De flauwste mop ooit | |
20-06-07 08:25:18 | pepijn999 Senior lid WMRindex: 162 OTindex: 1.021 |
Quote Sto : Quote Tistochwat: nee hoor hij lande met zijn bezemsteelQuote De Paus: Er is immers nog een parachute over omdat de grootste leider van de lage landen met jouw rugzak naar beneden is gesprongen. Dat zal een behoorlijke dreun gegeven hebben! | |
20-06-07 14:55:05 | deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
wat heeft 48 ballen en naait oude vrouwtjes???de lotto | |
20-06-07 19:03:28 | pepijn999 Senior lid WMRindex: 162 OTindex: 1.021 |
Quote deekayblue: lolwat heeft 48 ballen en naait oude vrouwtjes???de lotto | |
21-06-07 22:17:35 | Mark Senior lid WMRindex: 193 OTindex: 17 Wnplts: Alphen aan S |
Quote pepijn999: Quote deekayblue: lolwat heeft 48 ballen en naait oude vrouwtjes???de lotto idd | |
22-06-07 14:49:55 | deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
Wat voor tijd is het als er een olifant op je tuinhekje gaat zitten?.. tijd voor een nieuw tuinhekje | |
22-06-07 20:13:01 | Kjell Lid WMRindex: 26 OTindex: 5 Wnplts: Roelofaren S |
Een konijn komt en vraagt bij de bakker: Heeft u ook worteltjestaart? De bakker is verbaasd en zegt:''Nee, dat heb ik niet.'' De volgende dag komt het konijn terug en vraagt: Heeft u ook worteltjestaart? De bakker antwoord: ''Nee, ik heb dat niet.'' De volgende dag komt het konijn weer: Heeft u ook worteltjestaart? De bakker zegt: NEE! De bakker bakt een worteltjestaart voor als het konijn weer komt. En het konijn komt weer en vraagt: Heeft u ook worteltjestaart? De bakker antwoord: ''Ja.'' Waarop het konijn zegt: ''Vies hθ!'' | |
22-06-07 20:16:48 | Luna Moderator WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
OMG, die is oud | |
22-06-07 20:17:32 | nietmeer |
idd, die hoorde ik toen ik 5 of 6 was | |
23-06-07 00:30:53 | De Paus Oudgediende WMRindex: 13.809 OTindex: 19.882 S |
Deze heb ik van Petrus. Twee dode mannen staan voor de hemelpoort te wachten op hun beurt om naar binnen te gaan. Ze maken een praatje. Zegt die ene man, meneer mag ik vragen waaraan bent U gestorven? Nou, zegt die andere man, ik ben doodgevroren. Niet zo leuk, je bibbert heel wat af. Hoe bent u zelf eigenlijk gestorven?. Nou, zegt die ene man weer: ik kreeg een hartaanval. Dat zat zo: toen ik thuiskwam verdacht ik mijn vrouw ervan dat zij mij bedroog met een andere man. Ik stond te schreeuwen, waar is die kerel, dan trap ik hem de deur uit. Maar schatje, er is helemaal geen andere man, zei mijn vrouw nog, maar ik geloofde haar niet. Ik rende de trap op naar de zolder, ik rende naar de kelder, ik doorzocht het hele huis, maar ik kon die man nergens vinden en toch was ik er zeker van dat de minnaar van mijn vrouw in huis moest zijn. Ik wond mij toen zσ op, dat ik een hartaanval kreeg en toen ging ik dood. Tjonge, jonge, zegt die andere man, wat een triest verhaal. En weet je wat ik nog het ergste vind, als U nou even in de diepvrieskist had gekeken, dan hadden wij allebei nog geleefd. | |
25-06-07 14:46:14 | Fuzzems Junior lid WMRindex: 6 OTindex: 1 |
De vader van Jantje heeft drie zonen. Ze heten: Kwik, Kwek en ... Jantje natuurlijk! | |
25-06-07 14:47:12 | tasar Senior lid WMRindex: 141 OTindex: 811 Wnplts: Den Haag S |
jantje? Hoelang is een Chinees | |
25-06-07 15:36:27 | strekkie001 Senior lid WMRindex: 594 OTindex: 312 S |
Quote Fuzzems: De vader van Jantje heeft drie zonen. Ze heten: Kwik, Kwek en ... Jantje natuurlijk! Die is leuker als je m gewoon verteld want mensen geven dan een snelle reactie... op een forum kunnen ze erover nadenke | |
26-06-07 03:46:24 | De Paus Oudgediende WMRindex: 13.809 OTindex: 19.882 S |
Een postbode moet een aangetekende brief bezorgen bij een Indianenreservaat. Na afloop van zijn ronde komt hij, op zijn weg terug, weer langs bij het reservaat. Daar is inmiddels grote paniek uitgebroken. De Indianen hebben hun gezichten ingesmeerd met oorlogsverf. Zij dansen wild in een kring rond, woest zwaaiend met hun strijdbijlen en ze slaken luide kreten van oe, oe, oe, oe, oe, oe, oe, oe, oe, oe, oe, oe, oe, oe, oe, oe. De postbode vraagt aan de medicijnman wat er aan de hand is. "Dat komt door die brief die jij bezorgd hebt. Die was van het GAK. Er stond in dat als de jongens geen passende arbeid wilden aanvaarden, dat er dan een strafkorting op hun uitkering zou worden toegepast". | |
30-06-07 13:37:42 | Dwarsakker Senior lid WMRindex: 487 OTindex: 415 Wnplts: bij Hoevel S |
Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je hardstikke dood. een trein. | |
30-06-07 14:03:15 | Dwarsakker Senior lid WMRindex: 487 OTindex: 415 Wnplts: bij Hoevel S |
Quote mafkeezz: komt een man bij de bakker, vraagt ie: mag ik een bloemkool. Bakker: nee de over doet het vandaag niet. Man: geeft niet, ben toch op de brommer. hoe kun je nu bloemkool halen bij de bakker, als je geen lege flessen bij je hebt!! Edit Enkie: Quote aangepast, klik hier voor de F.A.Q. | |
30-06-07 15:03:53 | wmr24 Senior lid WMRindex: 165 OTindex: 16 Wnplts: rotterdam |
05-07-07 01:28:20 | De Paus Oudgediende WMRindex: 13.809 OTindex: 19.882 S |
Drie mannen zitten in een cafι sterke verhalen te vertellen. De ene man heeft twee armen, de andere maar ιιn arm en de derde mist beide armen. De man met de twee armen vertelt hoe hij ooit werd aangevallen door een beer, die door hem werd beetgepakt en bewusteloos werd geslagen. De man met ιιn arm vertelt dat hij hetzelfde heeft gedaan met zijn ene arm. Dan vertelt de man zonder armen dat hij een aanval van twee beren heeft overleefd door ze beet te pakken en met hun koppen tegen elkaar te slaan. "Maar hoe deed je dat nou, je hebt toch helemaal geen armen?". Hij antwoordt: "Ach, op zo'n moment sta je daar toch helemaal niet bij stil". | |
05-07-07 13:02:49 | Kettling Actief lid WMRindex: 45 OTindex: 142 Wnplts: Lelystad |
Twee houthakkers staan hout te hakken. Per ongeluk hakt de ene houthakker de been van de andere af. zegt de andere: als je dat nog een keer doet, dan geef ik je een schop onder je kont! Een man komt een cafι binnen en wil houthakker worden. Een houthakker aan de bar vertelt hem dat hij dan eerst: een fles wodka in een keer moet opdrinken, een beer moet afschieten en met een eskimo naar bed moet. Hij drinkt in een slok de wodka op en loopt het cafι uit. 3 weken later komt hij onder de pleisters en in het verband terug en zegt: ok, en nu alleen nog die eskimo afschieten! | |
05-07-07 13:04:33 | Caster Oudgediende WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129 |
@Kettling, WHAHAHAHA! Die zijn echt goed! | |
05-07-07 13:45:44 | pietjevlip Oudgediende WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468 |
Drank maakt meer kapot dan je lief... | |
05-07-07 16:02:11 | Mark Senior lid WMRindex: 193 OTindex: 17 Wnplts: Alphen aan S |
hahah die is mooi heb ie toch knap gedaan | |
05-07-07 18:18:32 | -REL- Senior lid WMRindex: 536 OTindex: 2 Wnplts: voorburg |
het is groen, bang, en zit in een boom. een bladluis met hoogtevrees antwoord in wit | |
07-07-07 15:15:16 | RonHee Oudgediende WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662 |
"Deze moppen zijn zo flauw, we hebben er eerst 'n kilo zout over moeten gooien." Sprak de gerant van het gerenommeerde restaurant. | |
09-07-07 23:47:56 | pamalo |
Om de Paulus grappen compleet te maken: Het is 20 cm groot en afkomstig uit Afrika - Paulus de Botswanakabouter Het is 20 cm groot en donker van kleur - Paulus de Bosnegerkabouter Het is 20 cm groot en draagt dierenvellen - Paulus de Bontkabouter Het is 20 cm groot en dyslectisch - Paulus de Bosbakuoter Het is 20 cm groot en heeft grote borsten - Pauline de Boshoutvoordedeurkabouter * Het is 20 cm groot en rijdt in een amerikaanse slee - Paulus de Bospooier Het is 20 cm groot en houdt van dansen - Paulus de Bossanovakabouter Het is 20 cm groot en houdt van goedkope rommel - Paulus de Xenoskabouter Het is 20 cm groot en houdt van sterke drank - Paulus de Calvadoskabouter Het is 20 cm groot en houdt van vechten - Paulus de Bosniλkabouter Het is 20 cm groot en kent veel extra's - Paulus de Bonuskabouter Het is 20 cm groot en leefde vroeger in Zuid-Amerika - Paulus de Inkabouter * Het is 20 cm groot en schiet op Surinamers - Paulus de Boskabouterse Het is 20 cm groot en leeft in Afrika - Paulus de Bosjesmankabouter Het is 20 cm groot en loopt in het bos met sprokkelhout - Paulus de Takkenboskabouter Het is 20 cm groot en loopt te roddelen - Paulus de Gonskabouter Het is 20 cm groot en motiveert - Paulus de Tsjakkabouter Het is 20 cm groot en praat erg laag - Paulus de Baskabouter Het is 20 cm groot en reist door de ruimte - Paulus de Kosmoskabouter Het is 20 cm groot en rijdt rond - Paulus de Buskabouter Het is 20 cm groot en rookt kleine sigaartjes - Paulus de Cigarilloskabouter Het is 20 cm groot en rookt Franse sigaretten - Paulus de Bastoskabouter Het is 20 cm groot en ruikt heel erg lekker - Paulus de HugoBosskabouter Het is 20 cm groot en scheldt in de nieuwsgroepen - Paulus de Capslockkabouter Het is 20 cm groot en staat op een sokkel - Paulus de Bronskabouter Het is 20 cm groot en stottert - Paulus de Bbbbbbbbbbbbbbbbboskabouter Het is 20 cm groot en travestiet - Paulus de Borstkabouter. Het is 20 cm groot en we willen meer - Paulus de Biskabouter Het is 20 cm groot, heeft een punt en is modern - Paulus de Dotcomkabouter Het is 20 cm groot, heeft rode wangen en loopt door het bos - Paulus de Bloskabouter Het is 20 cm groot, leeft in het bos en heeft zijn eigen tekenfilm - Paulus de WarnerBroskabouter Het is 20 cm groot, woont in een groot bos dat langzamerhand verdwijnt - Paulus Regenwoudkabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en doet erg raar - Paulus de steekje Loskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en gaat 120 km/h - Paulus de Crosskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en geilt op goedkope vrouwen - Paulus de Snolkabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en gooit de hele dag muntjes in een automaat - Paulus de Gokkabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft 140 broertjes en zusjes - Paulus de Groskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft altijd pech - Paulus de Kloskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft een camera en een microfoon - Paulus de Teeveekabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft een eigen voetbalclub - Paulus de Bobokabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft een geruite puntmuts op - Paulus de Schotkabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft een hele grote vuist - Paulus de Roskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft een rode neus - Paulus de Bolskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft een schattig wit mutsje op - Paulus de Kantkloskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft een waterhoofd - Paulus de Klotskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft heel witte tanden - Paulus de Floskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft overal een antwoord op - Paulus de Oploskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft verstand van verzekeren - Polis de Boskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft zijn eigen televisieshow gehad - Paulus de Boskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en helpt bij het uitladen - Paulus de Loskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en leeft in het Vaticaan - Paus Johannes Paulus de Boskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en houdt van hele kleine plantjes - Paulus de Moskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en houdt van sterke koffie - Paulus de Mokkabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en is blauw - Paulus de Smurfkabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en is bruin - Paulus de Afrikabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en is een beetje misselijk - Paulus de Kotskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en is een kasteelheer(tje) - Paulus de Slotkabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en is erg kwaad - Paulus de Booskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en is explosiegevaarlijk - Paulus de Plofkabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en is opgewonden - Paulus de Eroskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en is heel zacht - Paulus de Donskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en is homofiel - Paulus de Holkabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en is op weg naar de film - Paulus de Bioskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en is op weg naar de skipiste - Paulus de Davoskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en is op weg naar een bevalling - Paulus de Verloskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en is verkouden - Paulus de Snotkabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en je moet hem net aan de andere kant bekijken - Paulus de Zozkabouter. Het is 20 cm groot, woont in het bos en maakt reclame voor chocolade - Paulus de Broskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en maakt veel lawaai - Paulus de Bonskabouter. Het is 20 cm groot, woont in het bos en moet nog 30 jaar hypotheek betalen - Paulus de Afloskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en presenteert het weer - Paulus de Regenkabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en rijdt in een slee - Paulus de Troikabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en roept om hulp - Paulus de SOSkabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en scheurt met 250 km/uur in de grindbak - Paulus de Racekabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en poept daar ook - Paulus de Boskakbouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en snuift de hele dag - Paulus de Cokabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en spreekt alleen Russisch - Paulus de GOSkabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en staat ineens voor je - Paulus de Plotskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en staat tot zijn middel in het water - Paulus de Biesboskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en steekt ook 20 cm naar voren - Paulus Metdeknotskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en steekt overal de draak mee - Paulus de Spotkabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en stinkt - Paulus de Bosbouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en valt in het water - Paulus de Plonskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en vertelt grapjes - Paulus de Lolkabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en viert de hele dag feest - Paulus de Hoskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en vraagt: "kop of munt" - Paulus de Toskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en weigert over te stappen op Windows - Paulus de DOSkabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en werkt als conciλrge - Paulus de Sleutelboskabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en werkt bij de politie - Paulus de Flikabouter Het is 20 cm groot, woont in het bos en zit op dansles - Paulus de Polkabouter Het is 40 cm groot en woont in het bos - Paulus de Koloskabouter Het loopt door een bos in Israel en het lijkt op een Palestijn - Paulus de Bomkabouter Het loopt door een bos met een kerstboom in de hand - Paulus de kerstkabouter Het loopt door het bos en het bezorgt een hoop brieven - Paulus de Postkabouter Het loopt door het bos en het heeft immer geluk - Paulus de Bofkabouter Het loopt door het bos en het is aan het vechten - Paulus de Bokskabouter Het loopt door het bos en het is chagrijnig - Paulus de Norskaboute Het rijdt door het bos en het is lomp - Paulus de Botskabouter | |
09-07-07 23:57:21 | pamalo |
Quote Fuzzems: De vader van Jantje heeft drie zonen. Ze heten: Kwik, Kwek en ... Bij ons in de buurt hebben ze in een Chinees restaurant kwik in het eten gevonden.Ze zijn nu op zoek naar kwek en kwak | |