king of the hill |
nietmeer
|
*bekogelt MC met stukjes FE* mine  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*Is FE dus dat doet hem niks* Gooit Jersan eraf. Van mij!  |
|
nietmeer
|
*snapt niets van FE en de andere afko's... M-Cyclone en Jersan vinden dit ZO stom dat ze verbluft de heuvel af mopperen*
My Hill |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*Zet een schakelaar om van BV's heuvel naar Caster's heuvel* *Molt de schakelaar zodat die niet terug kan  * Mine   |
|
nietmeer
|
 *loopt de heuvel op, zegt geen woord en staart Caster alleen maar aan, zo dat ie wegloopt* mine  |
|
nietmeer
|
*heeft de staar-actie van jersan goed bekeken, en geperfectioneerd... nu loopt zelfs Jersan weg*
My Hill |
|
Caster Oudgediende
|
*Knippert zodat BV verbluft wegloopt* Mine  |
|
nietmeer
|
*leest voor uit de IKEA-catalogus van 2009  waarna Caster wegloopt* mine  |
|
Caster Oudgediende
|
*Leest voor uit "internetten voor dummies" waarna Jersan wegloopt* Mine   |
|
nietmeer
|
|
|
Caster Oudgediende
|
*Legt het boek weg en neemt de heuvel makkelijk in omdat Jersan ging eten    * Mine  |
|
nietmeer
|
*schopt al die troep, ikea folders, boeken en dummies zooi de berg af... Pakt het manuscript van Jersan zeer zorgvuldig in een doosje en legt deze netjes bij de post zodat het retour jersan gestuurd wordt... begint heel hard te schreeuwen ; NU MIJN BERG AF! Caster en Jersan schrikken, en lopen weg*
My Hill |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*er komt een lawine door het harde geschreeuw van badvibes en badvibes wordt bedolven onder de lawine  * My hill  |
|
nietmeer
|
*ben jij nu helemaal bedonderd, ik kan amper van mijn overwinning genieten!!! Scheld Berniew de heuvel af: *&^n *&%%# (&&$#@!!!!!* |
|
|
*stuurt de bond tegen het vloeken op badvibes af. Die ontvoeren badvibes en spoelen haar mond met groene zeep uit. Terwijl badvibes belletjes blaast neem ik de heuvel over* My hill  |
|
nietmeer
|
O0oOo0 *blaast de belletjes naar bernieuw... die stijgt door zoveel belletjes op... doeg!!  )o0Oo0Oo0ooooo00Oo* My Hill |
|
|
*prikt de belletjes lek en valt naar beneden... Op badvibes  Die kan me niet dragen en valt van de heuvel af. Ik zwaai haar na, terwijl ik opkrabbel  * My hill  |
|
nietmeer
|
* lacht je uit, je kleren zijn nat geworden van de belletjes en ik zie nu alles, echt alles... ALLES  . Berniew rent naar huis om zijn kleding te wisselen* My Hill |
|
|
*trekt zwarte kleren aan, wacht totdat t nacht is en besluipt badvibes en laat haar schrikken  gillend rent zij naar huis  * my hill  |
|
nietmeer
|
*pakt thuis de fluoricerende verf en besprayed Berniew ermee.. zo nep-ghotic! weg jij!.. berniew probeert nog uit te leggen dat hij geen ghotic is... maar helaas.. badvibes heeft hem al helemaal fluoricerend gemaakt... berniew lijkt nu op een popster uit de jaren 80.. beschaamd loopt hij huilend de heuvel af...*
My Hill |
|
|
*loopt naar huis en leert alle liedjes van paul young, nick cave, the cure, cindy lauper en al die rest uit mijn hoofd. Loopt zingend naar de heuvel en rent zingend rondjes om badvibes totdat ze er niet meer tegenkan en huilend op de grond ligt, haar oren bedekkend* my hill  |
|
nietmeer
|
*dat is echt te erg berniew! dat je de artiesten ook nog kan benoemen!!! BV denkt erover zich op te laten nemen in een psychiatrische inrichting maar als de mannen met de witte jas komen besluit ze toch maar bernieuw op te laten pakken, tenslotte is hij er erger aan toe... liedjes van Nick Cave zingen!!!! Bernieuw mag een jas met lange mouwen aan en wordt opgesloten in een rustgevend groene kamer*
My Hill |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Een groene kamer, de planten groeien aan de wand, door de ramen schijnd de zon tussen de klimop die de ramen binnen dringt. De geur van verse roos en de kleur van viooltjes. Weerschittend danst het licht gereflecteerd door het water van de vijver. Langzaam open ik mijn ogen en zie, het is geen waan, het is allemaal groen ik zie het hier nu staan.
My Hill |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*Noemt heraux hero, waardoor hij wegloopt* My hill!  |
|
|
*ontsnapt uit de inrichting en gaat m-c lastig vallen en laat zo zien dat hij nog niet genezen is  m-c wordt bang en rent weg* my hill |
|