Stam gasten voortaan echt stam gast |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Vanaf vandaag zijn mensen die de titel stamgast hebben ook echte stam gasten omdat ze bovengemiddeld actief zijn op WMR.
Net als vroeger moet je eerst ere lid zijn voordat je stam gast kan worden alleen wordt je dus niet meer automatische stamgast wanneer je WMR-index > 1000 is.
1 keer per week wordt er gekeken wie er de titel stam gast verdienen en krijgen ze die voor 1 week! De week daarop kijken we de weer opnieuw wie er stam gast zou moeten zijn. |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
kan het niet gewoon dat dat voor altijd is dan?? |
|
Voogeltje Administrator
Stam gasten zijn mensen die er in de afgelopen tijd altijd waren. Als je ergens een maand niet meer komt ben je ook stam gast af hoor... |
|
nietmeer
|
Bedoel je dat er dan maar 1 stam gast is ? Hoe word je nouprecies stamgast dan |
|
Voogeltje Administrator
Op dit moment zijn er 22 stamgasten maar de exacte criteria is iets wat alleen de modjes weten.
Actieve mensen zijn in iedergeval al snel stam gast. |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Ik ben stamgast Leuk opgelost, maar is dat niet ongelofelijk veel werk voor jullie? |
|
nietmeer
|
ik zie dat ik in cafe voogelvlucht ook plaats mag nemen aan de stamtafel |
|
Voogeltje Administrator
Meer dan logisch Hans, aardig actief hier op WMR Het is niet zo dat de modjes kiezen, het gaat automatisch... |
|
Voogeltje Administrator
Stam gasten van deze week: botte bijl Cootje68 Crash David van Harmelen Giovanni gothic gwcbakker Hans. Steen Henise heraux Ikke Jannick Kpuc Loek Misha my-angel Naaoomii Peter Willemse pietjevlip Pluppel positivily Redduggy Regie Relpa RonHee Roselien stormzoeker Theemonster Tistochwat Wilc0 yakkiba |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Ik vind het echt leuk gedaan Top |
|
klok Erelid
WMRindex: 2.084 OTindex: 82 T |
vaag |
|
nietmeer
|
ik zit erbij |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Zijn bij deze alle alternatieve titels opgeheven ? (plaatser art.xxxx was een loterij, dus... ) Laat maar, heb't al gezien |
|
Voogeltje Administrator
Alternatieve titel verdwijnt inderdaad als je stam gast bent geworden en komt niet meer terug als je niet meer onder de stamgasten valt. |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Maar.... als je op een gegeven moment geen Stamgast meer zou zijn dan word je weer Erelid. |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ik zit er ook bij Da's wel goed gedaan vind ik |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
he? ik snap er niet veel van, maar je moet gewoon veel spammen in cafe en reageren op artikelen? |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Spammen wordt niet toegestaan!!!! Wie zich daar schuldig aan gaat maken om zo een titel te krijgen is verkeerd bezig. |
|
Voogeltje Administrator
Stam gast zijn gaat verder dan reacties alleen, maar dat is het geheim van de smit. |
|
nietmeer
|
welke smit |
|
Andreesie Oudgediende
|
dat snap ik, ik word dus geen stamgast Quote RonHunter: Spammen wordt niet toegestaan!!!! beter woord dan: posten |
|
Voogeltje Administrator
@Andreesie: je bent nog geen ere lid dus je kan sowieso nog niet stam gast worden. |
|
Andreesie Oudgediende
|
oh, dus zo hangt de klepel ofzoiets ik zal maar meer gaan reageren ipv posten ik snap het nu, ik zal gewoon wmr meer bezoeken, denk ik, misschien |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ik mag nog steeds mijn "oude" titel behouden Edit Voogeltje: dit is spam Wil0, niet meer doen.excuses oppervogel . en nou maar hopen dat er minder gespamt wordt |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Righto, leuk systeem |
|