WMR bowling 13 - 23 oktober |
Soulsplitter Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
ik zit ook al bijna in kledingscrisis xD wat moet ik aandoen? iig mijn WMR shirt omdat ik totaal niemand ken xD |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
@Soulsplitter: Trek een kloffie aan dat lekker zit met bowlen en een lach op je gezicht |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.268 OTindex: 96.113
|
|
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Mamsie Dát is niet zo'n goed idee denk ik |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Kameleon: daarvoor is het eind oktober ook een beetje te koud. |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ledi, inderdaad Krijg je weer lekkere ziektes enzo, nee bedankt |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
@Soulsplitter kijk gewoon even naar een paar fotos van members waarvan je weet dat ze gaan bowlen en op het station wachten daarna als je met de trein aankomt kijk je onder het grote bord naar deze mensen. heb je ze gevonden is het gewoon een kwestie van iemand plathuggen of iets dergelijks pref iets plathuggen wat klein is......(maar niet jong!) |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@Soulsplitter: ach joh, reis je dan met mij, T-G en Irthe mee? ik ken er wel een paar, en een paar kennen mij @jacodenni: zoiets als JudyW? |
|
jacodenni Erelid
WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
@frankB bijvoorbeeld
arya werkt ook maar die komt dit keer niet /cry |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
maar die ken ik niet JW wel |
|
nietmeer
|
Quote Soulsplitter: ik zit ook al bijna in kledingscrisis xD wat moet ik aandoen? iig mijn WMR shirt omdat ik totaal niemand ken xD Ik had vorig jaar een miniminirokje aan Werd uitgedaagd door iemand, dus tsja.... |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote FrankB: @Soulsplitter: ach joh, reis je dan met mij, T-G en Irthe mee? ik ken er wel een paar, en een paar kennen mij @jacodenni: zoiets als JudyW? Zoals Naaoomii? Ja graag!!! |
|
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Hmmm, ik zit te twijfelen of ik ga komen Zou dan mn eerste bowling worden |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Jasjee, Waarom zou je't niet doen dan ? *Is écht onwijs gezellig en leuk om de 'mensen' achter de 'nicks' eens in't écht mee te maken* Iedereen is een beetje zenuwachtig de éérste (en 2e én 3e) keer maar dá's zo over |
|
Jojo_da_hond Erelid
WMRindex: 809 OTindex: 873 S |
ik zou wel willen maar ik ben scholier en woon thuis dus ik mag niet |
|
Naaoomii Oudgediende
Oja ik heb er zin in Had het vandaag nog niet gezegd |
|
Jasjee Oudgediende
|
@Relpa: Waarom ik het niet zou doen... Ja, daar ben ik ook nog niet over uit Het lijkt me wel leuk te zien met wie je nou al die tijd gezellig zit te praten. Maarja, denk dat het meer de zenuwachtigheid is ja... |
|
Naaoomii Oudgediende
@ Jasjee, ik ben heel eng hoor Nee gewoon die zenuwen overwinnen haha Ik vind het alleen maar leuk!! En ook ik had de eerste keer zenuwen hoor Echt heel erg Maar het was zo gezellig dat ik probeer er geen meer over te slaan |
|
Relpa Oudgediende
@wafwaf, 1ste keer dat ik ging (was de 5e Bowl) waren David. en Daniel er ook die waren toen 13 geloof ik en hadden moeders meegenomen géén enkel probleem toch ? *Laat anders je ouders voogeltje even bellen als ze't niet vertrouwen* Noompi, duurt eigenlijk nog vééls'te lang hè |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ Naaoomii: Hmm, nu durf ik niet meer hoor Haha nee hoor. Maarja, als je terug denkt aan jouw eerste keer dat je erheen ging, dan snap je ook wel hoe ik me denk ik voel Wil ook best wel geloven dat het erg gezellig is Ken wel al 2 mensen die gaan, dusja... |
|
Naaoomii Oudgediende
|
|
Jasjee Oudgediende
|
@ Naaoomii: Haha, ja 1 van ze probeert me ook over te halen, maar het is gewoon denk ik de verlegenheid Ben voor 50% zeker dat ik kom |
|
Relpa Oudgediende
|
|
Jojo_da_hond Erelid
WMRindex: 809 OTindex: 873 S |
@ iedereen: ik heb me agenda gecheckt en ik kan niet! misschien een andere keer? |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Jasjeee Je moet gewoon mee gaan |
|