Stam gasten voortaan echt stam gast |
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Haha, gewoon alle actieve leden |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
goh, anders zou het wel heel erg raar zijn |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Huh? ik staat bovenaan? het gaat niet op naam dus, die lijst... waarop sorteer je dan Voogeltje? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Op hoeveel koeien er in de dichstbijzijnde wei staan... In MySQL-databases is er geen ordening, dus de database kan alles willekeurig uitspugen |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
|
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
maar ordening kun je heel makkelijk invoeren, toch? |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
de Mexicaan, dat was het dus niet.... |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
of ik was gewoon het actiefst... lijkt me sterk, maar het kan... heb wel eens zitten gamen zonder me af te melden... woops... |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Is nu wel op alfabet. Volgorde was direct vanuit MySQL inderdaad, zomaar toevallig. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
'k sta er nog bij maar had al besloten er niet te veel aan te denken, gewoon door wmr-en... |
|
roelo Erelid
WMRindex: 1.062 OTindex: 546
|
|
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Wilco Oudgediende
moet je maar neit zoveel thee drinken en meer actief zijn |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik zal ooit nog wel stamgast worden, misschien ooit later ergens uiteindelijk ofzo vind het wel een fijner systeem edit: das gek, ik ben stam gast, terwijl ik nog geen wmr-index van erelid had ben er wel blij mee hoor , maar toch een beetje raaar |
|
nietmeer
|
Hee zie ik nu pas... ik ben stamgast maar hoe kan dat? want ik ben geen erelid geweest, nooit niet, alleen actief lid |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
@ Jersan Stam gast is alleen voor actieve leden(pageviews enzo ).De titel actief lid klopt eigenlijk niet meer nu. |
|
nietmeer
|
@deekayblue: ah zo vond het al zo raar maar ja lekker een weekje genieten van het stamgast zijn |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
zal wel niet goed hebben op gelet, maar heb toch nog een vraagje.... vroeger was je stamgast als je genoeg in het forum of in het OT-gedeelte had geplaatst. nu moet je ook nog genoeg gedaan hebben om de titel te behouden. is het mogelijk dat er een speciale titel komt voor mensen die wel aan de oude stamgastcriteria voldoen maar niet aan de nieuwe? |
|
Puck Oudgediende
WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Wat raar, ik ben stamgast Hoe kan dat nou toch |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Hmmm, zal mij benieuwen wat de criteria zijn. Ik ben al lang niet meer geweest en ben nog steeds stamgast.... |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
haha, volgens mij komen we daar nooit achter |
|
Wilco Oudgediende
Lucky, ze houden zich niet alleen aan afgelopen week, maar over het hele bestaan van je acc |
|
nietmeer
|
Gekke-Ger doet een Gek vreugde dansje wegens het historische , legendarische, memorabele STAMGAST zijn. |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
LoL, ik ben stamgast |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
ik ben de afgelopen weken amper online geweest, en toch ben ik stamgast Vind het niet erg ofzo, maar het verbaast me wel |
|