Storings meldingen |
nietmeer
|
Geloof maar niks, alleen in jezelf dan ben je het beste af waarschijnlijk. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Open een nieuw thread en ik overtuig je dat ook jij gelovig bent. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Sorry kleine storing! |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
storinkje? |
|
Voogeltje Administrator
In het datacentrum van VDX was een kleine netwerk storing. Daar door waren een aantal servers tijdenlijk niet beschikbaar... |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Warning: session_start(): The session id contains invalid characters, valid characters are only a-z, A-Z and 0-9 in /var/www/html/index.php on line 28 Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /var/www/html/index.php:2 in /var/www/html/index.php on line 28 Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/html/index.php:2 in /var/www/html/index.php on line 28 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/index.php:2 in /var/www/html/index.php on line 31 |
|
Voogeltje Administrator
We zijn even aan het stoeien met wat nieuwe instellingen. daar gaat soms wat mis... |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
De lay-out valt 'n beetje uiteen in Opera 9, kzal ff 'n screenshot maken screenshotHet is op zich niet zo erg, maar ook niet zoals het hoort... lama hangen. Kmoet eerst eens de overige meldingen lezen |
|
Voogeltje Administrator
Graag! |
|
heraux Oudgediende
Ojee, nu heb ik groen haar... zeg veranderd dat eens even..
|
|
Voogeltje Administrator
De db had weer eens moeilijkheden |
|
heraux Oudgediende
T$^@%#^!#^#$%$%^$ alweer een gestoring zijn dat nu soft errors - zoals het aantal threads, handles of childs die niet voldoende zijn - wat moet ik me daarbij voorstellen? |
|
Voogeltje Administrator
Af en toe is er een query die niet lekker wordt behandeld door server en daar door locked ie de boel... |
|
kazz1980 Erelid WMRindex: 1.704 OTindex: 1.181 Wnplts: Nee
|
euhm... ik vinnet eigenlijk wel handig dat de linkerbalk nu in 2 delen is.... (al ziet het er met de huidige opmaak niet zo fraai uit). |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Ikke: De lay-out valt 'n beetje uiteen in Opera 9, kzal ff 'n screenshot maken screenshotHet is op zich niet zo erg, maar ook niet zoals het hoort... lama hangen. Kmoet eerst eens de overige meldingen lezen Heb ik ook.. Quote kazz1980: euhm... ik vinnet eigenlijk wel handig dat de linkerbalk nu in 2 delen is.... (al ziet het er met de huidige opmaak niet zo fraai uit). Ik vind 't niet zo leuk.. Zit namelijk nu op een 15" crt schermpje.. :'( |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Dan is het wel minder ja.. Maar zo duur is een 19" schermpje niet meer |
|
heraux Oudgediende
Mijn netscape - een goed product met veel veiligheids opties - maakt het scherm niet bereikbaar en plaatst deze uiterst links - waardoor ik trukjes moet uit halen om het te zien.. very strange.. huh |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Gebruik allemaal toch gewoon Firefox.. Scheelt mij en voogeltje zoveel werk |
|
nietmeer
|
Vuurvosje for life. |
|
Voogeltje Administrator
Stomme database blijft moeilijk doen. Sjaak: Er wordt op WMR niet met vleeswaren gegooid, ook niet afgekort.Edit Voogeltje: sorry Sjaak |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Firefox for the win! |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
hij viel net weer ff uit |
|
Voogeltje Administrator