king of the hill |
nietmeer
|
Chewiezz weet echter niet wie zijn moeder is en loopt huilend naar emmertje. Die loopt vol vanwege de vele tranen van Chewiezz. Chewiezz laat emmertje weer ff leeglopen in de rivier, maar laat emmertje per ongeluk vallen. Ook hier willen de krokodillen in bijten  My Hill  owja. schepje was depri zonder emmertje en ging achter haar aan in de rivier  |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
Michaelink offerde een paar Pikmin (jaa ik blijf erbij, geweldige dingen  ) op om aan de aandacht van de krokodillen te ontsnappen. Hij sprint naar boven, maar struikelt over een gevallen tak, duwt Chewiezz van de heuvel af en valt zelf op de top Our Hill |
|
nietmeer
|
*vult Michael's verhaal ff aan" en rolt daarna verder en valt in de rivier  Chewiezz blijft echter haken aan een uitstekende grasspriet en loopt de hill weer op  My Hill!! |
|
Michaelink krabbelde overeind, sprintte weer naar boven, en maakte zich klaar voor een ultieme clash. De klappen en de trappen vlogen in het rond, maar geen van hen liep echt zware schade. Jammer genoeg was Chewiezz snel moe, dus liet zichzelf van het strijdveld verwijderen My Hill  |
|
nietmeer
|
het strijdveld stond echter net niet op de top. Dus Was de hill nogsteeds van Chewiezz. Michaelink was echter nog bezig met vechten (huh tegen wie dan) nou.. tegen de vlaamse gaai die net voorbij kwam vliegen.. Die was natuurlijk veel te sterk en M liep weer naar de rivier.. Ja die ene met krokodillen  My hill! |
|
Michaelink wilde zich klaarmaken met een grote strijd met de krokodillen maar kreeg een onverwacht telefoontje vanuit Down Under.
Hij besloot maar even te wachten tot hulp gearriveerd was.
Chewiezz Hill! |
|
nietmeer
|
Down under is dus letterlijk op de bodem van de rivier.. Die hulp werd dus verslonden door de krokodillen  Yep inderdaad My Hill  |
|
Michaelink hoopte al dat Chewiezz voor de dummiepop op de bodemn van de rivier zou vallen, stiekem is er echt hulp onderweg, maar om dat goed voor elkaar te krijgen, kan hij nu niks doen, en druipt af, in een tentje, waar hij Chewiezz heel scherp in de gaten kan houden, terwijl de verdwenen pikmin, een van de laatste 2, ook gearriveerd is, met de geheime plannen van Chewiezz
Chewiezz hill |
|
Michaelink sluipt heel zachtjes de heuvel op, de krokodillen liggen te slapen. Verderop ziet hij Chewiezz, slapend en gewapend met een jachtgeweer onder zijn arm in een schommelstoel. Voorzichtig sluipt hij achter Chewiezz langs en doet hem heel snel in een doos, die hij dichttimmert met als bestemming: Opslagdepot Artifacts, ALASKA
Michaelink neemt nu rustig de tijd om alles van de heuvel te inspecteren op boobytraps en vind geen enkele bijzonderheden.
Trots kan hij zich de heuvel toe eigenen en rustig erop gaan slapen!
My Hill |
|
nietmeer
|
Chewiezz heeft er meer dan 9 uur over gedaan: maar hij is weer uit die grote doos en weer terug bij de hill.. Maarja daar staat Michaelink natuurlijk. Wat Michaelink niet wist is dat de pikmins de hill wilde hebben. De pikmins beginnen op een gegeven moment met een aanval, Michaelink vlucht zo snel als hij kan weg. De pikmins hebben niet genoeg hersens om hierna de hill te claimen. Dus doet Chewiezz dat maar  My hill!! |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Ledi klimt de heuvel op om Chewiezz (maar ook Michaelink) te vertellen dat ze bewondering heeft voor alle geleverde strijd. Chewiezz glimt van trots, maar vergeet daardoor op te letten waar hij loopt en rolt de heuvel af. Ach, het werd ook tijd dat ik er weer eens zeggenschap over kreeg. .
. My Hill |
|
Haha, hulp vanuit Down Under is gearriveerd. Mick Dundee regelt dat de krokodillen verder geen last zullen brengen, en maakt er handtasjes van.. De eieren van de krokodillen verkoopt hij aan Herman den Blijker.
Michaelink bedankt Mick voor zijn hulp en samen rennen ze naar boven, onderweg laat Dundee Michaelink struikelen en Michaelink pakt hem terug door een van zijn pikmin (de enige die me niet verraden heeft) hem de verkeerde kant op te laten sturen. Nu is de weg vrij om naar boven te rennen.
Michaelink klimt de top op en ziet ledi al klaar staan. "pittige tante, lijkt me" denkt hij. Maar een klein briesje komt langs en ledi schrikt zo erg dat ze zichzelf van de heuvel laat glijden.
Easy come, easy go
My Hill |
|
nietmeer
|
Onder het motto easy come, easy go, gaat Michaelink natuurlijk ook door datzelfde briesje van de heuvel af  My hill!! |
|
ledi Oudgediende
Intussen is de wind gedraaid en tot mijn verrassing sta ik opeens weer bovenop de heuvel. De heren zijn net even lunchen, dus ..... . My Hill |
|
nietmeer
|
Chewiezz is weer op de aardige toer en neemt wat lunch mee voor ledi. Ze gaan bovenop de hill lekker picknicken. Ledi voelt zich plots niet meer goed, ze heeft duidelijk iets verkeerds gegeten. Ze rent de hill weer af.
My Hill! |
|
ledi Oudgediende
Ledi probeert inderdaad naar beneden te rennen, maar voordat ze een stap kan zetten komt er lading spuitpoep die niet alleen walgelijk is om te zien, maar afschuwelijk stinkt!!! Chewiezz kan er niet tegen en vlucht.
. My Hill |
|
Ledi wordt hier zelf ook niet zo goed van, en rent ook naar beneden.
Michaelink heeft een gasmasker en ademt frisse lucht hier in
My Hill! |
|
ledi Oudgediende
Kennelijk was het "gas" op, want Michaelink is nergens meer te bekennen.  . My Hill ! |
|
Dat was een ambush, want Michaelink heeft zich verstopt in een bosje, en laat ledi zo erg schrikken dat ze de eerste 10 kilometer zeker niet zal omdraaien  My Hill |
|
ledi Oudgediende
Maar Michaelink, je bent vergeten dat ik 119 jaar oud ben. Ik ben al blij als ik zonder stok 80 meter kan lopen. Ik kom dus maar weer gezellig bij je zitten (zo gauw schrik ik ook niet) en zet meteen even koffie voor ons beiden.
. Our Hill |
|
ledi Oudgediende
Verdulleme, heb ik toenstraks koffie voor mij en Michaelink gezet, is die stiekem vertrokken. .
Nou ja, dan maar weer: My Hill! |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
*waggelt de hill op en gaat naast ledi zitten  Our Hill ! |
|
ledi Oudgediende
*Roy, ik wist niet dat je een eendje was. LOL* |
|
ladekast Oudgediende