king of the hill |
nietmeer
|
*hoe kan ik hier nu nog overheen?!*
Your Hill... (for now) |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*regelt een bruiloft voor pw en badvibes  en in de huwelijksnacht (als beide tortelduifjes andere dingen aan hun hoofd hebben) steel ik de heuvel in* my hill |
|
nietmeer
|
*slaat berniew met haar gloednieuwe steelpan uit de huwelijkskado's van de heuvel af*
My Hill (pw, je mag erbij als je wilt...) |
|
|
pw!!!! je vrouw molesteert je gloednieuwe pannenset  *pw komt eraan en zet zijn vrouw aan het afwassen* my hill  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*lokt Berniew van de heuvel af met behulp van andere druiven*
my hill |
|
nietmeer
|
bied aan de druiven ook af te wassen, arya in de stresss omdat er nu DREFT aan haar druiven zit..
My Hill |
|
|
*verzamelt alle druiven en stopt ze in een grote ton, verzamelt een paar fransmannen met stinkende zweetvoeten die deze druiven gaan persen... helaas zit arya er ook tussen  . Badvibes is hierdoor in shock  * my hill  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Laat wat druiven op de grond vallen zodat berniew uitglijdt en gelijk van de berg glijdt  * *BadVibes en ik staan lachend bovenop de heuvel  * Onze Heuvel  |
|
|
*herrinert pw eraan dat dat een ander topic is  pw en badvibes vertrekken naar die andere heuvel* my hill  |
|
nietmeer
|
;) lacht naar haar kersverse man... sorry van de steelpan lieverd! geeft Berniew nog een knal... r*t op met je andere topic!
OUR HILL |
|
|
*huilt veel tranen  waardoor pw en badvibes in een modderstroom van de heuvel afglijden* *sniksnik* my hill  |
|
Arya Oudgediende
|
*zwemt omhoog* hoi berniew  |
|
|
*trekt arya uit de modderstroom* our hill  |
|
Arya Oudgediende
|
graaft gracht als afvoer en verdediging voor de heuvel van Berniew en Arya* our hill  |
|
nietmeer
|
oh... nu kunnen jullie ineens wel samenwerken in dit topic!?? *roept haar kersverse echtgenoot, PWtje! Lieverdje! wil jij even een godenmaal voor berniew en Arya koken? Terwijl zij eten nemen wij de heuvel over...*
Our hill |
|
Arya Oudgediende
|
*zet het fornuis van PW in de fik, waardoor hij BV meeneemt om zijn geliefde keuken te redden* my hill  |
|
nietmeer
|
*slaat de vlammen uit haar haar, kijkt om... PW is in geen velden of wegen te bekennen... okay dan zal ik arya alleen moeten bevechten... pakt een wattenstaafje en gooit deze naar arya.. die roept AUWWW en rent huilend naar haar moeder*
My hill |
|
Arya Oudgediende
|
*stuurt mama op BV af* my hill  |
|
|
*springt voor arya langs om de wattenstaafjes op te vangen voordat ze haar raken. Valt gewond neer en kreunt nog net:*
arya's hill..... |
|
nietmeer
|
*is ook mama dus bespreekt samen met moeder van arya de streken van de kinderen en de opvoeding. BV leert moederarya een paar trucjes om haar kind in haar kamer op te sluiten en moeder arya probeert deze uit* berniew... tsssk tsssk tsssk  My Hill |
|
|
*stuurt badvibes naar een praatgroep voor moeders, zodat ze haar ervaringen kan delen* my hill  |
|
nietmeer
|
*leert op haar praatgroep allemaal handige kunstjes... zoals: Berniew naar zijn kamer sturen zodat ze even alleen kan zijn* Queen of the hill  |
|
nietmeer
|
*lonely queen that is... ik vraag me af waar PW is... Loopt van haar hill af om te kijken... *
BV's Hill maar even niet "thuis" |
|
Arya Oudgediende
|
*doet lock pick en neemt heuvel in* Arya's hill  |
|
|
*schopt arya van de heuvel af* my hill  |
|