Storings meldingen |
nietmeer
|
What the fuck is er nu weer aan de hand ?, het hele zaakje lag er een hele tijd uit. echt, waarom valt dier server toch iedere keer uit vogel? die van mij is een simpele 1,5ghz met 512MB en die trek nog 200 gebruikers als het moet. |
|
so-what Senior lid WMRindex: 114 OTindex: 171 Wnplts: Strien
|
De site is weer bereikbaar maar lekker loopt ut nog niet, ik blijf foutmeldingen krijgen |
|
nietmeer
|
dit is niet zo best voor de site, er is iets goed stuk geloof ik |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Denix: What the fuck is er nu weer aan de hand ?, het hele zaakje lag er een hele tijd uit. echt, waarom valt dier server toch iedere keer uit vogel? die van mij is een simpele 1,5ghz met 512MB en die trek nog 200 gebruikers als het moet. Volges mij staat in dit topic een paar pagina's terug dat de server gewoon te langzaam is. En heb jij wel eens 200 gebruikers op je server gehad, die tegerlijkertijd vanalles invoeren en opvragen. Dat kost best wel wat power hoor |
|
|
Ik kwam er net weer niet op (WMR ) Ligt dat aan mij?? |
|
Ikke Oudgediende
Quote so-what: Ik kwam er net weer niet op (WMR ) Ligt dat aan mij?? als je een max_user_connections error krijgt niet |
|
|
Neeeeeee, die kreeg ik deze keer niet, kreeg een melding dat de pagina niet bestond enzo, je kent ze wel |
|
Ikke Oudgediende
404 error?
Heb je op een link in een van de reacties of zo geklikt? dan kan het namelijk zijn dat iemand http:// vergeten is ervoor te zetten |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
er is een van mijn blogposts verdwenen |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Dandy, stuur me even een mailtje met de details over je probleem, dan kijk ik er morgen even naar. |
|
|
lijkt me stug , geen van de links deden het(feed op google) idd een 404, geen responce, maar zat ff te kijken naar de tijden van de laatste berichten en die zijn wel geplaatst op het moment dat ik geen toegang kreeg |
|
dandy winnaar PW 06
mag dat via die helpdesk?? |
|
Voogeltje Administrator
Doe maar via mn profiel aub. |
|
dandy winnaar PW 06
ok |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
frontpage niet zichtbaar reeds enkele minuten
enkele post kunnen niet ge-edit worden..
t0=19:05 |
|
|
lay out gaat ook niet goed bij die knakker die als hitler verkleed gaat, en idd als je home klikt krijg je alleen een link met onderwerpen van gister |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@so-what maar als je dan op een artikel klikt en dan verder gat naar de volgende onderwerpen kom je wel bij de artikelen van vandaag... |
|
|
maar zo is het niet bedoeld ga ik van uit |
|
|
BTW, nu werkt het weer Maar die lay out is nog niet goed |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
weest lief en post de start-tijd en eind-tijd van storing zover je het kunt bijhouden... ik probeer me zelf ook eraan te herinneren..
(zover die tijd afwijkt van je post-tijd)
|
|
Voogeltje Administrator
Grote storing van 12:05 tot 12:40 ivm een mysql server die iets te graag zn werk goed wilde doen. |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Maar we kunnen er nu weer tegen aan! |
|
nietmeer
|
weer de sql d'r uit... hey vogel hoe kan het dat ie zegt max usr exeded, als er niemand bij kan ....? |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Zojuist een down time van 20 minuten gehad. Excuses (Ook al konden wij er niets aan doen) Quote: "hey vogel hoe kan het dat ie zegt max usr exeded, als er niemand bij kan ....? " connectie maken met de db en erachter zetten "or else" |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Geeft niks hoor is toch jouw schuld niet |
|