De flauwste mop ooit |
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
|
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
"Dokter ik heb een bril nodig"
"Dat denk ik ook meneer. U staat namelijk in de snackbar." |
|
nietmeer
|
Beetje boel bot inderdaad |
|
nietmeer
|
Hoe noem je een zak xtc?
7th heaven voor een Nederlander. |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Kpuc: dat is gek, ik noem een zak xtc gewoon een zak xtc... |
|
nietmeer
|
@pietjevlip, zo noem ik een kliko onder een verkeerslicht een kliko onder een verkeerslicht |
|
thijsman Erelid
WMRindex: 1.030 OTindex: 20
|
Het is zwart, en het ligt in de sneeuw. een gecamoufleerde belg |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Kpuc: jij snapt het... |
|
chevalier688 Senior lid
WMRindex: 169 OTindex: 1.224 S |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Hij is leuk |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Die is wel leuk, alleen niet zo geschikt voor de kleine oogjes hier... |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
Ober, hoelang werkt u hier al?
Al 2 weken, meneer..
Dan bent u niet de ober aan wie ik mijn bestelling heb opgegeven! |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Dit is het verhaal van een echtpaar dat al 26 jaar gelukkig getrouwd was. De enige irritatie in hun huwelijk was de echtgenoot z'n Vreselijke gewoonte om 's ochtends bij het ontwaken vreselijk harde en stinkende scheet in bed te laten. Het geluid maakte zijn vrouw wakker, de geur sloeg op haar ogen en zorgde ervoor dat ze boven de lakens naar lucht moest happen. Elke ochtend smeekte ze hem weer om te stoppen omdat ze er ziek van werd. Hij zei dat hij er niet mee kon stoppen omdat het een natuurlijke gewoonte was. De vrouw zei dat hij maar eens naar een dokter moest gaan omdat ze bezorgd was dat hij op een dag z'n ingewanden eruit zou schijten. Jaren gingen voorbij en de man ging maar door met zijn vervelende gewoonte. Tot op Kerstochtend de vrouw een kalkoen aan het bereiden was voor het kerstdiner. De man lag boven in zijn slaapkamer nog te slapen.De vrouw had de ingewanden uit de kalkoen gehaald en in een schaal gedaan en opeens kwam er een gemene gedachte in haar boven. Ze pakte de schaal en ging naar boven waar haar echtgenoot nog lag te slapen. Langzaam trok ze de lakens en zijn pyjamabroek naar beneden en leegde de schaal met kalkoeningewanden in zijn broek. Even later hoorde ze haar echtgenoot wakker worden met het gebruikelijke lawaai van zijn scheten, gevolgd door een bloedstollende kreet en het geluid van voetstappen naar de badkamer. De vrouw kon zichzelf niet meer inhouden en rolde over de keukenvloer van het lachen. Ongeveer twintig minuten later kwam de man naar beneden in zijn met bloed besmeurde pyjamabroek met een hysterische blik in zijn ogen. De vrouw beet op haar lippen terwijl ze hem vroeg wat er aan de hand was. "Schat, zei hij, je had gelijk! Al die keren dat je me waarschuwde, En ik wilde maar niet naar je luisteren!" "Wat bedoel je?" zei de vrouw. "Nou, jij zei altijd al dat ik op een dag mijn ingewanden eruit zou schijten en vandaag is dat eindelijk gebeurd... Maar met de hulp van een flinke hoeveelheid Vaseline en deze twee vingers, heb ik ze er weer in kunnen stoppen!!"
|
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Hee die staat hier ook al Hij is wel leuk |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Dat wist ik niet hoor Ik ken m nu al 'n aantal jaar maar elke keer als ik m voor moet lezen schiet ik helemaal in de slappe lach |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
iel, gatver de gatver de gatver |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@DreamerTje: moest dat nou weer... ergens is het nog wel grappig ook hoor... |
|
nietmeer
|
hij is wel leuk maar idd niet echt een frisse mop |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Quote deekayblue: "Dokter ik heb een bril nodig"
"Dat denk ik ook meneer. U staat namelijk in de snackbar." snackbar filmpje |
|
Verticae Senior lid WMRindex: 79 OTindex: 280 Wnplts: het Gooi S |
Er zijn 10 soorten mensen op deze wereld: mensen die binaire getallen snappen, en emnsien die dat niet doen. |
|
nietmeer
|
@Verticae, die kende ik al die had Regie in haar msn naam staan en ik snapte hem eerst niet |
|
Jasmina Erelid
WMRindex: 155 OTindex: 3.188
|
Geert Wilders met de kapper in gesprek over zijn ideeën: "Inderdaad, ik wil het permanent anders."
|
|
nietmeer
|
@ Verticae, Er is ook nog een andere versie "Er zijn drie soorten mensen op de wereld, mensen die kunnen tellen, en mensen die dat niet kunnen." |
|
Jasmina Erelid
WMRindex: 155 OTindex: 3.188
|
Hoe heet de urine van Beatrix?
Jus de Oranje |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Jus d'Orange bedoel je zeker Hij is wel grappig. |
|