Kleine veranderingen |
bsur Erelid
WMRindex: 921 OTindex: 5.819
|
Quote ledi: Dát is handig!!! Bedankt! |
|
nietmeer
|
Blogs filteren = |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ik snap niet waarom we moeten zoeken op gebruikersnaam. Je opent toch de blog van de desbetreffende persoon dan, of ben ik dan gek? |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.312
|
@Kameleon: dat schoot ook door mijn hoofd vanmorgen. |
|
nietmeer
|
Ik heb een paar dagen gemist hier, dus als ik graag alle blogs van Kaam van de afgelopen dagen wil lezen, filter ik en hoef ik niet -tig blz. door te scrollen...toch? |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
pearlypuck: ja. @Kameleon: @Sjaak: via die pagina kan je op één persoon filteren OF alle blogs zien. |
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
pearlypuck: Waarom zou je al die onzin van Kaam willen lezen? |
|
nietmeer
|
|
|
Kameleon Oudgediende
MC/PP: @Mmore: Dan ga je dus naar de blogpagina van die betreffende persoon en dan kijk je daar Toch? |
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
@Kaam: Maar er zijn ook mensen (zoals ik) die gebruik maken van het blogoverzicht en voor hen is het een mooie functie. En als je naar de blogpagina van de blogger gaat, heb je geen last van de toegevoegde filterfunctie, dus sssht. |
|
nietmeer
|
@Kameleon: Dat kan, maar duurt langer en is minder efficient, ik lees niet àl jouw blogs sorry, alleen die met een "pakkende titel" |
|
Kameleon Oudgediende
Nog snap ik het niet. Waarom zou je de bloglijst filteren op één lid, als je net zo goed naar de persoon zijn/haar blog kunt gaan? @PP: Ooh, dan snap ik'm |
|
SamenFelix Erelid
WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
Is het misschien ook handig een functie erbij te voegen zodat je meerdere leden tegelijk kan filteren |
|
nietmeer
|
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Quote pearlypuck: @Kameleon: Dat kan, maar duurt langer en is minder efficient, ik lees niet àl jouw blogs sorry, alleen die met een "pakkende titel" Pareltje, Dat had je niet moeten verklappen, want nou probeert Kammie al zijn blogs een pakkende titel te geven, terwijl ..... nee, ik zal maar niet verder gaan. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Zojuist even een nieuwe versie van het thumbnail script live gezet! Zie.nl thumbs werkte de laatste tijd niet meer door een wijziging aan hun kant. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
SamenFelix: Of een functie om iemand weg te filteren |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Ook te zien is dat inmiddels de verjaardagen alfabetisch gefilterd zijn ipv chronologisch, dus je leeftijd is nu anoniem als jij dat wil |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
@MuseMatt: Kun je dan niet beter twee aparte lijsten maken? Degene waarvan de leeftijd bekent is in chronologische volgorde, en daaronder de onbekende leeftijden in alfabetische volgorde? |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Nee. |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
|
|
ledi Oudgediende
Gelukkig maar |
|
nietmeer
|
|
|
Bolus Senior lid WMRindex: 343 OTindex: 732
|
Waarom komen de mensen die hun leeftijd geheim willen houden überhaupt voor in de verjaardagen lijst. Dan is het toch geen geheim dat je die dag een jaar ouder zijn geworden? |
|
ledi Oudgediende
@Bolus: er bestaan geen mensen die niet 1x per jaar een jaar ouder worden. Dus wat is daar voor geheimzinnigs aan??? |
|