Kleine veranderingen |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Tazmanian Devil: klopt! En de overzicht pagina is ook wat aangepast! |
|
nietmeer
|
@Voogeltje: het viel me ineens op Zal effe wennen zijn, maar nu zie je r geloof ik wel meer per pagina Alleen jammer dat je nu niet meer kan zien wie er als laatst gereageerd heeft op een filmpje / beeld Wat vaker klikken dan maar |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ik mis dat idd ook best wel nioet kunnen zien wie er als laatste reageerde *En misschien zou je't beter 'opmerkelijk film' kunnen noemen tegenwoordig* |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
De overzicht pagina ziet er keurig uit. |
|
nietmeer
|
de link voor een wmr shirt is niet meer rood |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Reacties zijn op dit moment niet mogelijk, staat er altijd onderaan op de pagina van een topic dat gesloten is. Op een ander moment wel? Waarom staat er niet: Reacties zijn hier niet meer mogelijk? |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.305
|
Het klopt wel wat er staat. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ja, maar toch vind ik reacties zijn hier niet meer mogelijk duidelijker |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ik moet tegenwoordig eerst een spatie doen en dan pas krijg ik: te zien Enig idee waarom? Hoefde voorheen namelijk niet Edit: laat maar zitten, want Sjaak heeft dit al beantwoord |
|
nietmeer
|
|
|
Voogeltje Administrator
Het lid status overzicht is niet meer, het werd zo verschrikkelijk weinig gebruikt. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Ik heb nog steeds niet begrepen wat het getal in de kolom "Rank" in het Ledenoverzicht inhield.
|
|
Voogeltje Administrator
@ledi: dat zien "normale" leden niet. |
|
nietmeer
|
Quote @Voogeltje: Het lid status overzicht is niet meer, het werd zo verschrikkelijk weinig gebruikt. Wel jammer want ik keek er wel graag naar Niet zo vaak dat het nou gelijk op viel wat er precies miste, maar ik zag wel dat het lijstje op mijn pagina (onder het knopje meer...) inderdaad wat korter was geworden Was dat ook het enige wat er uit dat lijstje is verwijdert, of was daar verder nog wat aan verandert? |
|
Voogeltje Administrator
Taz: er zijn nog wat dingen weggehaald * blog overzicht (aantal blogs per lid) * lid status overzicht * t-shirt bestel pagina * mijn status pagina * blog foto upload (al langer niet meer zichtbaar) |
|
nietmeer
|
en hoe komen nieuwe leden en bestaande leden dan aan een t-shirt? En de mogelijkheid omvoor nieuwe leden een t-shirt te kopen en dan ook een avater te kunnen uploaden? Of worden daar dan weer nieuwe regels voor gemaakt? |
|
Voogeltje Administrator
Taz: in het laatste half jaar is er geen een shirt verkocht, dus dat linkje gaan we niet missen. |
|
nietmeer
|
Quote @Voogeltje: Taz: in het laatste half jaar is er geen een shirt verkocht, dus dat linkje gaan we niet missen. Ik denk dat dat vooral te maken heeft met het feit dat er bijvoorbeeld niet met iDeal betaald kon worden. Het bestellen en betalen van het vorige shirt ging tenminste veel makkelijker. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Vailan: dat lijkt me toch niet de reden. Je hoeft maar te roepen dat je problemen hebt en anderen komen je wel te hulp bij wat ook.
Maar als je echt een t-shirt wil, is volgens mij die mogelijkheid er nog wel. Moet dan alleen om gevragd worden. |
|
nietmeer
|
leuk, ik word nu begroet "welkom terug Devh" |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
DEvH: Waar dan? |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
nosphoenix: vind het wel leuk |
|
nietmeer
|
Als je niks had gezegt was het me nooit opgevallen of dacht ik dat het er altijd al was geweest |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Eens met Nos |
|