De WMR grote familie stamboom |
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Reema! Ik sla af en toe wel als ik dronken ben enzo, maar ik loop al bij de psychiater en zit al in de afkickkliniek! Heb je mij al eens in mijn bunnysuit gezien?  Rrrrrrrrrrrr  Ik zal goed voor je zijn  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Hahahahaha  |
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
Quote Jivebunny: Reema! Ik sla af en toe wel als ik dronken ben enzo, maar ik loop al bij de psychiater en zit al in de afkickkliniek! Heb je mij al eens in mijn bunnysuit gezien?  Rrrrrrrrrrrr  Ik zal goed voor je zijn  Jeay... bunny is van moi.... hopelijk wordt Voogeltje niet jaloers... |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@Thom, Ja daar ben ik achter gekomen, maarja geen enkel kind bemoeit zich toch echt actief met het sexleven van zijn ouders?? Ouders hebben helemaal geen sex, dat is vies en vunzig....  |
|
Jivebunny
oud moderator
 ouders die sex hebben  hahahah Lekker cliché  Maar we waar op één of andere vreemde manier  |
|
dandy
winnaar PW 06
 WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
hoi, k ben er weer. Alles goed hier? Geen zin om alles te lezen  |
|
Thommy Erelid
|
Quote Jivebunny:  ouders die sex hebben  hahahah Lekker cliché  Maar wel waar op één of andere vreemde manier  Ja hopelijk wel waar ja  |
|
Thommy Erelid
|
Oeps  |
|
dandy
winnaar PW 06
Quote Thom: Quote dandy: hoi, k ben er weer. Alles goed hier? Geen zin om alles te lezen  ZOON  PAPA!!!!!!!! |
|
Thommy Erelid
|
Quote dandy: Quote Thom: Quote dandy: hoi, k ben er weer. Alles goed hier? Geen zin om alles te lezen  ZOON  PAPA!!!!!!!!  |
|
Reema Sawwan Erelid
|
 wat is een vader zoon relatie toch mooi  |
|
Jivebunny
oud moderator
Wat ontroerend he vrouwlief! Zullen wij ook eens beginnen?  (Oh oh, mijn vriendin zal wel denken, stelletje mafkezen) |
|
Thommy Erelid
|
Quote Jivebunny: Wat ontroerend he vrouwlief! Zullen wij ook eens beginnen?   |
|
Reema Sawwan Erelid
|
wie ik!!!! tuurlijk lieverd!!! |
|
dandy
winnaar PW 06
PAPA!! waar is mama  |
|
Thommy Erelid
|
Quote dandy: PAPA!! waar is mama  Welke  Probably allebij op school  |
|
Jivebunny
oud moderator
|
|
Thommy Erelid
|
Quote Jivebunny: Quote Reema Sawwan: wie ik!!!! tuurlijk lieverd!!! Woehoe Kpuc, Mmore en Elrohir krijgen (een) broertje(s) of zusje(s) erbij   NIJNTJES Jivebunny's natte dr**m. |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Is er al weer een nieuwe versie van de stamboom? |
|
Jivebunny
oud moderator
|
|
nietmeer Erelid
|
 Is Jive nu mijn stiefvader en dus stiefopa van zijn eigen kinderen Ikke en Theemonster die op dit moment de woeste baren proberen te overleven om zich aan te sluiten bij de clan Elensar??? |
|
Thommy Erelid
|
Quote Jivebunny: @Thom *kwijl*  hahahah Goeie toch Reema verkleed je! Snel  |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Quote ElrohirElensar:  Is Jive nu mijn stiefvader en dus stiefopa van zijn eigen kinderen Ikke en Theemonster die op dit moment de woeste baren proberen te overleven om zich aan te sluiten bij de clan Elensar??? idd maf!!! |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Jivebunny
oud moderator
hey, Ehmmmm nee, volgens de getekende stamboom ben ik altijd een oom geweest van jullie, en zijn mijn kinderen eigenlijk gewoon neven en nichten van jullie. |
|