De flauwste mop ooit |
TheWiseGuy Senior lid WMRindex: 8 OTindex: 605
|
Quote ledi:
'Ik krijg de laatste tijd steeds dreigbrieven en ik weet niet wat ik daarmee aan moet.'
'Ga er eens mee naar de politie, daar weten ze er wel raad mee.'
'Nou...... dat weet ik niet, ze komen van de belasting.'
Deze is weer |
|
|
Een oude vrijster zegt tegen de jongeman in de bar: "Als je mijn leeftijd raadt, dan mag je met me naar bed." De jongeman die wil helemaal nietmet de oude lelijke trol naar bed en zegt: "17." Zegt de oude vrijster: "Dat reken ik ook goed!" |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Er loopt een stomdronken vent langs de Zuidwal. Is de politie aan het dreggen met van die lijnen. Vraagt die vent aan die agent: "He, wat doen jullie hier?" Zegt de agent: "We zoeken een man." Zegt-ie: "Waar hebben jullie die voor nodig?" |
|
ledi Oudgediende
"Weet u zeker dat dit uw huis is?", vraagt een politieagent in het holst van de nacht aan een aangeschoten man die langdurig aan een huisdeurslot zit te morrelen. "Natuurlijk", is het antwoord, "kom maar binnen. Ziet u deze TV? Die is van mij en die koelkast is ook van mij." "Kunt u dat bewijzen?", vraagt de agent. "Natuurlijk, kom maar boven", zegt de dronkaard. Hij stommelt een trap op, opent een deur en zegt: "Ziet u dat bed? Dat is van mij. En weet u wie die man is die op dat bed ligt?" "Nee, wie dan?", wil de nieuwsgierig geworden agent weten. Zegt de dronkaard:"Dat ben ik!" |
|
SilentGhost Senior lid
WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
@ledi: die laatste liet me wel glimlachen. |
|
nietmeer
|
Hahahaha ledi,
Die zijn wel leuk (H) |
|
ledi Oudgediende
Quote drachsterboy: Hahahaha ledi, Die zijn wel leuk (H) Ja, en die van Wise Guy was ook hartstikke grappig. |
|
nietmeer
|
die had ik nog niet eens gezien, overheen gelezen denk ik, Die is inderdaad ook wel lachen hahaha zou dan de gezicht van die jongen wel willen zien |
|
ledi Oudgediende
- Hebben je ouders al toestemming gegeven voor onze verloving? - Nog niet. Vader heeft zich er nog niet over uitgesproken en moeder wacht precies daarop om hem tegen te spreken. |
|
ledi Oudgediende
KINDERPRAAT Charlotte: Waarom neem jij een foto van je mama en je papa mee naar school? Thomas: Omdat de directeur gezegd heeft dat hij mijn ouders eens wou zien. |
|
ledi Oudgediende
Iemand krijgt een bekeuring omdat ie 170 km per uur rijdt. Zegt ie tegen de agent: dat kan helemaal niet, want ik heb mijn wagen pas een half uur.
|
|
Stoney Erelid
WMRindex: 355 OTindex: 1.337
|
Quote ledi: Iemand krijgt een bekeuring omdat ie 170 km per uur rijdt. Zegt ie tegen de agent: dat kan helemaal niet, want ik heb mijn wagen pas een half uur.
die vind ik wel leuk maakt dat mij nu flauw dan ? |
|
ledi Oudgediende
@Stoney: smaken verschillen en geen mens is gelijk. |
|
Stoney Erelid
WMRindex: 355 OTindex: 1.337
|
@ledi: oke ik ben flauw dus xd |
|
ledi Oudgediende
Nog een : Gozer rijdt keihard op zijn motor door de stad. Hij wordt door een politieman aangehouden, die vraagt: Heeft u dat bord met de maximum snelheid niet gelezen? Gozer: Gelezen? Met zo'n vaart? |
|
ledi Oudgediende
Een vader gaat met zijn zoontje van 5 jaar naar een boomgaard om het diverse fruit te leren kennen. Kijk, zegt de vader, dit is nu een appelboom nl. een cox. En dit is een perelaar, een conférence. En dit zijn blauwe pruimen. En dit... Maar pappa, repliceert het zoontje, gij zegt blauwe pruimen, maar ze zijn toch rood ? Jamaar, zegt de vader, dat komt omdat ze nog groen zijn hé manneke !
|
|
ledi Oudgediende
Midden in de nacht wordt een man door een andere man aangesproken. 'Weet u misschien of hier in de buurt een politie-agent rondrijdt?' 'Nee mijnheer.' 'O jee, is hier in de buurt soms een politiebureau?' 'O nee, dat is aan de andere kant van de stad.' 'Mooi zo, kom op met je geld en je horloge!'
|
|
107626 Erelid
WMRindex: 289 OTindex: 4.276
|
een pastoor in een rolstoel een geestelijk gehandicapte noemen is nooit grappig. |
|
ledi Oudgediende
Ligt een vrouw bij de tandarts. Ze kermt: O, o, ik krijg nog liever een kind! Dat kan ook, zegt de tandarts maar dan moet de stoel anders. |
|
ledi Oudgediende
Petra is verkouden en loopt de hele tijd te hoesten en te niezen. Moeder:- Als je niest moet je je hand voor je mond houden, Petra. Petra:- Welnee! bij mij vliegen mijn tanden er toch niet uit!. |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Een Ozzy bezoekt na de Wende zijn voormalig buurland, met zijn Trabant. Helaas gaf de motor al snel de geest en bracht hij zijn pruttelkontje naar een garage. De garagist wist al snel de vinger op de zere plek te leggen en meldde de Oost-Duitser dat de motor moest worden vervangen. Toen de man hoorde dat dit een half uur in beslag zou nemen stond hij verbaasd. Na het ophalen van zijn geliefde Trabi ging hij weer op weg, maar niet voor lang, zijn auto stond plots weer stil. En ging ook opeens weer rijden. Na een paar keer dit te hebben meegemaakt toog hij terug naar de garage om tekst en uitleg. Die kreeg hij, men had een ruitewissermotor ingebouwd maar was vergeten deze van de interval af te halen.. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Slimmeriken |
|
ledi Oudgediende
Zoonlief probeerde steeds de auto van pa te lenen of, als ie wilde gaan stappen, mee te rijden. Pa werd het een beetje zat en zei op een goede dag toen de zoon weer eens de auto wilde lenen; 'Waarvoor hebben we twee benen gekregen, denk je?' 'Een voor de koppeling en een voor het gas en rem pedaal, pa!' |
|
|
Kpuc: geweldig!! |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik lag blauw toen ik m hoorde |
|