Kleine veranderingen |
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Is er een nieuwe opmaak met [lees verder]? Ik vind het niet echt een verbetering. |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
@M-Cyclone: Bestaat al een tijdje hoor, sommige mensen gebruikte het al op hun blog. |
|
DragonX Oudgediende
WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
KlikWat extra witregels op de voorpagina? Kleine verandering? |
|
nietmeer
|
Quote @M-Cyclone: Is er een nieuwe opmaak met [lees verder]? Ik vind het niet echt een verbetering. mee eens |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Homepage is nu weer terug naar volledige artikelen. |
|
nietmeer
|
|
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Mmm heb ik dit niet eerder gezien, of is het nieuw een gesprekswolkje bij "Reacties (56)" onder de artikelen in de homepage? |
|
nietmeer
|
Is dat nieuw, dat het nieuwste artikel roze is? Vind het irritant lezen |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
nietmeer
|
|
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Mikke: @Relpa: Dat is altijd al zo geweest volgens mij. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Dat bestaat al hééél lang. Alleen zagen alleen wij moderators dat Denk ik |
|
de Mexicaan Oudgediende
|
@Mmore: Aha dat wist ik dan weer niet, maar volgens mij was jet er ook al voordat ik modje werd. |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
eerst was het alleen voor modjes inderdaad de mex; nee hoor, want ik had het nooit gezien tot ik modje werd |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik zie niets hoor |
|
Relpa Oudgediende
Ik heb dat iig nog nooit gezien tot efkens gelee dus er zal wel weer iets 'vezet zijn' ergens ? LQ, nu is't weer normaal maar die prt sc heb ik écht niet geknutseld hoor |
|
Delenn Oudgediende
LQ: beetje kleurenblind? er zit een roze vak om het artikel maar dat verdwijnt als het artikel een tijdje online is. de mex; sterker nog, ik geloof dat het ontstond nádat ik modje ben geworden; in de tijd dat het roze was konden de leden nog niet reageren en hadden wij dus een preview van hoe het artikel zou worden en dan na weet ik veel hoelang werd het normaal en was het artikel voor leden zichtbaar |
|
de Mexicaan Oudgediende
|
@Delenn: Nee, het was er al langer maar misschien is de functonaliteit inmiddels veranderd. Ennieweetjes, het is er om nieuwe artikeltjes of forumposts wat beter in het oog te laten vallen zodat ook de stamgasten onder ons er niet overheen kijken als er wat nieuws online komt. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Delenn: als dat de reden is dat een artikel dat gepland staat voor het hele uur desondanks soms (ruim) 5 minuten nadien nog niet online is, moeten de modjes voortaan sneller lezen. Flauw - ik weet het. Kon het niet laten. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
@Delenn: niets tegen kleurenblinden |
|
Relpa Oudgediende
@Mmore, Delenn probeerde slechts een diagnose te stellen denk ik Soort beroeps-deformatie |
|
Voogeltje Administrator
|
|
Delenn Oudgediende
Relpa |
|
Voogeltje Administrator
Subtiele wijziging aan de weergave van artikelen op de homepage, "lees verder" is nu "verder »" geworden en niet meer vetgedrukt net als de datum, inzender en reageer link. afbeelding |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Heb ik informatie gemist, of staan de woordjes Wijzigen en Linken er nog maar net onder en krijgen we nog uitleg? Edit: Het is alweer verdwenen; was dus niet voor het gewone volk bestemd. |
|