De flauwste mop ooit |
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Hoe heet de zus van Conny? Antwoord : Donny.. Flauw hè? |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
De hypnotiseur Een beroemde hypnotiseur staat zoals elke avond voor een volle zaal. Hij pakt een zakhorloge en zegt: "Dit horloge is van mijn overgrootvader. Als ik ermee heen en weer slinger zal de hele zaal onder hypnose zijn." Hij slingert het horloge heen en weer en inderdaad gaat de hele zaal onder hypnose. Plotseling schiet het horloge los en valt kapot op de grond. "Shit, zegt de hypnotiseur.
Het heeft een maand geduurd om de zaal weer schoon te krijgen!
|
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote Pluppel: Hoe heet de zus van Conny? Antwoord : Donny.. Flauw hè? Zo flauw dat ik m wel leuk vind |
|
yakkiba Erelid
WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
Quote sjatter: De hypnotiseur Een beroemde hypnotiseur staat zoals elke avond voor een volle zaal. Hij pakt een zakhorloge en zegt: "Dit horloge is van mijn overgrootvader. Als ik ermee heen en weer slinger zal de hele zaal onder hypnose zijn." Hij slingert het horloge heen en weer en inderdaad gaat de hele zaal onder hypnose. Plotseling schiet het horloge los en valt kapot op de grond. "Shit, zegt de hypnotiseur.
erm.... ik snap hem niet |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
@yakkiba, Ik denk dat de klok 'slaapt' en dat er gebeurt met de mensen wat met de klok gebeurt... |
|
yakkiba Erelid
WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
owh.... is dat niet meer een plot voor een horror?
mja iig.
Komt dus een gave chick het cafe binnen in een onwijs strakke broek. En de gasten vragen aan de bar zich af hoe ze in die broek is gekomen. Ze sluiten een weddenschap af en een van die gozers gaat erheen.
He moppie, hoe kom je nou in zo een strakke broek? vraagt hij ze glimlacht en zegt: Nou je kan beginnen me een drankje aan te bieden. |
|
Giorgio Actief lid WMRindex: 76 OTindex: 5 Wnplts: Purmerend
|
Quote yakkiba: Quote sjatter: De hypnotiseur Een beroemde hypnotiseur staat zoals elke avond voor een volle zaal. Hij pakt een zakhorloge en zegt: "Dit horloge is van mijn overgrootvader. Als ik ermee heen en weer slinger zal de hele zaal onder hypnose zijn." Hij slingert het horloge heen en weer en inderdaad gaat de hele zaal onder hypnose. Plotseling schiet het horloge los en valt kapot op de grond. "Shit, zegt de hypnotiseur.
erm.... ik snap hem niet De hypnotiseur zegt shit, dus de zaal, die onder hypnose is, doet dat ook! Vandaar dat ze zo lang bezig geweest zijn met de zaal schoonmaken |
|
Jasmina Erelid
WMRindex: 155 OTindex: 3.188
|
flauw raadseltje:
Op nummer 54 woont Batman, op nummer 55 woont Superman, op nummer 57 woont Spiderman. Wie woont er op nummer 56????
Buurman |
|
Jasmina Erelid
|
Fidel Castro, Osama bin Laden en George Bush zitten te praten met elkaar. Fidel Castro zegt: "Mijn droom is om over Cuba te heersen!" Bin Laden zegt: "Mijn droom is om over de wereld te heersen!" George Bush zegt: "Mijn droom is om over mijn vrouw te heersen!" |
|
Jasmina Erelid
|
Waarom heeft een Lada achterruitverwarming?
Dan heb je lekkere warme handen bij het duwen. |
|
Jasmina Erelid
|
Ik ben niet getrouwd want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen. |
|
Jasmina Erelid
|
"Ik ben geen homo, ik ben ook geen hetero. Ik ben hubo, ik doe het zelf!" |
|
Jasmina Erelid
|
Danny Blind komt in paniek het trainingsveld van Ajax oplopen en loopt rechtstreeks naar Henk ten Cate. "Wat is er?" vraagt Henk. Hierop antwoord Danny in paniek: "Ik heb m’n vrouw vermoord!" Henk kwaad: "Wat? Wat zeg je?" "Ik heb m’n vrouw vermoord" herhaalt Danny zijn antwoord. "O, dan is het goed" antwoord Henk, "ik dacht even dat je zei: "Ik ben voor Feyenoord!"
|
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Quote Giorgio: Quote yakkiba: Quote sjatter: De hypnotiseur Een beroemde hypnotiseur staat zoals elke avond voor een volle zaal. Hij pakt een zakhorloge en zegt: "Dit horloge is van mijn overgrootvader. Als ik ermee heen en weer slinger zal de hele zaal onder hypnose zijn." Hij slingert het horloge heen en weer en inderdaad gaat de hele zaal onder hypnose. Plotseling schiet het horloge los en valt kapot op de grond. "Shit, zegt de hypnotiseur.
erm.... ik snap hem niet De hypnotiseur zegt shit, dus de zaal, die onder hypnose is, doet dat ook! Vandaar dat ze zo lang bezig geweest zijn met de zaal schoonmaken Ik dacht dat al die mensen net als het horloge uit elkaar spatten! Dan is dit toch wat minder erg. |
|
Jasmina Erelid
|
Boekenlegger: kip met afwijking |
|
Olivetti Senior lid WMRindex: 63 OTindex: 150 Wnplts: Sorry
|
Komt er een paard bij de dokter, zegt de dokter:"ah ik zie het al, schimmel."
|
|
Jasmina Erelid
|
Iemand krijgt een bekeuring omdat ie 170 km per uur rijdt. Zegt ie tegen de agent: "dat kan niet want ik heb mijn wagen pas een half uur!" |
|
Jasmina Erelid
|
"Was u gisteren ook bij die lezing over literaire stromingen?" "Inderdaad, ik sliep een rij achter u." |
|
Jasmina Erelid
|
Twee vissen zitten in een kom. Zegt de een tegen de ander: "Het regent buiten. Ik ben blij dat we binnen zitten."
|
|
Jasmina Erelid
|
Een gevangene ontdekt dat er van hem een reep chocola is gestolen. Op hoge poten gaat hij naar de directeur en zegt: "U mag wel uitkijken meneer, er zitten dieven hier!"
|
|
Jasmina Erelid
|
Een veldmuisje kijkt verlangend naar een voorbij vliegende vleermuis. "Mamma", vraagt het muisje "Als ik later groot ben, mag ik dan ook bij de luchtmacht?" |
|
Jasmina Erelid
|
Er zitten twee koeien in bad. Zegt de ene koe: "Lekkere zeep is dit!" "Ja," antwoord de andere koe "Maar die vlekken krijg ik er nooit meer af!"
|
|
Olivetti Senior lid WMRindex: 63 OTindex: 150 Wnplts: Sorry
|
Die zijn echt heel flauw jasmina! Goed gedaan |
|
ArjanDo Erelid
WMRindex: 221 OTindex: 3.307
|
Lopen 2 Leeuwen over straat zegt de 1 tegen de anders *Grahwwwwww* zegt de ander dat wou ik ook net zeggen. |
|
nietmeer
|
ik schreef een essay.. en toen en toen en toen en toen.. en toen was het af. |
|