De flauwste mop ooit |
TheWiseGuy Senior lid WMRindex: 8 OTindex: 605
|
Kpuc: Ik moest ook wel lachen |
|
Timm Junior lid WMRindex: 5 OTindex: 11 Wnplts: Vinkel
|
Komt een penguin bij de bakker, vraagt de bakker "Bruin of wit?". Zegt de penguin "Maakt niet uit, ik ben toch met de scooter." |
|
107626 Erelid
WMRindex: 289 OTindex: 4.276
|
Fu, Bu en Chu gingen emigreren van China naar de Verenigde Staten. Ze besloten om volledig Amerikaanse burgers te worden en om ook hun namen te veramerikaniseren. Bu noemde zichzelf "Buck". Chu noemde zichzelf "Chuck". En Fu ging maar weer terug naar China |
|
Martman Senior lid WMRindex: 247 OTindex: 42 Wnplts: Castricum
|
Komt een allochtoon bij de kassa... |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Een jongen en een meisje zijn van plan te gaan trouwen. Voordat ze dit doen, willen ze bij de dokter laten testen of ze wel kinderen kunnen krijgen. De dokter laat ze ook hun urine meenemen. Na een week komen ze terug voor de uitslag. "Meneer, mevrouw," zegt de dokter, "ik raad een huwelijk sterk af. Meneer heeft teveel suiker in zijn urine, mevrouw te veel eiwit: daar komen alleen maar schuimpies van.
|
|
107626 Erelid
WMRindex: 289 OTindex: 4.276
|
"en?" vraagt de onderwijzeres aan Roeltje, die trots verteld dat ze bij hem thuis een drieling hebben gekregen, "hoe heten de babytjes?" "ik weet het nog niet helemaal zeker, maar toen mijn vader met het ziekenhuis belde en hoorde dat we een drieling hadden gekregen, hoorde ik hem zeggen: "Hemel, Hel en Verdoemenis." |
|
ledi Oudgediende
Laat in de nacht komt een dronken man het politiebureau binnen, loopt naar de dienstdoende agent en schreeuwt vervaarlijk terwijl hij met een bebloedde biljartkeu zwaait dat hij zijn schoonmoeder heeft vermoord. Waarop de onverstoorbare politieagent vriendelijk vraagt: "Zo, en in hoeveel stoten?"
|
|
|
Een man wordt op de hielen gezeten door de politie. Hij rijdt wel 180km/h. Opeens wordt hij toch klem gereden. De agent stapt uit zijn auto en spreekt de man aan op zijn gedrag. "Meneer, u rijdt wel een beetje hard. Waarom doet u dat?" De man: "Nou kijk agent, mijn vrouw is er vorige week vandoor gegaan met een agent, en ik was bang dat u haar terug kwam brengen!" |
|
ledi Oudgediende
Er komt een vrouw bij de dokter. Ze klaagt dat haar man niet meer met haar vrijt. "Dan moet u uw man eens meenemen naar het spreekuur," zegt de dokter. De volgende dag komt de vrouw terug met haar man. De dokter zegt tegen de vrouw: "Kleedt u zich maar uit en gaat u maar op de tafel liggen." Daarna geeft de dokter de vrouw een stevige beurt. Hierop zegt de dokter tegen de man: "Heb je 't nu gezien? Zo moet dat dus, en dat driemaal per week." Zegt de man: "Moet ik dan elke keer meekomen?" |
|
|
|
|
ledi Oudgediende
Jantje komt huilend thuis uit school. Vraagt zijn moeder: "Wat is er aan de hand, Jantje?" Zegt Jantje: "Alle kinderen op school pesten me, en zeggen dat ik zo'n groot waterhoofd heb." "Ach, dat is helemaal niet waar, hoor Jantje," zegt zijn moeder en aait hem met grote gebaren over zijn bol: "Ga jij voor mamma nu even vier mud aardappelen halen in je petje?"
|
|
ledi Oudgediende
Een Nederlandse vader zegt tegen zijn vrouw: 'Marie, giet eens een liter water bij de soep, we krijgen bezoek |
|
ledi Oudgediende
De arts neemt de bloeddruk van een patiënt. Plots zegt hij hoofdschuddend: - Hmm, ofwel is mijn apparaat stuk, ofwel bent u dood. |
|
ledi Oudgediende
Een man krijgt van de dokter voorgeschreven om dagelijks drie glazen honing te drinken om zijn impotentie te verhelpen. Na een paar weken komt de man weer binnen. "Luister, dokter," zegt de opgewonden patient. "Zoemen en brommen doet hij wel, maar steken is er nog steeds niet bij." |
|
ledi Oudgediende
De jonge man is vrij pathetisch bezig: - Liefste, mijn liefde voor jou is eeuwig en grenzeloos. Ik wil met je trouwen en altijd op handen dragen. Als ik echter ooit zou ontdekken dat je me bedriegt… Zij onderbreekt hem: - Och, dat ontdek je toch nooit! |
|
ledi Oudgediende
Vrouw komt bij de dokter en geeft hem haar plasje. Zegt die dokter: "U woont hier fijn dichtbij." Zegt ze: "Hoe weet u dat, dokter?" Zegt-ie: "Je plasje is nog lekker warm." |
|
Wahloh Actief lid WMRindex: 47 OTindex: 58 S |
Zit een man op de bus te wachten. Zegt de chauffeur kom der is vanaf! |
|
Dum-Di-Dum Erelid
WMRindex: 680 OTindex: 891
|
* Liever een pijp mollen, dan een mol p**pen
* Liever een gat in mijn emmer, dan een emmer in mijn gat.
-------------------------------------------
Hey mam! is het goed als ik vanaaf bij brad pit.
|
|
Dum-Di-Dum Erelid
|
een man reed met zijn auto naar huis. Tot zijn verbazing zag hij dat er een weg af was gesloten wegens werkzaamheden, met een groot bord Uitgezonderd brom- en fietsers. Maar hij had haast en besloot er toch doorheen te rijden. in dezelfde weg word hij aangehouden door de politie. politieagent: "Meneer u mag hier niet doorheen rijden, heeft u het bord niet gezien op het begin van de weg". Jawel antwoorde de man.. Maar mijn naam is sjaak Brom en ik dacht dat ik er doorheen mocht rijden |
|
ledi Oudgediende
Bord langs de oprijlaan van een kasteel dat voor het publiek is opengesteld: - Het is de plicht van de gastheer om ervoor te zorgen dat zijn gasten zich thuis voelen. Het is de plicht van de gasten er zich bewust van te zijn dat ze niet thuis zijn. |
|
Dum-Di-Dum Erelid
|
Let op alles begint met de Z: Zeven zavertemse zotte zwemmen zeven zonnige zondagen zonder zwembroek, ze zijn zeker zot zeker ze zullen zeker zinken. |
|
Dum-Di-Dum Erelid
|
Zin 1:Heb je ook al zo'n hekel aan mensen die hun zin nooit af.. Zin 2:Als je dit kan lezen ben je al te laat om te stoppen, sukkel! Zin 3:Ik vraag me af waarom dat mensen dit stuk tekst lezen, je hebt zojuist 5 seconde van je leven verspilt |
|
Dum-Di-Dum Erelid
|
Het is een woord van 12 letters en heeft geen klinkers
Antwoord in het wit: Zandweggetje |
|
ledi Oudgediende
Komt een vrouw bij de dokter: "Oh, ik ben zo vreselijk verkouden." Zegt de dokter:"Nou, kleedt U maar uit." De vrouw vindt dit al een beetje raar, maar kleedt zich toch helemaal uit. Ze moet van de dokter op de behandeltafel gaan liggen, waarna de dokter haar een ontzettende beurt geeft. Geschrokken roept de vrouw: "Zeg dokter, waar is dit allemaal voor nodig, ik ben alleen maar verkouden!!" Sorry, ik kan er niks aan doen", zegt de dokter, "ik ben nl. van Artsen Zonder Grenzen!" |
|
ledi Oudgediende
Patient Jansen raakt bij het gluren naar die leuke verpleegstertjes zo opgewonden dat hij een erectie krijgt. Hij wikkelt zijn gezwollen lid in een zojuist gebrachte krant en vraagt hoopvol aan de verpleegsters: "Is er nog iemand geintereseerd in wat er in de krant staat?" |
|