Stam gasten voortaan echt stam gast |
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Het wordt niet gebaseerd op alleen maar een week ofzo... |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
neej, over een langere tijd, maar de echte berekening is alleen bekend bij modjes/admins |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Maar als het niet gebaseerd word op een week, hoe kan het dan iedere week veranderen? |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@ikky: omdat de nieuwe week wel meegaat in de telling? En er aan de "staart" weer een week afvalt... ofzoiets |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Ik snap niet veel van deze manier |
|
mafkees Erelid
WMRindex: 1.774 OTindex: 596
|
jay stamgast kom nu net terug van drie dagen weg, dus ik zal volgende week wel ere-lid zijn |
|
apie winnaar PW 06
WMRindex: 445 OTindex: 682 S |
Huh? Maar kan je stamgast zijn bij minder dan 1000 reacties of is dat ook een criterium? |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
En de stamgasten van deze week waren? en die van volgende week zijn? |
|
pietjevlip Oudgediende
|
zo te zien ben ik het nog steeds... ik kom er maar niet van af... mevrouw X wil graag weten: "is het besmettelijk?" |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Volgens mij is de berekening: Voor stamgast moet je een bepaalde waarde zien te halen, zeg bv. 10.000. Elke forum heeft zijn eigen letterwaarde. bv, een letter in het café geeft een waarde van 0,1. Maar reageren op artikeltjes heeft misschien wel een waarde van 2. Dat betekent dus dat je dan in het café al 20 letters moet plaatsen om dezelfde score te kunnen halen als bij de artikelen, waar je dus 1 letter geplaatst hebt. Als je dus alleen in het café reageert, moet je dan al 200.000 letters plaatsen om stamgast te blijven. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@PW, ik denk dat er naar nog veel meer factoren gekeken wordt (vraag me niet welke : ) maar alleen tellen komt op mij te 'kaal' over |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik dacht dat alleen ere-leden stamgast kunnen worden, maar ik zie dat ook andere stamgast kunnen worden. |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Peter, volgens mij heeft ons opperhoofd, Voogeltje, dat veranderd. |
|
WMR-kok Oudgediende
Dan kan het nog weleens druk worden met de stamgasten. |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Dat zal ook wel weer meevallen, want je moet nog steeds een behoorlijk activiteiten-niveau halen om Stamgast te worden. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
In sommige gevallen is iemand stamgast terwijl hij nog net geen ere lid is. Dit kan komen door dat er voor stamgasten meer dingen worden meegenomen als voor de WMR-index. Het komt niet vaak voor maar het kan wel... |
|
nietmeer
|
En volgens mij is het ook nog steeds zo, dat dit een nette en eerlijke site is en de medewerkers hun best doen om dat zo te houden. Dus ben ik ervan overtuigd dat ze ook eerlijk beslissen wie stamgast wordt en/of blijft. Waarvoor hulde voor alle medewerkers van deze site. * zo wees zuinig op deze opmerking , want ik ben niet zo royaal met complimentjes * |
|
nietmeer
|
hee, waar blijft de stamgastenlijst van deze week? |
|
Layda Erelid
WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
vroeg ik me dus ook af, waar is week 50? |
|
Usitarie Erelid
WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
maakt voor jou toch niet uit Layda? |
|
Layda Erelid
nee maar ben wel altijd nieuwschierig |
|
Usitarie Erelid
WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
je wilt je naam gewoon zien in het lijstje Maar is er aankomende week wel weer een update? |
|
ArjanDo Erelid
WMRindex: 221 OTindex: 3.307
|
ja, waar is week 50 ik mooet nu toch wel weer stam gast zijn |
|
Layda Erelid
Quote Usitarie: je wilt je naam gewoon zien in het lijstje Maar is er aankomende week wel weer een update? nee joh, ben tog niet belangrijk... *ahum* ... gewoon nieuwschierig. |
|
krieltje Senior lid
WMRindex: 551 OTindex: 146 S |
heu?ik heb mijn titel al langer dan een week hoor! |
|