WMR bowling 13 - 23 oktober |
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@DreamerTje: Volgens mij loopt Mmore je te plagen, of niet? |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Nee, ik kan echt niks invullen PV: Ik kom wel bij dat scherm hoor. Dan vul ik in: 't Zand en Trein, dan zegt ie dat mijn gegevens zijn ge-update, maar dan staat er niks |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
hmm, dat is vreemd, misschien dat het systeem in de war raakt van de ' bij de 't van 't Zand? If that makes sense |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
wij komen ook |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Gezellig Kristel |
|
Kameleon Oudgediende
Kristel! Kan ik jullie ook zien |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@pietjevlip: gewoon "het zand" invullen, is precies 'tzelfde |
|
nietmeer
|
En iedereen die een button van Kristel heeft gekregen, moet niet vergeten om 'm op te spelden hè! |
|
Kameleon Oudgediende
Vailan, dat had ik ook bedacht inderdaad! Ik zag hem gisteren liggen in mijn grote bewaarla, en heb hem gelijk alvast op mijn bureau gelegd |
|
Kpuc Oudgediende
Ik doe ook een button op de tet |
|
nietmeer
|
Goed zo . He kaam, gaan we dit keer in hetzelfde team? Dat zouden we de vorige keer doen, maar toen kon je niet . |
|
Kameleon Oudgediende
Vailan, jup, ik wil je verslaan |
|
nietmeer
|
Maar je zal me niet verslaan . |
|
nietmeer
|
Oeps . |
|
Kameleon Oudgediende
Vailan: Wacht maar 1 jaar geleden stond ik wel 16e hè |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Ik zal mijn pet opzetten én mijn button op doen maar ws staat daar heel iets anders op dan men wil |
|
nietmeer
|
Ach, ik zal toch niet veel meer scoren dan normaal . 80-90 punten . 100 met een beetje mazzel . Maar ik heb tijdens bowling 12 wel bewezen/gemerkt dat ik op zowel een baan met hekjes voor de goot als op een baan zonder die hekjes, ongeveer evenveel punten haal . |
|
Kameleon Oudgediende
Vailan, ik scoor juist beter zonder hekjes, dan met Maar wacht maar, ik heb weleens rond de 150 gezeten |
|
nietmeer
|
Ik heb wel eens over de 200 gehaald . Serieus . Toen had ik m'n dag . Tja, dat bowlen op de Nintendo DS is wel stukken makkelijker....maar dat zijn slechts details |
|
Kristel Oudgediende
Quote Kpuc: Gezellig Kristel fijn dat je er zo naar uit kijkt, mij doe je toch echt heel anders overkomen. dus stoppen nu met je onzin |
|
nietmeer
|
Basta! Gaan we nu al beginnen met de ruzie? |
|
Kristel Oudgediende
Vailan: o nee ik krijg zeker en vast een knuffel van hem |
|
Kpuc Oudgediende
Kristel, misschien dat dit juist een moment kan zijn om de tanden uit te doen en normaal te praten, je weet maar nooit. |
|
Kameleon Oudgediende
Jongens, kom op, doe dit via de mail, en niet hier! |
|
nietmeer
|
Quote Kristel: Vailan: o nee ik krijg zeker en vast een knuffel van hem Dat hopen we dan maar . En anders stoppen we 'm in een bowlingbal . |
|