Stam gasten voortaan echt stam gast |
nietmeer
|
vakantie of niet ik ben heel actief |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Je kan ook op vakantie gaan naar een internetcafé |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ik ben op vakantie in Italie en ik ben hier ook erg vaak te vinden |
|
stormzoeker Erelid
WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Als ik op vakantie ga, dan is dat naar de stoel naast mij Zonder computer kan ik niet |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Nieuwe titel als "verslaafd" ofzo? |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote pietjevlip: Nieuwe titel als "verslaafd" ofzo? of 24-7 wmr'er |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Meer dan 5000 reacties wordt dan iets van "WMR-addict" |
|
nietmeer
|
Slinger die teller even aan Ik ben er bijna of al helemaal |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote de Mexicaan: Je kan ook op vakantie gaan naar een internetcaf� Vakantie: ik zat twee weken op 'n andere computer |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
leuk dat ik stamgast ben, bedankt.... en grappig dat deze naam bovenaan staat (snap ook dat het op alfabet gaat, maar toch...), hier in Zweden zetten ze namen met klein geschreven voorvoegsels als 'van' onderaan, bij de andere adel *hihi* moet wel waarschuwen dat ik het eind november misschien -tijdelijk- géén stamgast ben omdat ik met werk nu in wat rustiger vaarwater kom en in ieder geval 2x een weekend weg ga, en misschien ook nog een ruime week op vakantie... nou ja, als ik het dan even niet ben, dan moet ik gewoon weer een tijdje mijn best doen als ik het goed heb begrepen, en zorgen dat ik eventuele plaatjes bewaar, zodat ik ze opnieuw kan uploaden. ik weet het dan tenslotte van tevoren |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
stampot-gast? ik lust geen stampot! |
|
nietmeer
|
Maar als iemand een maand of een paar maanden ziek is, wordt hij dus dubbel 'gestraft'? Met zijn ziekte en met het verlies van de titel 'stamgast'? En als je al stamgast was voordat deze nieuwe regeling er kwam???? |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Heb je pech, maar je kan het zo weer halen. |
|
nietmeer
|
Ik dacht dat als je al stamgast was, je dit bleef en dat alleen de ereleden een proeftijd kregen? |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
O nee Tis, eens een stamgast, niet altijd een stamgast. |
|
nietmeer
|
OK, duidelijk! (Dat A of B heb ik inmiddels veranderd.) |
|
Roselien Erelid
WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Kan ik hier wel even mijn vakantie dagen opgeven Voor ik mijn titel verlies Nee hoor, ik vind het hier leuk stamgast of niet, ik zal er niet extra of minder voor komen. **HUG** Roos |
|
gwcbakker Oudgediende
WMRindex: 7.126 OTindex: 2.741
|
Hee leuk! Ik sta er ook bij. Ik had 't net pas door eigenlijk ("Ik vond 't ook al zo raar!" ) Maar is 't niet "Stamgast"? (één woord dus) |
|
RonHee Oudgediende
WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Ook ik mag mij tot deze selecte schare van stamgasten benoemen Maar is het niet beter om de verjaardagslijst eens door te nemen? Ik kom daar namen tegen van wie ik al maanden geen enkele reactie(s) zie. |
|
nietmeer
|
Ronhee, of al lid zijn sinds september 2006 en die hebben niks gepost |
|
nietmeer
|
Of je nou erelid of lid of stamgast bent, als je maar leut hebt. |
|
RonHee Oudgediende
WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
@ Kpuc, dat sowieso. Maar ik kijk vandaag in de verjaardagenlijst: niemand echt bekend. En mijn erelid blijf ik ook altijd zo benoemen |
|
nietmeer
|
Hiephiep ik ben hier ook gepromoveerd |
|
tornadojump Senior lid WMRindex: 176 OTindex: 156 Wnplts: Arnhem S |
wel vet;), deze systeemvind ik wel eerlijker, want als iemand gwn de hele tijd maar wat berichtjes zit te plaatsen, zou die vroeger snel stam gast worden;) topie |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik ga ook mijn best doen en hij is idd eerlijker |
|