De WMR grote familie stamboom |
nietmeer
|
reema is lust opwekkend..  |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
wie heeft de oude stamboom gemaakt? en wie wil er een nieuwe maken? of zet ff neer wie allemaal met wie is dan maak ik m wel;) |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Ghehe, als ik een lijstje heb, kan ik er wel een mooie van maken, heb hier een mooi tekenprogramma voor dit soort schema's op mijn laptop staan hehe. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
nou, ik had begrepen - dat verklaard werd - uiteengezet in mijn absence - dat ik iets had met luna en luna met kpuc die samen drie kinderen hebben maar wie die zijn is me geheel onbekend - en verder zie ik nog een verbinding waarvan ik de verfijning nog niet helemaal helder heb..
Tis wat op WMR |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Kunnen we niet opnieuw beginnen of iedereen een mailtje sturen waar hij inzet wat hij is ofzo want hier wordt niemand meer wijs uit |
|
|
jaa vind ik ook.. helemaal opnieuw beginnen, want dit klopt helemaal niet meer  iedereen gaat met iedereen en iemand zn oma is ook zn dochter enzo |
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
Ik had eventjes een koude douche nodig.... |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Dus nu effe niks meer posten over veranderingen ofzo een laat effe Jive weeten wat je bent en dan kan hij er een schema van maken is dat geen goed idee of wat? |
|
|
Jive ik wil je wel helpe.. was je email? mijne is jatser[at]live[punt[nl]
|
|
heb ik Oud Moderator
 WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
Quote Jatser: Jive ik wil je wel helpe.. was je email? mijne is jatser[at]live[punt[nl]
Jive moet je niet storen, die probeert te werken!;) |
|
Basmans Senior lid WMRindex: 175 OTindex: 136 Wnplts: Deventer
|
Quote Jatser: Jive ik wil je wel helpe.. was je email? mijne is jatser[at]live[punt[nl]
je kan ook gewoon jatser[at]live[punt]nl neerzetten ?  |
|
Jivebunny
oud moderator
Mijn mail staat in mijn profiel  Quote heb ik: Quote Jatser: Jive ik wil je wel helpe.. was je email? mijne is jatser[at]live[punt[nl]
Jive moet je niet storen, die probeert te werken!;) Eigenlijk wel ja haha, maar goed, ik kan er misschien vanavond nog wat aan doen. vanmiddag in ieder geval niet op het moment  |
|
nietmeer
|
Quote Basmans: Quote Jatser: Jive ik wil je wel helpe.. was je email? mijne is jatser[at]live[punt[nl]
mag je hier geen jatser[at]livepuntnl neerzetten? dat is tegen de spam Jive: Je kan via iemands profiel een berichtje sturen en dan komt het ook aan. Daarmee kan je dan je emailadres meegeven en zo krijg je geen spam en weet ik toch je emailadres |
|
dandy
winnaar PW 06
 WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
Ik ben de zoon van Thom en Sheep, en Luna en Kpuc zijn mijn opa en oma van Thoms kant. Dat is alles |
|
|
Quote wexxO: Quote Basmans: Quote Jatser: Jive ik wil je wel helpe.. was je email? mijne is jatser[at]live[punt[nl]
mag je hier geen jatser[at]livepuntnl neerzetten? dat is tegen de spam  ah ok,bedankt meneer "ik kijk graag in de trukendoos"  |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.620 OTindex: 56.895
|
Zullen we eventuele voorgestelde, maar nog niet bekrachtigde huwelijken, scheidingen en/of adopties nog maar even laten voor wat ze zijn? Huilende kinderen kunnen later alsnog van lieve ouders worden voorzien. |
|
nietmeer
|
nee ik keek of ik jou misschien kon verbeteren Basmans;) |
|
Jivebunny
oud moderator
@Sjaak: Haha ik vind het best Sjaak! Ik maak alleen maar een stamboom zodra ik een bekrachtigd lijstje mag ontvangen. Ik ga me niet bezig houden met het opstellen van het lijstje zelf  |
|
|
Quote wexxO: nee ik keek of ik jou misschien kon verbeteren Basmans;) Altijd goed toch?  |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.620 OTindex: 56.895
|
Ik vorm samen met Puppy de ouders van Alweerdood, Enkie en Pietjuhh. |
|
|
ik maak het lijstje wel |
|
|
Ik ben net Angelina Jolie, ik heb IEDEREEN hier geadopteerd..... |
|
|
waar staat je email dan? |
|
Jivebunny
oud moderator
Via berichtje sturen krijg ik een mailtje naar mijn inbox, maar aangezien je het waarschijnlijk op een andere manier wilt doen: jivebunny@waarmaarraar.nl  |
|
|
heb je msn op dat sdres? |
|