Kleine veranderingen |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
@ledi: zal wel een cache foutje zijn. |
|
nietmeer
|
Als ik nu op de home klik dan is het eerste bericht in het roze Grappig en toen was het weer weg hmm misschien komt dat omdat het net geplaatst is of zo |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Tazmanian Devil: dat is al een tijdje en volgens mij is roze nu vervangen door blauwgrijs. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Links geven niet meer zomaar een spatie. Aan het einde van de link Hetzelfde geldt voor emoticons. |
|
nietmeer
|
Waarom staan er op de blogs alleen nog maar titels en geen inhoud meer??? Laat maar...zie net dat het weer gewoon staat, zoals het was |
|
nietmeer
|
@Mmore: waarom is dat? twee emoticons die zo vlak na elkaar staan ( ) ziet er toch niet uit |
|
Mmore Administrator
|
Zet er dan een spatie tussen |
|
nietmeer
|
het was zo makkelijk dat het vanzelf ging |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Wijzigen en linken, dat is nieuw. Waarvoor is dat? |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Kistel, op de Homepage ? *dat komt en gaat al een tijdje heeft voor ons geen functie en we kunnen er dus niets mee* |
|
Kristel Oudgediende
@Relpa: Jaaaa Ik had er al op geklikt en idd doet het niets |
|
Mmore Administrator
|
Dat hoort eigenlijk niet zichtbaar te zijn maar om de een of ander reden gaat dat bij het maken van de cache fout |
|
Kristel Oudgediende
Dank je wel Mmore voor je uitleg met link. Was heel leuk en duidelijk zo |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Kleuren op een site zijn inderdaad voor bepaalde kleurenblindheid moeilijk te lezen.
Gelukkig is het alleen maar een vlak.
Niet spotten met cache..
|
|
Voogeltje Administrator
Hier en daar wat dingen met datum weergave aangepast, mocht je ergens zien dat het niet klopt: laat 't me weten |
|
nietmeer
|
Als ik via mijn mobiele telefoon naar de site ga, kan ik niet zoeken. Misschien kan dit ook mogelijk gemaakt worden. Ik heb een HTC Desire die draait op Android 2.2.x en ik gebruik gewoon de stock browser (zal wel Chrome zijn) oid) |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@PfftVol2: stockbrowser is geen chrome, chrome is nog niet voor op de android. De zoekfunctie werkt wel als je even helemaal naar onder scrolled en daar op normale versie klikt (ipv smalle versie) dat helpt bij mij tenminste |
|
nietmeer
|
@Sto: Ahja, ik had daar gister ook al op lopen klikken, maar het leek niet te werken. Nu doet het dat wel en het probleem is inderdaad verholpen. Dankjewel! |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
PfftVol2 ik kan je ook aanraden om Opera mini webbrowser te downloaden, is sneller en wat ik merk ook wat prettiger in gebruik. dit: nevermind, opgelost |
|
nietmeer
|
@Davh11: Ik kan het wel proberen Heb al wel Firefox geprobeerd, maar die is waardeloos. Die kan niet omgaan met bepaalde internetsites die ik voor school gebruik Toch bedankt voor de tip |
|
Fred Junior lid WMRindex: 5 OTindex: 3
|
De weergave van artikelen is iets aangepast om de leesbaarheid te vergroten, daarnaast is het blokje andere artikelen over dit onderwerp wat naar boven verplaatst. |
|
Voogeltje Administrator
Haha, dat was mn test account |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Offtopic: @Voogeltje: Wow. Ik wist niet dat jij een gespleten persoonlijkheid had? Jouw testaccount is al 72! Of je ziet er gewoon heel jong uit voor je leeftijd, haha Quote @Fred: De weergave van artikelen is iets aangepast om de leesbaarheid te vergroten, daarnaast is het blokje andere artikelen over dit onderwerp wat naar boven verplaatst. Bevalt me wel! =) Ziet er goed uit! |
|
Voogeltje Administrator
De extra regelafstand is nu ook op de artikeloverzicht pagina's toegepast. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ben ik nou gek of kom ik er nou pas achter dat je de maat van het 'reactieveld' kan aanpassen ? *Geen idee wat er de functie van is maar't viel me ineens op* |
|