king of the hill |
107626 Erelid
 WMRindex: 289 OTindex: 4.276
|
daar heb ik dus noway geen zin in, dus mag soulsplitter het lekker zelf doen
my hill |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
tja dat is werkweigering, dus word 107626 ontslagen en moet hij direct nieuw werk zoeken (wat niet gaan lukken in de recessie)
dussss my hill |
|
107626 Erelid
|
maar ik ben nog te jong om te mogen werken, dus moet soulsplitter in mijn plaats gaan werken
queen of the hill!! |
|
Soulsplitter
Erelid
sorry maar ik mag ook nog niet echt werken  heb nog leerplicht. Nou dan ga ik maar samen met 107626 op de hill zitten. King and Queen of the hill |
|
107626 Erelid
|
gezellig, vind ik best  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
"Naar bed jullie!" bulderde emmertje, en natuurlijk gehoorzaamden Soulsplitter en 107626  My hill |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
DX loopt de hill weer op en tackelt emmertje met volle vaart van de hill af  . My hill |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
DX is echter vergeten dat emmertje van ijzer is en raakt door de tackel zelf zwaar gewond. Jammer voor DX  . My Hill |
|
DragonX Oudgediende
Het leek alleen maar of DX gewond was, maar in werkelijkheid was hij gewoon bezig met een ander plan.
DX duwt emmertje tegen Ledi aan, ze rollen allebei de hill af.
My hill |
|
ledi Oudgediende
Quote DragonX: DX loopt de hill weer op en tackelt emmertje met volle vaart van de hill af  . Ach Ach ! Dementie heeft al vroeg toegeslagen bij DX. Emmertje lag toch al onderaan de heuvel???? Weer een verhaal uit de duim gezogen.  . Nog steeds My Hill |
|
DragonX Oudgediende
Dit was mijn eigen ijzeren emmertje  . Gewoon DX' hill  |
|
Dmitri Senior lid WMRindex: 200 OTindex: 890 Wnplts: in een hui T S |
Doet niet moeilijk: slingerd gewoon met een sloopkogel DX van de heuvel af! Rolt van de heuvel af en...
My Hill
(Soulslplitter: Zal geen lang gevecht worden vandaag, heb geen stopcontact in de buurt en da accu van mijn laptop is bijna leeg. Maar op mijn kamer in het hotel heb ik geen WLAN, duss tot morgen maar!) |
|
Soulsplitter
Erelid
(Owk Dmitri jammer  morgen gaan we weer vol er tegenaan) *slaat Dmitri in elkaar met het bed waar hij in lag* My hill |
|
ledi Oudgediende
Dat in elkaar slaan van Dmitri is gezien door het hotelpersoneel , die de politie waarschuwt. Met veel vertoon wordt Soul afgevoerd om de nacht in de cel door te brengen. Morgen moet hij voor de onderzoeksrechter verschijnen.
. My Hill |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Hey hallo ? Ledi ? ik kom ff naast je zitten, gaan we samen naar de sterren kijken. Loopt naar boven en gaat naast Ledi zitten, Haaaaaaaj !!!, geeft ledi een kontje en OOPS Ledi rolt naar beneden...
My Hill |
|
Soulsplitter
Erelid
helaas was het bed van Soul zelf dus word hij vrijgelaten
*een modegigant ziet roy6 en huurt hem in als model*
My hill |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
*Trekt het ontstekingsdingetje(?) van een handgranaat en steekt vervolgens de handgranaat in Soul zijn mond* *Zoekt even dekking* BOEM! *Gaat de heuvel op* My Hill  |
|
ledi Oudgediende
Somkid, er zijn ook subtielere manieren om een heuvel te veroveren. Ga niet zo gauw over tot geweld , maar probeer slimmere manieren! . En voor anderen die zich aangesproken voelen: wie de schoen past, trekke hem aan!  |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Maar toch nog steeds: My Hill  |
|
amazing_idiot Senior lid
 WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
dauwt een handgranaat ( wat zeg ik, TWEE ) in somkid zijn *.. pulls the pin and runs... doesn't even come back for the hill... Nobody's hill |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Zullen we het niet te extreem maken anders wordt dit topic gesloten!!!!Dus wordt het automatisch My Hill  |
|
nietmeer
|
RonHunter wordt weggeroepen door Voogeltje omdat Voogeltje hem nodig heeft  Jersan loopt toevallig langs  My hill  |
|
ledi Oudgediende
Jersan bedenkt zich opeens dat hij nog niet gegeten heeft en hoopt dat niemand het merkt als hij even naar huis gaat voor een hapje eten.
Maar ja, oude ledi's zien alles, dus . My Hill! |
|
nietmeer
|
 Ledi had het fout, Jersan heeft al een gigantische pizza voor driekwart op en stuurt Ledi de heuvel af die het andere kwart op kan eten. My hill  |
|
ledi Oudgediende
De pizza was heerlijk, maar toen ik terugkwam om Jersan dat te vertellen was hij weg om met Amerika te bellen.
. My Hill ! |
|