| WMR bowling 13 - 23 oktober | 
| Soulsplitter   
  Erelid 
  WMRindex: 784
 OTindex: 2.326
 S
 | 
| ik zit ook al bijna in kledingscrisis xD wat moet ik aandoen? iig mijn WMR shirt omdat ik totaal niemand ken xD | 
| 
 | 
| Zuwe   
  Oudgediende 
  WMRindex: 723
 OTindex: 22.463

| 
| @Soulsplitter: Trek een kloffie aan dat lekker zit met bowlen en een lach op je gezicht   | 
| 
 | 
| Mamsie   Oudgediende

WMRindex: 46.594
 OTindex: 97.157

| 
|  | 
| 
 | 
| Kameleon   Oudgediende

WMRindex: 452
 OTindex: 48.504
 T S
 | 
| Mamsie    Dát is niet zo'n goed idee denk ik     | 
| 
 | 
| ledi   Oudgediende

WMRindex: 47.811
 OTindex: 23.036
 S
 | 
| @Kameleon: daarvoor is het eind oktober ook een beetje te koud.  | 
| 
 | 
| Kameleon   Oudgediende

WMRindex: 452
 OTindex: 48.504
 T S
 | 
| Ledi, inderdaad    Krijg je weer lekkere ziektes enzo, nee bedankt   | 
| 
 | 
| jacodenni   Erelid

WMRindex: 535
 OTindex: 1.868

| 
| @Soulsplitter kijk gewoon even naar een paar fotos van members waarvan je weet dat ze gaan bowlen en op het station wachten daarna als je met de trein aankomt kijk je onder het grote bord naar deze mensen. heb je ze gevonden is het gewoon een kwestie van iemand plathuggen of iets dergelijks pref iets plathuggen wat klein is......(maar niet jong!) | 
| 
 | 
| FrankB   Oudgediende

WMRindex: 179
 OTindex: 13.577

| 
| @Soulsplitter: ach joh, reis je dan met mij, T-G en Irthe mee?   ik ken er wel een paar, en een paar kennen mij   @jacodenni : zoiets als JudyW?     | 
| 
 | 
| jacodenni   Erelid

WMRindex: 535
 OTindex: 1.868

| 
| @frankB bijvoorbeeld

arya werkt ook maar die komt dit keer niet /cry
 | 
| 
 | 
| FrankB   Oudgediende

WMRindex: 179
 OTindex: 13.577

| 
| maar die ken ik niet    JW wel     | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| Quote Soulsplitter:ik zit ook al bijna in kledingscrisis xD wat moet ik aandoen? iig mijn WMR shirt omdat ik totaal niemand ken xD
 Ik had vorig jaar een miniminirokje aan    Werd uitgedaagd door iemand, dus tsja....   | 
| 
 | 
| Naaoomii   
  Oudgediende 
  WMRindex: 1.876
 OTindex: 26.721
 S
 | 
| Quote FrankB :@Soulsplitter : ach joh, reis je dan met mij, T-G en Irthe mee?   ik ken er wel een paar, en een paar kennen mij   @jacodenni : zoiets als JudyW?    Zoals Naaoomii? Ja graag!!!   | 
| 
 | 
| Jasjee   
  Oudgediende 
  WMRindex: 358
 OTindex: 13.547

| 
| Hmmm, ik zit te twijfelen of ik ga komen    Zou dan mn eerste bowling worden   | 
| 
 | 
| Relpa   
  Oudgediende 
  WMRindex: 3.482
 OTindex: 10.385
 S
 | 
| @Jasjee, Waarom zou je't niet  doen dan ?   *Is écht onwijs gezellig en leuk om de 'mensen' achter de 'nicks' eens in't écht mee te maken*     Iedereen is een beetje zenuwachtig de éérste (en 2e én 3e) keer maar dá's zo over     | 
| 
 | 
| Jojo_da_hond   Erelid

WMRindex: 809
 OTindex: 873
 S
 | 
| ik zou wel willen maar ik ben scholier en woon thuis dus ik mag niet   | 
| 
 | 
| Naaoomii   
  Oudgediende 
 S
 | 
| Oja ik heb er zin in    Had het vandaag nog niet gezegd   | 
| 
 | 
| Jasjee   
  Oudgediende 

| 
| @Relpa: Waarom ik het niet zou doen... Ja, daar ben ik ook nog niet over uit   Het lijkt me wel leuk te zien met wie je nou al die tijd gezellig zit te praten.   Maarja, denk dat het meer de zenuwachtigheid is ja...   | 
| 
 | 
| Naaoomii   
  Oudgediende 
 S
 | 
| @ Jasjee, ik ben heel eng hoor   Nee gewoon die zenuwen overwinnen haha    Ik vind het alleen maar leuk!! En ook ik had de eerste keer zenuwen hoor    Echt heel erg    Maar het was zo gezellig dat ik probeer er geen meer over te slaan   | 
| 
 | 
| Relpa   
  Oudgediende 
 S
 | 
| @wafwaf, 1ste keer dat ik ging (was de 5e Bowl) waren David. en Daniel er ook   die waren toen 13 geloof ik en hadden moeders meegenomen    géén enkel probleem toch ?   *Laat anders je ouders voogeltje even bellen als ze't niet vertrouwen*     Noompi, duurt eigenlijk nog vééls'te lang hè   | 
| 
 | 
| Jasjee   
  Oudgediende 

| 
| @ Naaoomii: Hmm, nu durf ik niet meer hoor   Haha nee hoor. Maarja, als je terug denkt aan jouw eerste keer dat je erheen ging, dan snap je ook wel hoe ik me denk ik voel    Wil ook best wel geloven dat het erg gezellig is    Ken wel al 2 mensen die gaan, dusja...   | 
| 
 | 
| Naaoomii   
  Oudgediende 
 S
 | 
|  | 
| 
 | 
| Jasjee   
  Oudgediende 

| 
| @ Naaoomii: Haha, ja 1 van ze probeert me ook over te halen, maar het is gewoon denk ik de verlegenheid    Ben voor 50% zeker dat ik kom   | 
| 
 | 
| Relpa   
  Oudgediende 
 S
 | 
|  | 
| 
 | 
| Jojo_da_hond   Erelid

WMRindex: 809
 OTindex: 873
 S
 | 
| @ iedereen: ik heb me agenda gecheckt en ik kan niet!   misschien een andere keer? | 
| 
 | 
| Little Queen   
  Oudgediende 
  WMRindex: 267
 OTindex: 26.691

| 
| Jasjeee    Je moet gewoon mee gaan   | 
| 
 |