De flauwste mop ooit |
Gravebound Lid WMRindex: 18 OTindex: 105 Wnplts: Enschede
|
..damn, wat slecht. xD maar tóch geweldig! |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja, zo stom dat we helemaal dubbel lagen |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Deze heb ik ook al eens gepost. Om met Kpuc te spreken droogjes. |
|
klok Erelid
WMRindex: 2.084 OTindex: 82 T |
mijn flauwste mop die ik ken is: het is rood maar geen tomaat rara wat is dat? en dan denk jij een aardbei natuurlijk maar et is stiekem toch een tomaat |
|
nietmeer
|
Het is groen en het blijft drijven...? . . . . . . . . . . . Andrijvie |
|
ZarZon Senior lid WMRindex: 583 OTindex: 6 Wnplts: Onder je b
|
Ken je de mop van de twee indianen? . . . . . . . Ze waren met drie! |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Raadsel: Ze zijn met z'n 2-en en toch ook met z'n 3-en?? twee homo's en een homoviel... |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Lopen 2 tampons op de Noordpool, zegt de ene: Koud he, zo zonder muts. |
|
Sapper Erelid WMRindex: 1.012 OTindex: 98 Wnplts: Houten
|
Waarom kan Einstein geen huis bouwen? . . . . . . . . . . . . . . . . Hij heeft maar ein stein xD |
|
|
Hoe noem je het randje vet om een vagina? Antw: Vrouw.... |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
Een Amerikaan komt naar Nederland en stapt een café binnen. Tegen een man aan de bar zegt hij: "Hi, ik zoek een straatvechter, ik zou wel eens een echt straatgevecht willen zien." "Dat treft," zegt de man, "ik ben toevallig een straatvechter. Mij moet je hebben." "Okay," zegt de Amerikaan, "ga mee naar buiten, dan zoeken we een tegenstander." Buiten gekomen zien ze een boom van een kerel aan komen lopen. "Daar," zegt de Amerikaan, "dat is je tegenstander." "Welnee," zegt de Nederlander, "als ik een keer hard op de grond stamp, dan loopt 'ie hard weg." Dan komt er een echtpaar gearmd aanlopen. "Kijk," zegt de Nederlander, "die vent, daar ga ik mee vechten." "Hoe wil je dat dan doen?" vraagt de Amerikaan. "Ik weet wel een manier om hem uit te dagen," zegt de man, "ik scheld gewoon zijn vrouw verrot. Dan moet 'ie wel met me vechten." En hij begint te schelden tegen die vrouw: "Jij vuile, smerige, achterbakse h**r dat je bent!" "Kijk," zegt haar man, "nou hoor je het eens van een ander!" |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
waarom kan een penis niet zwemmen?
omdat het een l*l is! |
|
Sapper Erelid WMRindex: 1.012 OTindex: 98 Wnplts: Houten
|
het is rood en vliegt door de chinees?
Een sambalbij! |
|
yakkiba Erelid
WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
Quote LuckyMe: Hoe noem je het randje vet om een vagina? Antw: Vrouw.... Ik vind deze toch wel de flauwste hoor |
|
Tontje Erelid
WMRindex: 1.232 OTindex: 1.130
|
Quote yakkiba: Quote LuckyMe: Hoe noem je het randje vet om een vagina? Antw: Vrouw.... Ik vind deze toch wel de flauwste hoor Das de toppic Heeft een gewei, loopt in a alaska en en snijd zichzelf regelmatig. Een emo. |
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
Wat is de overeenkomst tussen een groene en een rode appel? (Behalve dat ze beide een appel zijn en een steeltje hebben,een klokhuis, fruit zijn, van een boom komen etc.)
Antwoord in wit hieronder Ze zijn allebei groen behalve de rode. ---- |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
het rolt van de berg en is groen? slawine het skiet van de berg af en is bruin een skiwi het is klaar, groen en vliegt door de kerk een kogel met snot het is groen en vliegt door de kerk een heilig boontje het is wit en valt naar boven? een sneeuwvlok met heimwee |
|
nietmeer
|
@deekayblue: die is geweldig het is rood en vliegt door de tweede kamer (antwoord in wit hieronder) een ongestelde vraag |
|
VeniVidiVici Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 405
|
hoe noem je een leren string? een holleder |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Jersan: @deekayblue: die is geweldig het is rood en vliegt door de tweede kamer (antwoord in wit hieronder) het zal daar wel vol zitten |
|
wiebenik
|
Loopt een eend tegen de muur - kwak! Loopt een kip tegen de muur - tok! Edit RonHunter: Overtreding v.d. regels,regel 2, reactie gewijzigd. |
|
|
Toppunt van bloeddorstigheid: Een tampon uitzuigen |
|
cptn. Cookie Lid WMRindex: 31 OTindex: 6 Wnplts: Westervoor
|
Het is geel, zit in het bakje en het is geen vla... - Stiekem toch vla!
-----------------
Staat een man op de bus te wachten. Zegt de chauffeur: Kom er onmiddellijk af! |
|
Tim_v_M Senior lid WMRindex: 223 OTindex: 9 Wnplts: Budel
|
Sla nooit een man met een bril sla hem met je vuist, dat komt harder aan. (K*t, k wist er nog een, maar ben m ff vergeten ) |
|
Bertus Baklap Lid WMRindex: 40 OTindex: 3 Wnplts: Darmstad
|
Wat is het toppunt van fantasie?
Met een sigaar in je reet het kanaal overzwemmen en denken dat je een stoomboot bent. |
|