Blog van KhunAxe |
allone Oudgediende
WMRindex: 52.012 OTindex: 93.490
|
@KhunAxe: dat kan ik me goed voorstellen |
|
venzje Oudgediende
WMRindex: 22.620 OTindex: 7.915
|
@KhunAxe: Goede berichten! Ik zal verder geen grapjes maken over het oog van de naald of zo. |
|
KhunAxe Oudgediende
WMRindex: 7.842 OTindex: 3.189
|
@venzje: Heheheee.. Je kunt het niet laten hé? |
|
venzje Oudgediende
|
|
|
KhunAxe Oudgediende
|
@venzje: Tuurlijk niet... Maar je zit vast op je nagels te bijten, zo graag wil je nog een dolletje maken . Laatste edit 28-09-2020 11:23 |
|
venzje Oudgediende
|
|
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.489 OTindex: 6.503
|
oh wat is dat goed nieuws! |
|
KhunAxe Oudgediende
|
|
|
HoLaHu Oudgediende
WMRindex: 6.356 OTindex: 2.476
|
Mooi! Ben je weer bijna de oude! |
|
KhunAxe Oudgediende
|
@HoLaHu: Bijna, moet nog wel de teen blijven verzorgen voorlopig, maar het gaat op zeker de goede kant op! |
|
HoLaHu Oudgediende
WMRindex: 6.356 OTindex: 2.476
|
@KhunAxe: Fijn om te horen! Ik vond de foto's nogal verontrustend, om maar een understatement te gebruiken. Mooi dat het nou weer de goeie kant uitgaat! |
|
KhunAxe Oudgediende
|
|
|
KhunAxe Oudgediende
|
Is het al iemand anders opgevallen dat enkel mannen en vrouwen Corona schijnen te krijgen?? Ik heb over geen enkel geval van één van de overige 30 genders gehoord Die zijn allemaal immuun denk ik.. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.012 OTindex: 93.490
|
@KhunAxe: daarom zijn wij allemaal nog gezond |
|
Questyn Erelid
WMRindex: 1.785 OTindex: 1.902 S |
En hoe zit dat dan... mag je nog kiezen om van gender te veranderen? Zou een goeie remedie zijn voor het zonnelichtkrans virus |
|
KhunAxe Oudgediende
|
|
|
venzje Oudgediende
|
@KhunAxe: De hoeveelheid valt wat tegen ... |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.682 OTindex: 28.578
|
|
|
Beereekhoorn Oudgediende
WMRindex: 1.250 OTindex: 10.036
|
@Emmo: goede smaak heeft mijn voorkeur ook |
|
KhunAxe Oudgediende
|
@Emmo: In de tijd dat ik nog weleens een biertje dronk had Grolsch eveneens mijn voorkeur, een beugeltje Grolsch |
|
KhunAxe Oudgediende
|
Ik wilde gisteren iets posten op FB en ik kwam er achter dat ik geblokt ben voor ene periode van 30 dagen. Ik kan wel lezen, maar kan niet posten. De reden is bijzonder wazig, ik zou de FB-regels hebben overtreden en een haatbericht gepost hebben afbeeldingIk heb al mijn postings van de afgelopen weken nagekeken maar kan de gewraakte posting niet vinden. Ook heeft FB de gewraakte posting niet aan mij doorgestuurd. Ik ben uiteraard in beroep gegaan tegen deze beslissing. Het is dat ik via FB met veel vrienden in contact sta anders had ik het allang eruit gedonderd! |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.271 OTindex: 96.117
|
@KhunAxe: Quote: Het is dat ik via FB met veel vrienden in contact sta anders had ik het allang eruit gedonderd!
Het lijkt er meer op dat het jóu eruit gedonderd heeft. Maar opgaaf van reden zou wél zo netjes geweest zijn Want dan kan je je verdedigen. Dit is een rare gang van zaken en ik kan begrijpen dat je boos bent. |
|
KhunAxe Oudgediende
|
@Mamsie: FB is berucht om hun extreem preutse opvattingen, er is echt niet veel voor nodig om een ban te krijgen. En ik weet best wel dat ik soms gespierde taal gebruik maar deze keer weet ik écht niet wat ik verkeerd gedaan heb. Verder heb je natuurlijk gelijk, FB is inmiddels zo ongelooflijk groot geworden dat ze drie keer schijt hebben aan de leden. Weet je dat het welhaast onmogelijk is om je FB-account te wissen? Je kunt het stilleggen, maar wissen vergt enorm veel stappen.. Zoveel dat mensen denken, 'Acht, laat maar'.. . Laatste edit 03-10-2020 12:02 |
|
De Paus Oudgediende
WMRindex: 13.811 OTindex: 19.889 S |
|
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.271 OTindex: 96.117
|
@KhunAxe: Ik ben blij dat ik niet in deze fuik gezwommen ben. En waarom zou je treuren want Facebook is zo groot. Van voren met twee deuren en van achter loopt het dood..... |
|