De flauwste mop ooit | |
11-07-07 00:51:56 | Peterisbeter Senior lid WMRindex: 107 OTindex: 74 Wnplts: Purmerend |
Quote: Mister D: Roodkapje loopt door het bos. Ziet ze opeens achter een boom de grote boze wolf zitten. Dus Roodkapje loopt naar hem toe en zegt: "Maar wolf, wat heeft u grote ogen" Wolf: "Rot op Roodkapje, ik zit te poepen" Loopt de wolf door het bos en vind daar Roodkapje achter een boom: Wolf: "Hey Roodkapje, waar woont je grootmoeder?" Roodkapje: "Rot op Wolf, zie je niet dat ik zit te schijten?!" | |
12-07-07 13:51:17 | Martijn1994 Senior lid WMRindex: 287 OTindex: 1.366 Wnplts: Wnplts S |
@ Peterisbeter hahaha toen ik het las lach ik werkelijk in een deuk | |
12-07-07 15:10:13 | Lab Rat Senior lid WMRindex: 573 OTindex: 521 |
*Wat is de verleden tijd van komkommersla? Kwamkwammersloeg. *Wat is het tegenovergestelde van Bulgarije? Koe sta stil. * Hoelang is een chinees, Wie is zijn vrouw en Waaro is zijn hond? | |
12-07-07 16:49:44 | Kettling Actief lid WMRindex: 45 OTindex: 142 Wnplts: Lelystad |
hier zijn wat "Hoe noem je?" en "wat is het toppunt van?" moppen. Een lijstje waar je U tegen zegt: Het is rood en wit, heeft een zonnetje en komt uit een reageerbuis? Pipo de kloon. wat is je langste haar van je lichaam. Je konthaar, want als je daar aan trekt gaan je ogen dicht. Zwart wit zwart wit zwart wit boemmm, ra ra wat is dit? Een non die van de trap af valt. Wat is Latijn voor Grote boeren lul? agraris gigantis Hoe heet een lul de behanger in het latijn? penis papirus plaktus. Hoe noem je een Turkse vroedvrouw? Een turkentrekker Wat is het toppunt van werkloosheid Een hoer met een spinneweb tussen haar benen Wat is het toppunt van bejaarde sex? Een gebreid condoom Wat was was eer was was was Honing Wat was was toen was nog geen was was? is Wat zegt een cafébaas als er een Fransman, een nederlander en een belg binnen komen? ' Is dit een grap?' Wat zegt een eend als hij klaar komt? Kwak Wat zegt een kakker als hij klaarkomt? Ik arriveer Wat zegt een kikker als hij uit de boom valt? KWAK! Wat zegt een moeder tegen haar blonde dochter als ze uitgaat? Als je om twaalf uur nog niet in bed ligt, kom je maar thuis slapen. Welk dier bestaat voor 3/4 uit wol ? Een Wolf. Welke tent krijg je niet opgezet? De impotent Wat is het tegenovergestelde van een "marokaan" "pabroekuit" Wat is het toppunt van zelfvertrouwen? Een scheet laten als je diarree hebt Wat is het verschil tussen een autoband en 750 gebruikte condooms? Het ene is van Good Year en het andere was een Good Year Wat is het verschil tussen jou en een emmer stront De emmer Wat is rodeo-sex Je vriendin van achteren nemen. zeggen dat je een ander hebt, en dan proberen 10 min. te blijven zitten Wat is sinterklaas met een zaklamp? Een schijnheilige! Wat krijg je als je een koe buskruit voert? Bamboe Wat krijg je als je Pino pijpt?? Sesamzaad Wat moet je doen als je schoonmoeder de keuken uitkomt Ketting korter maken Wat staat er op het graf van een non? Ongebruikt retour Wat voor 'n geluid maakt de auto van Jan Pronk VROM Wat voor een geluid heeft een rotterdamse deurbel? TE-RING!!!!!! Wat is fiets in het russisch? Trapjerotskie Wat is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood? Een trein Wat is het oudste beroep ter wereld Electromonteur, want op de eerste dag schiep God het licht. En 3 dagen daarvoor hebben ze eerst alle kabels moeten trekken. Wat is het tegenovergestelde van het Blijf-van-mijn-lijf-huis? Kom-in-mijn-kut-hut Wat is het toppunt van binnenpret? Jeukpoeder op een tampon doen! Wat is het toppunt van een vet vrij dieet? Geen vetgedrukte teksten meer lezen. Wat is het toppunt van evenwicht? Neuken op een waslijn Wat is het toppunt van impotentie Rood staan bij de spermabank Wat is het toppunt van seksuele vermoeidheid? Wallen onder je ballen Wat is het toppunt van snelheid? Met zijn tweeëën de bosjes in springen en neuken en met zijn drieëën er uit komen Wat is het toppunt van tekortkoming?? Met een stijve leuter tegen de muur lopen en nog je neus breken!!! Wat is het toppunt van vroeg wijs Een dildo van lego Wat is het toppunt van westernsex? Kut met klapdeuren Wat is het toppunt van wiskunde? Blijven aftrekken tot je een breuk vindt. Weet je wat hier staat? 'Toentomatentomatentomatentovrat' 'To en tom aten tomaten tom at en to vrat' Wat doe je als schoonmoeder tegen de ruit tikt? De wasmachine op centrifugeren zetten. Wat eet een vegetarische kannibaal? Een groenteboer. Wat gebeurt er als een Limburger naar Belgie verhuist? Dan stijgt het gemiddelde IQ van beide landen Wat heb je als je twee groene ballen in je hand hebt? Kermit's volle aandacht! Wat hoort er niet tussen: bruine bonen, soja bonen of dildo's? Bruine bonen, de rest zijn vlees vervangers! Wat is 'vingeren' in het Spaans? Porre va vorre Wat is de overeenkomst tussen een Belgisch hoofd en de bijlmerbajes? Cellentekort. Wat is de overeenkomst tussen een condoom en bungiejumpen? Als het knapt ben je echt de lul Wat is de overeenkomst tussen een gynaecoloog en een pizzabezorger? Ze mogen er allebei aan ruiken maar niet van proeven! Wat is de overeenkomst tussen een man en een dolfijn? Ze schijnen allebei intelligent te zijn, maar van beiden is het nog steeds niet bewezen Wat is een doodgraver op vakantie? Uit-zonder-lijk Wat is een drol naast de wc ? Een drukfout Wat is een stewardess in een helicopter? Een wentelteef Wat is een string in het russisch? kziepoesjenjetniet Wat is een vlagina? Een klut Wat is een vrouwenklooster? Een hunker-bunker Wat is erger dan silliconenborsten? Een tupperwear-doos Wat is erger dan wintertenen? Sneeuwballen Waarom gaat een dom blondje in de hoek staan als ze het koud heeft? De hoek is 90 graden Waarom heeft de koninging een roze telefoon? Om mee op te bellen Waarom heeft een blondje geen schaamhaar? Op de snelweg groeit toch ook geen gras! Waarom heeft een dom blondje altijd een doorzichtige broodtrommel? Dan kan zij zien of ze naar huis gaat of aan het werk moet. Waarom heeft een dom blondje een lege fles in de koelkast staan Voor als er iemand geen drinken moet Waarom heeft een lada 4 pedalen? Een koppeling ,een rem, een gaspedaal en een om de airbag op te pompen. Waarom houdt een blondje tijdens de sex haar lippen stijf op elkaar? Ze mag niet met vreemde mannen praten Waarom is een blondje trots als ze een puzzel van 500 stukjes binnen 2 weken legt? Op de doos staat 8-12 jaar. Waarom kaarten de Beatles nooit Paul Mc Kaartnie! Waarom krabben vrouwen zich 'smorgens achter het hoofd? Omdat ze geen kloten hebben. Waarom krijgt een dom blondje maar een kwartier middagpauze? Anders moet ze opnieuw ingewerkt worden. Waarom neemt een belg fruit mee naar bed Om zijn vrouw te bevruchten Waarom opent een dom blondje haar pak melk al in de supermarkt? Omdat er staat hier openen Waarom steekt een belg zijn piemel in de pindakaas Daar wordt hij groot en sterk van Wanneer is een vrouw een euro waard? Als zij een winkelwagentje duwt Wanneer steekt een Belg z'n lul uit het raam Als er rukwinden voorspeld zijn Wat is sneller dan vroemkool ? Snelderij Wat betekent in Brabant een driehoekig verkeersbord met hierop een hert? Da ge nie zo hert mag rijen Wat doe je als je schoonmoeder uitgaat? Opnieuw aansteken Hoe noem je een slim blondje? Een golden retriever. Hoe noem je een Zweedse pedofiel Kløøternøøker Hoe noem je groepssex in het zweeds? Meuteneuke Hoe noem je pijpen in het zweeds? Lullusmullu Hoe noemen ze het sperma van een ambtenaar? Kruipolie. Hoe noemen ze in engeland een clitoris Shake-spier Hoe noemt men het sperma van Pino ? Sezamzaad Hoe sterven de hersencellen van een dom blondje Eenzaam Hoe zie je dat een blondje achter de computer heeft gezeten? Door de typex op het beeldscherm. In Egypte hebben ze nog steeds geen E-mail. Zij blijven trouw aan de K-meel. Naam voor een nieuwe columbiaanse ijsjestent... Escobar Noem 2 russen? Een walrus en een clitorus Wat is de overeenkomst tussen die 2? Zze hebben allebei een natte snor. Haar is een houten been van gemaakt? Kreupelhout Hoe heet de gulp van Bill Clinton? de US Open Hoe heet de vrouw van een bosjesman? Een takkenwijf! Hoe heet een blondje met geverfd haar? Artificieel Intelligent Hoe heet een pastoor die een non pakt Op-non-aktief Hoe heet een tor die op kleine torretjes valt? Torpedo Hoe herken je een belgische bolletjesslikker? Aan de tulpen die uit zijn reet groeien. Hoe heten de zoon van Michael Knight en Pamela anderson ? Siliconenkit Hoe kan je 'n hond laten miauwen? Stop de hond in de vriezer voor een paar dagen en zaag 'm daarna doormidden met een cirkelzaag... MIIIAAAUUWWW!!! Hoe kan je 'n kat laten blaffen? Benzine over de kat heen gooien en een vuurtje erbij houden... WOEF! Hoe laat je een Hollander op vrijdag lachen? Vertel een mop op dinsdag! Hoe noem je de vrouw van een bosjesman? Een takkewijf Hoe noem je een blondje met 2 hersencellen? Zwanger Hoe noem je een condoom in het Zweeds? Pipi vangkous Het schiet de verkeerde kant uit Clint Westwood Het spreekt 1 woord frans en neukt als een tijger? Moi Het toppunt van automatisering? Een stewardess die zwanger is van de automatische piloot. Het verschil tussen een lada en een tampon? Bij de tampon is de trekkabel bijgeleverd. Het verschil tussen jou en een foto Een foto is ontwikkeld. Het ziet niets, en het schiet Blind Eastwood Het zingt en heeft hele zware ballen Gerard Bowling Het zit hoog in een boom en het piept Een nest jonge fietspompjes Het zit in alle hoeken van je kamer en het schiet... Plint Eastwood Het zit op het dak en maakt muziek Een dakkapel Hoe beledig je een levens lange gevangene Met een fles advocaat Hoe gaat de deurbel van een dom blondje? Dom Ding, Dom Ding Het is groen en je kunt ermee door het hele huis praten.. Inter-komkommer Het is groen en plakt Kermit de sticker Het is groen en vrolijk Sla-la-la-la-la-la.... Het is groen, bruin, het piept en zit op een paaltje. Het groenbruine paalpiepertje Het is klein en scheit het hele bos vol... Paulus de bosbouter Het is rood en het slingert door de boom? Een menstruaapje. Het is rood, valt op de schoorsteen, via de dakgoot precies in de regenton, wat is dat? Puur toeval Het is wit en staat in de kast Witte m'ok (?) Het is wit en staat in de wei Witte gei't? Het is wit, het staat in de tuin en het ontploft Een BOEMkool Het is zwart en zit in de boom? Drie keer raaien (met een brabantse mond) Het is zwart, en als het uit de boom valt is je kachel stuk Je kachel Het is zwart-wit gevlekt en het hangt in een boom Een tros koeien Het leeft onder de grond en wordt nooit ziek Een paracetamolletje Het ligt op je tuinpad en het schiet.. Grint Eastwood Het loopt door het bos en is constant stoned? Paulus de Boskabouterse Het loopt dronken door het bos Paulus de wodkabouter Het is blauw en niet zwaar? Licht blauw Het is blauw en wit... Pino de albino Het is bruin en het heeft flaporen : Flapdrol Het is de hele dag vrolijk heeft allerlei kleuren, maakt allerlei geluiden en is de hele dag stoned? : Kanariewiet Het is geel en blauw : Groen Het is geel, valt dood naar beneden en vliegt toch weer verder. : Het re-incanarievogeltje Het is groen en als je op een knop drukt wordt het rood : Een kikker in een mixer Het is groen en bruin met nootjes : Kermit de snicker Het is groen en erg moe : Een krop slaap Het is groen en het drijft : Een krop andrijfie Het is groen en het komt heel snel naar beneden : Een slawine Het is groen en het komt heel snel naar beneden : Een skiwi Het is 20 cm. lang, woont in het bos en verkoopt verzekeringen Polis de Boskabouter Het is 20 cm. lang, woont in het bos en weigert over te stappen op windows Paulus de Doskabouter Het is 20cm groot, woont in het bos en is altijd de pineut : Paulus de kloskabouter Het is 20cm woont in het bos en heeft een gaaf gebit : paulus de floskabouter Het is blauw en het woont in turkije : de smurk Een dronken hoer op een fiets Een zig-zag naaimachine Een toilet op wielen : Plee Mobiel Een vis met slaap tekort? : Walvis Een vrouw versieren doe je met welke pakkende openingszin? : Jij hebt een opening, ik heb zin. Een woord van 12 letters zonder klinkers : zandweggetje Fokker vliegtuig dat in de modder landen kan : modder fokker Het geile zusje van Roodkapje. : Afzuigkapje Het hangt achter een auto en begint met een o : un onhangwage Het hangt in een boom en roept: ik ben een appeltje, ik ben een appeltje? : Een debiel peertje Het heeft 21 ogen maar kan niks zien. : Dobbelsteen Het heeft 45 ballen en naait oude vrouwtjes? : De lotto Ander woord voor partnerruil? kruislings vermenigvuldigen Deens woord voor beffen? sleuvepreuve Deze jongens zijn geld waard? mark en frank Dom blondje op een waterbed? booreiland Een brabanste lekkernij met een Q? quukske Wat is het griekse woord voor pedofiel? papalamijnpiemellos Waar heeft een vrouw de meeste kroeshaar? In Africa Een stewardes in een helikopter Wentelteefje Een vlo op een chokolaatje Flikvlooier Ruzie bij de directie Directiekeet Wat is een oester dat aan het roesten is ? Een roester Wat is een oester dat vaak hoest? Een hoester Wat is het toppunt van egoisme? Klaarkomen en je eigen naam roepen Hoe vangt een oen een konijn? Hij gaat achter een boom zitten en doet het geluid van een wortel na Suikervije limonade bevat geen suiker, loodvrije benzine bevat geen lood. Hoe zit dat met gastvrije hotels?wat is een vrouw die altijd weet waar haar man is? Een weduwe Wat huppelt door het bos met een machinegeweer? RAMBI!!!! | |
12-07-07 18:50:12 | Kettling Actief lid WMRindex: 45 OTindex: 142 Wnplts: Lelystad |
ok, ik heb nu pas die hele lijst doorgelezen (nadat ik 3 kwartier met de trein gereisd heb) en ik moet zeggen dat sommige moppen in mijn vorige post gewoon lam zijn... | |
13-07-07 12:04:16 | Mark Senior lid WMRindex: 193 OTindex: 17 Wnplts: Alphen aan S |
haha zitten echt leuke tussen | |
21-07-07 10:44:36 | nietmeer |
Quote Kettling: Wat is Latijn voor Grote boeren lul? agraris gigantis Sorry dat ik het ga verbeteren, maar heb ik ff zin in . Ten 1e, agrarus betekent land. Ten 2e, tantus betekent groot, gigantis niet. Ten 3e, agoris betekent boer. Ten 4e, je hebt ook nog naamvallen. Dus wordt het: Tantus agorus Maar dat is iets minder duidelijk voor de mensen die geen Latijn hebben gehad... (Nogmaals, sorry.) | |
21-07-07 10:45:16 | Bras Erelid WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
pfffff..... hoe komen we de ochtend door | |
21-07-07 11:35:06 | pietjevlip Oudgediende WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468 |
@Bras: niet... | |
21-07-07 11:36:36 | Bras Erelid WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
ik merk het..... gelukkig, nog maar een half uurtje en dan gaan we de middag in | |
26-07-07 09:00:04 | Kahlan Junior lid WMRindex: 1 OTindex: 24 |
wat staat hier? Depenisvanjezus 3 opties 1 je bent netjesDe pen is van je zus 2 sexistDe penis van jezus 3 je bent RANZIG De penis van je zus (zie witte tekst achter opties) | |
26-07-07 11:54:48 | bartman Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
De pen is van jezus | |
26-07-07 16:09:26 | strekkie001 Senior lid WMRindex: 594 OTindex: 312 S |
dan ben je een christen want je gelooft in jezus. | |
27-07-07 11:54:37 | Kahlan Junior lid WMRindex: 1 OTindex: 24 |
aaah ja optie 4 | |
27-07-07 11:56:13 | Zwelgje Erelid WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Bras: nog 5 minuten maar! dan moet ik nog werken tot half 6 en morgen de hele dag naar mam en 's avonds een verjaardag van mijn zwager... en dan pas echt weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *snik*ik merk het..... gelukkig, nog maar een half uurtje en dan gaan we de middag in | |
28-07-07 13:04:36 | Yana Junior lid WMRindex: 2 OTindex: 13 Wnplts: Nederhorst |
Het is zwart met wit en kan niet door de draaideur Een non met een speer door d'r hoofd Het is geel en je wilt het niet in je oog krijgen Een trein! | |
28-07-07 16:55:54 | .:T!M:. Senior lid WMRindex: 66 OTindex: 414 Wnplts: Amersfoort |
@Jarinka ik heb geleerd dat agricola boer is boeiend he fokke & sukke zijn flauw én masterlijk fokke en sukke vertrouwen hun tomtom niet meer je tikt in mexico... en je komt in de dolemieten... een plaatje met f&s op een racefiets | |
28-07-07 23:17:58 | De Paus Oudgediende WMRindex: 13.809 OTindex: 19.882 S |
Quote Jarinka: Tantus betekent groot, gigantis niet. Gigas, in de verbuiging gigantis, betekent wel degelijk heel erg groot. Alleen is dat geen latijn, maar grieks. | |
01-08-07 12:46:03 | Meima Senior lid WMRindex: 75 OTindex: 181 S |
Ik ging gisteren uit eten in een restaurant. Er kwam een serveerster en ze zei “wilt u menu” nee zeg ik doe maar na het eten | |
01-08-07 14:56:56 | deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
Het is rond, oranje, hangt in een struik en roept: IK BEN EEN SINAASAPPEL!! , IK BEN EEN SINAASAPPEL!! Een mandarijn met een grote bek | |
01-08-07 17:36:25 | deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
Er zitten twee vliegen op een mesthoop, zegt de een tegen de ander: "Ik ken een mop." Zegt die andere vlieg: "Als het maar geen vieze is, want ik zit te eten!!!!" | |
07-08-07 12:25:40 | hAnnAh Erelid WMRindex: 1.543 OTindex: 23 S |
er staan egt leuke tussen^^ hoe doe je een tekst en dan in het wit ?? zeg maar dat het blauw word als je erover heen gaat?? pleas help me even^^ | |
07-08-07 12:27:44 | Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842 |
Quote hAnnAh: er staan egt leuke tussen^^ hoe doe je een tekst en dan in het wit ?? zeg maar dat het blauw word als je erover heen gaat?? pleas help me even^^ Hallo zoiets dus?? staat in de FAQ | |
19-08-07 15:17:06 | stora Oudgediende WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861 |
Irritant hoor alles in het wit, zet het dan, net als in bv donald duck, eronder op zijn kop | |
19-08-07 15:17:44 | Luna Moderator WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Donald Duck kan je omdraaien | |