king of the hill |
nietmeer
|
Chewie is terug van vakantie en heeft zin in de volgende vakantie. Hij doet zo blij dat Roy ervan schrikt en wegrent als hij Chewiezz half dansend op hem af ziet komen.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Wat Chewie kan, kan ik ook. Ik gooi al mijn kleren af en Chewie - die nog nooit eerder een naakte 119-jarige vrouw heeft gezien - valt flauw van schrik. Ik laat hem ophalen door de ambulance met het verzoek om hem eens aan een grondig medisch onderzoek van meerdere dagen te onderwerpen.
My Hill |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa he wacht, ik ben helemaal niet bang voor roy... *rent snel terug naar de hill maar treft daar Ledi aan, vertelt aan Ledi wat Soul is overkomen en de reden waarom Soul dus een hinderlaag wilt aanleggen op de hill voor roy, Ledi snapt het en rot op*
My hill and making an ambush |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Terwijl Soul een hinderlaag aanlegt krijgt hij een splinter in zijn duim. Hij gaat keihard huilen en wordt even later met een ambulance afgevoerd. Somkid beklimt even later de hill My Hill  |
|
ledi Oudgediende
Soul vertelt in het geheim aan ledi waar de hinderlaag precies is aangelegd en ledi ziet vervolgens kans om somkid daarin te lokken. Pech voor somkid  . . . My Hill ! |
|
Soulsplitter
Erelid
*helaas zit er een beveiligingssysteen op de ambush dat Soul niet verteld heeft, Ledi word met een katapult een vulkaan in geschoten*
My hill en me splinter is weg |
|
ledi Oudgediende
Jammer voor Soul, maar de vulkaan spuwt haar meteen weer uit tezamen met een lading lava, die over Soulsplitter heenstroomt. S. gaat zich als de duvel thuis schoonspoelen.
. . My (lava)hill! |
|
Soulsplitter
Erelid
*komt terug van huis en feest en uitgaan en Ledi slaapt al lang, dus duwt Soul Ledi rustig de heuvel af en kruipt erop met een cheeseburger*
My hill, and cheeseburger |
|
ledi Oudgediende
Een paar uur later is het de beurt aan ledi. Als ze bovenop de heuvel komt, ligt Soulsplitter zijn roes uit te slapen. Een makkie dus om hem van de heuvel te rollen.
. My Sunny Hill |
|
nietmeer
|
Chewiezz wilt ook een zonnige heuvel, Chewiezz heeft dit keer geen kleren aan. Ledi schrikt zich nu echt dood. (en anders zoek maar op op google he  ) Erg treurig. maarja, wel mijn hill. |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
*Pakt een kannon en begint kledingstukken op Chewiezz af te schieten* Deze kan hier niet tegen en vlucht weg  My Hill  , early in the morning |
|
ledi Oudgediende
Somkid heeft vergeten om het kanon weg te halen. Ik vul het met water en spuit Somkid de heuvel af. . . My Hill ! . .*O ja, het kanon heb ik onbruikbaar gemaakt* |
|
Soulsplitter
Erelid
*smijt het kanon zelf tegen Ledi aan*
my hill |
|
ledi Oudgediende
Jammer voor je , maar je mikte niet goed.
. My Hill . .*Intussen heb ik het kanon in 100 stukjes gebroken en iedereen die in de buurt komt wordt ermee bekogeld* |
|
Soulsplitter
Erelid
*neemt een stalen paraplu mee en rent de hill op, aangekomen bij Ledi slaat Soul Ledi met de paraplu totdat ledi vlucht*
My hill |
|
nietmeer
|
Soulspitter rent achter Ledi aan. My hill  |
|
Soulsplitter
Erelid
*rent terug en duwt Chewiezz weg* My hill |
|
nietmeer
|
Chewiezz is een wookie, die duw je niet weg. Soulspitter stuitert terug de hill af |
|
ledi Oudgediende
Chewiezz krijgt berichtje dat er thuis heerlijk gebak op hem staat t wachten. Hij gaat gauw op weg.
. My Hill |
|
nietmeer
|
Gebak op, en met een goed humeur loopt Chewiezz de hill weer op (met een extra stukje). Vlak voor de top doet hij wat slaappillen in het gebak. Ledi eet dit op en valt in slaap. Ondertussen bindt Chewiezz ledi vast aan een boom met dik staaldraad.
Chewiezz pakt een lekkere stoel en zegt:
My Hill!! |
|
doctorhuig Erelid
 WMRindex: 2.187 OTindex: 112
|
Wat Chewiezz niet weet, is dat doctorhuig zijn stoelpoten half heeft doorgezaagd. De stoel breekt, en Chewiezz rolt kermend van de pijn van de heuvel af.
My Hill! |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
Michaelink heeft de afgelopen dagen rustig in een bosje achter de heuvel op de loer gelegen, en ziet nu dat de heuvel onbemand is achtergelaten. Michaelink beklimt de heuvel en kroont zichzelf king of this hill!  My Hill! For the very first time  |
|
nietmeer
|
Maarja, Doctorhuig was er ook nog. Beide gingen op de vuist en natuurlijk moest Chewiezz de ruzie sussen. Docterhuig en Michaelink gingen allebei naar huis toe om te vertellen aan hun mama dat ze stout zijn geweest  My Hill!! |
|
Soulsplitter
Erelid
*loopt naar de hill en snijd chewiezz keel door, en drinkt daarna van zijn bloed xD* My corpse! MY corpse, and uuh my hill  |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
Michaelink komt terug van zijn straf, ziet Soulsplitter bloed drinken, belt een inrichting ziet Soul rustig afgevoerd worden in een dwangbuis.
Daarna ruimt hij Chewiezz corpse op, en richt een heel leger aan Pikmin op, die de hele hill beschermen en overal in een ambush gaan liggen.
Our Hill! |
|