king of the hill |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
T-S laat het er niet bij zitten. Hij komt terug met een kolossale versie van Jeu de Boules, en gooit met de ballen Venatorial van de heuvel.
My hill |
|
nietmeer
|
returnt de favor met een potje ruimteschip-jeu de boules  T-S word 'toevallig' geraakt door een exemplaar van een kilometer lengte  My Hill |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
komt de hill oplopen en duwt venatorial in een bodemloze put  maakt daarna de put dicht my hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Dan klinkt opeens een stem die roept "verrek, deze put heeft toch een bodem". A-L geloofd het niet en opent de put weer. Vervolgens wordt hij erin geduwd door T-S. Hij zat achter die stem.
My hill |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
*slaat TS in elkaar met un Baguette! (of hoe je het spelt, een stokbrood dus)*
My hill! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Oh-oh: daar gaan we weer met Franse termen. En ja hoor, nu wordt Soulsplitter door de Fransen meegenomen voor een potje jeu de boule. T-S loopt zwaar gehavend de heuvel weer op.
My hill |
|
nietmeer
|
slaat ts in elkaar met een pistolet. en trapt hem daarna ook in die bodemloze put.
My hill |
|
Soulsplitter
Erelid
-Last entry was full off already used items, terminating Nosphoenix- tja sorry, maar de hill-pc kan niet tegen copycats  *na dik verslagen te zijn bij jeu de boule, loopt Soulsplitter de Hill op en gaat gezellig tegen TS aan zitten, hier is TS niet van gediend en loopt weg* my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Bedankt Soulsplitter. Anders had ik een manier moeten verzinnen om uit die bodemloze put te komen.
Opeens begint het vreselijk te stinken op de heuvel, en de heuvel zelf wordt zacht en modderig. Soulsplitter snapt er niets van. T-S, die onderaan de heuvel zit, ziet opeens een etiket op de heuvel wat hen tot dusver nog niet eerder was opgevallen. Er staat op "tenminste houdbaar tot 30-04-2009". Dat verklaard alles: de heuvel is over de houdbaarheidsdatum en is nu dus aan het bederven. Snel haalt T-S de hillspirit uit de heuvel, en stopt hem in een verse heuvel.
My hill |
|
nietmeer
|
omdat Txerseü al een tijdje niet meer King of the hill is geweest, geeft Tom-Servo de heuvel graag aan hem nadat Txerseü hem een cruise om de wereld heeft aangeboden  My hill  |
|
Anime-Lover Erelid
|
uiteindelijk heeft A-L zich bevrijdt met een jetpack uit de bodemloze put. terwijl A-L naar de hill vliegt verliest hij de controle over de jetpack kwijt en maakt een crash landing op txerseu waardoor hij de hill afrolt bewusteloos  A-L verontschuldig zich tegenover Txerseu (maar niet heus  ) My hill |
|
nietmeer
|
Vàilan slaat AL neer met een zaklamp  My Hill |
|
Anime-Lover Erelid
|
word wakker en slaat vailan bewusteloos neer. stopt hem in een koffer en gooit hem tussen de bagage van een cruise ship maar onderweg de reis komt het schip in een storm terecht en zinkt het schip naar de bodem vailan word wakker in de midden van de oceaan
my hill |
|
nietmeer
|
Hoe kan jij mij neerslaan terwijl je bewusteloos bent? Want dat zeg je hier wel: Je slaat mij bewusteloos neer, dat suggereert dat jij bewusteloos bent terwijl je mij neerslaat  Oei, wat nu  Al goed, al goed, ik lig dus onder water. Ondanks deze fout  . Vàilan reist door het water terug naar de Hill. Hij heeft wat leuks meegebracht voor AL: Een paar visjes. AL gaat ze meteen schoonmaken. My Hill |
|
Anime-Lover Erelid
|
ik zeg ook dat ik wakker was en jou bewusteloos neerslaat  na het schoonmaken van zijn nieuwe vissen keert A-L terug naar de hill en zegt tegen vailan bedankt en vertrekt weer terug naar huis. Vailan is zo in de war: hij komt de hill niet overnemen zegt vailan  hij gaat heel diep nadenken tot laat in de avond. hij heeft het niet door maar opeens word hij geschopt op het moment dat hij helemaal niet verwachte. Vailan rolt de hill af My hill |
|
nietmeer
|
Je moet zeggen: *Wordt wakker en slaat Vàilan bewusteloos*, of: *Wordt wakker en slaat Vàilan neer*, maar niet tegelijk, want dan zeg je eigenlijk dat jij bewusteloos bent terwijl je mij slaat  --- Hm, dat was niet leuk  Vàilan geeft AL een bord met sushi. AL begint meteen te eten, maar hij eet zo snel dat hij buikpijn krijgt, waarna hij naar de dokter gaat. My Hill |
|
Anime-Lover Erelid
|
laten we ophouden met deze discussie  _ na het geweest te zijn bij de dokter en laxeer middelen te hebben gekregen  keert A-L terug naar de hill. daar zo besluit om eens een keer aardig te zijn hij geeft daarom ook een Vliegticket naar Italië(wat vailan niet wist het was een enkele reis  ) Vailan vertrekt onmiddellijk naar Italië zo het word nu rustig op de hill  hopelijk  *zucht* My hill |
|
nietmeer
|
Bedankt  dat heb ik nou altijd al gewild  Vàilan beleeft prachtige tijden in Italia. Wanneer hij weer terugkomt, laat hij de foto's en de souvenirs zien. AL wordt strontjaloers, en hij vertrekt meteen zelf naar Italië  My Hill |
|
Anime-Lover Erelid
|
maar als A-L net op het vliegtuig wilde stappen werd de vlucht gecancelt wegens een burgeroorlog in Italië  A-L keert gigantisch pissed off naar de hill. kijkt heel boos naar vailan waardoor hij bang word en naar huis rent. my hill  |
|
nietmeer
|
Ik weet het goed te maken, AL  Je krijgt een retourtje Japan  AL bedenkt zich geen moment, en vertrekt. My Hill |
|
Anime-Lover Erelid
|
bedankt  *A-L vertrekt naar japan en beleeft hele leuke tijden dat hij besluit daarzo maar te gaan wonen maar opeens bedenkt die zich* maar de hill dan?  *A-L krijgt een prachtig idee. hij teleport de hill naar japan   vailan word alleen achter gelaten op de originele plek van de hill  * Watashi hill  |
|
nietmeer
|
Alsof ze daar nog niet genoeg Hills en bergen hebben  Vàilan reist af naar de Japanse Hill, waar AL al helemaal in de feeststemming is. Opeens wordt het slecht weer, het begint te regenen en te onweren. Een bliksem slaat in op de Hill, en AL wordt erafgeslingerd. Dan klaart het weer op, en Vàilan staat plots op de Hill. Sorry voor het slechte weer  My Hill |
|
Anime-Lover Erelid
|
Oh nee hebben we hem hierzo weer  A-L gaat ff weg en keert terug met het leger van klei die hij ff terug tot leven gewekt. Vailan word zo bang dat hij terug naar Nederland gaat. doei  My hill |
|
Soulsplitter
Erelid
*teleporteert de hill terug naar zijn orginele plek  * Zo, nu is de hill voor mij alleen...My hill! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Door alle gevechten is de heuvel inmiddels zwaar beschadigd geraakt. T-S keert terug van zijn cruise, en schrikt als hij de heuvel in deze staat aantreft. Hij belt de heuvelwacht, maar die kan het probleem niet ter plekke verhelpen. De heuvel zal een tijdje naar de garage moeten. Zolang krijgen T-S en de anderen een leenheuvel voor hun spel.
My loaner hill |
|