfather? |
|
Thommy Erelid
|
Quote heb ik: ben ik al de Godfather? Nee, Voogeltje is de Godfather. Jij bent de Capo di tutti Capi. |
|
heb ik Oud Moderator
 WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
ook goed...denk ik |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote Thom: Quote heb ik: ben ik al de Godfather? Nee, Voogeltje is de Godfather. Jij bent de Capo di tutti Capi. Godfather = Capo di tutti capi als je het mij vraagt hehe. Maak van Heb ik maar gewoon een soldier of zo, misschien een wiseguy?  Quote Reema Sawwan:  .... I  mie Bunnie Huppelt heen en weer als een konijntje, en toch ook op een sexy verleidelijke manier   |
|
Thommy Erelid
|
Quote Reema Sawwan:  .... I  mie Bunnie Huppelt heen en weer als een konijntje, en toch ook op een sexy verleidelijke manier   [/quote]  |
|
dandy
winnaar PW 06
 WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
woops....Jivebunny, dat hoort hier niet he, dat onpasselijke konijnengedrag |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Quote Reema Sawwan:  .... I  mie Bunnie Quote Jivebunny: Huppelt heen en weer als een konijntje, en toch ook op een sexy verleidelijke manier   kan dat dan??? op een sexy verleidelijke manier huppelen??? wil ik wel zien...... in bed;)  |
|
Thommy Erelid
|
Quote dandy: woops....Jivebunny, dat hoort hier niet he, dat onpasselijke konijnengedrag Zoon wegwezen hier, deze mensen gaan wat vies doen. |
|
dandy
winnaar PW 06
ik bed sexy huppelen? word steeds erger hier  |
|
Jivebunny
oud moderator
Rawrrrrrrr! *neemt een aanloop en hopt zo het bed in!*  *Censuur* *Censuur* *Censuur* *Censuur* *Censuur* *Censuur* *Censuur* *Censuur* *Censuur* *Censuur* *Censuur* *Censuur* |
|
dandy
winnaar PW 06
Quote Thom: Quote dandy: woops....Jivebunny, dat hoort hier niet he, dat onpasselijke konijnengedrag Zoon wegwezen hier, deze mensen gaan wat vies doen. papa, papa, waarom liggen die mensen met zn 8en boven op elkaar     |
|
dandy
winnaar PW 06
Quote Jivebunny: Rawrrrrrrr! *neemt een aanloop en hopt zo het bed in!*  *Censuur* *Censuur* *Censuur* *Censuur* *Censuur* *Censuur* *Censuur* *Censuur* *Censuur* *Censuur* *Censuur* *Censuur* en jivesawwan is geboren  |
|
Thommy Erelid
|
Quote dandy: Quote Thom: Quote dandy: woops....Jivebunny, dat hoort hier niet he, dat onpasselijke konijnengedrag Zoon wegwezen hier, deze mensen gaan wat vies doen. papa, papa, waarom liggen die mensen met zn 8en boven op elkaar  (..) Wegwezen zei[color=] ik toch! |
|
dandy
winnaar PW 06
Quote Thom: Quote dandy: Quote Thom: Quote dandy: woops....Jivebunny, dat hoort hier niet he, dat onpasselijke konijnengedrag Zoon wegwezen hier, deze mensen gaan wat vies doen. papa, papa, waarom liggen die mensen met zn 8en boven op elkaar  (..) Wegwezen zij ik toch! deur zit op slot  |
|
Reema Sawwan Erelid
|
...................   |
|
Jivebunny
oud moderator
Geen paniek! zoals het een echt konijn betaamt is het klusje zo geklaard  Ze noemen me niet voor niets "Stampertje" (Ja ja, dat zet Bambi in een heel ander daglicht of niet?  ) |
|
Thommy Erelid
|
Quote Jivebunny: Geen paniek! zoals het een echt konijn betaamt is het klusje zo geklaard  weer 25 kinderen erbij Jive: Al opgelost |
|
dandy
winnaar PW 06
papa, hoezo drie keer? |
|
Reema Sawwan Erelid
|
......  ........ |
|
Thommy Erelid