king of the hill |
nietmeer
|
* is eindelijk uitgegleden, en rara, wat staat daar voor mn neus  ...  De Hill  * Klimt de hill op, en verteld T-S dat Vena net het Guinnes Book Of Records heeft gehaald, op de categorie: Heel erg lang glijden... T-S gaat het direct nakijken  My Hill |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
*schiet vena neer*
My hill! |
|
nietmeer
|
* staat weer op verscheurt Souls avatar... Hij gaat em direct weer thuis repareren *
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
T-S ziet dat Vena gelijk heeft. Dat moet uiteraard worden gevierd, want een record breken is niet niks. Hij nodigt een groot aantal mensen uit die Vena in polonaise de heuvel afdragen naar een feesttent.
My hill |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
TS heeft last van geluidsoverlast van het feestje van Vena... gaat met grote stappen naarde feesttent om te klagen, maar wordt opgenomen in het feestgedruis..
Vibes komt aanlopen en ziet daar... HEY, een onbewaakte hill...
Hmmm wat te doen.,.wat te doen...
Ach, what the heck, ik claim 'm.
My Hill |
|
nietmeer
|
* Eindelijk is het feest afgelopen, en Vena loopt stomdronken de hill op. BV valt al stijf achterover van de lucht terwijl Vena nog niet eens 10 meter bij haar vandaan is.... En ze rent de hill af  My Hill |
|
Deliverence Senior lid WMRindex: 89 OTindex: 149 Wnplts: Leiderdorp S |
was net te laat;) |
|
Soulsplitter
Erelid
*slaat deliverence in het gezicht omdat hij te laat was*
hey Vena me avatar is gerepareerd! maar wat zie ik nu?
*Vena's avatar vliegt weg en vena rent erachteraan*
My hill! |
|
nietmeer
|
Tada, Vena's naam is veranderd....  Soul valt flauw van verbazing en rolt de hill af My Hill |
|
Soulsplitter
Erelid
voor ons zal je altijd vena blijven venatorial  *komt bij van de schrik maar zegt dan tegen Vena(torial) dat nu z'n shirt niet meer klopt, want daar staat in koeienletters op VENA* tja dat klopt niet echt *Venatorial gaat het snel aanpassen bij de eerste de beste klerenwinkel* My hill! |
|
nietmeer
|
* Heeft zijn shirt laten aanpassen, en terug op de hill legt hij de betekenis van zijn naam uit aan Soul.... Die word er zo dizzy van dat hij weer K.O. de hill afvalt *
My Hill |
|
Soulsplitter
Erelid
*komt weer bij* Ik moet echt me eens laten onderzoeken om te kijken wrm ik steeds KO ga * gaat naar de huisarts toe* mijn controle  |
|
nietmeer
|
nog steeds my hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S is eindelijk uitgefeest. Hij gaat terug naar de Satellite of Love om even bij te komen. Daar ontdekt hij dat Mike de satelliet heeft laten uitrusten met een Oneindige-onwaarschijnlijkheidsaandrijving, gelijk aan die uit de serie The Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
T-S berekent snel hoe groot de kans is dat hij de heuvel bezit, en Venatorial ergens ver weg op een onbewoond eiland zit. Hij stelt de oneindige-onwaarschijnlijkheidsaandrijving hierop in, en activeert hem. Spontaan zit T-S op de heuvel en Venatorial op het eiland.
My hill |
|
nietmeer
|
Tom-Servo wordt plotseling geplet onder een meteoriet. Bedankt jongens!  My Hill  Met behulp van geheime vrienden  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
De meteoor blijkt echter van een soort metaal te zijn. T-S laat de nanites zijn lichaam fuseren met de meteoor, en wordt zo een meteoor-robot. Mept Vailan van de heuvel.
My hill |
|
nietmeer
|
* is teruggezwommen vanaf het eiland, en gooit T-S eraf *
My Hill |
|
nietmeer
|
De geheime vrienden komen Vàilan weer te hulp. De robot wordt plotseling omhoggezogen door een supermagneet. Tegelijkertijd wordt Vena door een ander apparaat verkleind tot het formaat van een mier. Vàilan gaat per ongeluk op hem staan  My Hill |
|
nietmeer
|
* Word door zijn chobit weer vergroot tot normale grootte, en laat hemzelf ook weer tot leven wekken. *
* Kijkt vervolgens toe hoe honderden vliegende dragoons Vailan helemaal roosteren met lasers, waarop Vailan de hill afvlucht *
My Hill |
|
nietmeer
|
Hoe kan ik de hill afvluchten als ik geroosterd wordt  ? Onlogica slaat toe, een enorme draaikolk slaat toe. "Dit programma heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en wordt afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak" *Systeemherstel* Waarom zit de Hill op Windows  Na het systeem herstel is de Hill leeg. Vàilan komt er als eerste aan, zonder enige vorm van hulpmiddel, want het nieuwe systeem kent dit nog niet. My Hill |
|
nietmeer
|
* Manipuleert met hack-software het systeem zo dat Vailans niet worden toegelaten... *
Vailan word opeens van de hill verwijderd...
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S ziet hoe snel de reacties op elkaar volgen. Het wordt behoorlijk druk rond de heuvel. Hij stelt daarom voor met een schone lei te beginnen, en wel met hem op de heuvel.
My hill |
|
nietmeer
|
Te laat  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Je bent te laat Vailan. We hadden alles gereset, en ik zit op de heuvel.
My hill |
|
nietmeer
|
* Haalt zijn Peacemakers tevoorschijn voor een goede begin-vuurwerkshow...T-S word de hill afgelaserd *
My Hill |
|