king of the hill |
nietmeer
|
Mikke blijft echter niet lang weg, ze is zo misselijk dat ze terugkomt en Michealink onderkotst. Hij vindt dat zo vies dat hij eerst een enorme douche gaat nemen, ergens aan de andere kant van de wereld.
K & Q OTH |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
Michaelink beseft dat de andere kant van de wereld toch iets te ver is, dus besluit hij dat Mikke dat niet lang volhoudt, ondertussen komt ledi ook weer en samen zorgen ze voor een een enorme stank, waardoor Mikke toch maar even naar huis gaat Our hill  |
|
nietmeer
|
Inderdaad, Mikke gaat even naar huis. Ze is ook in notime weer terug en gaat zitten broeden op een plannetje om Michealink en ledi van de heuvel af te krijgen. Mikke legt 2 eieren, zo groot als dat van een struisvogel, en gooit hiermee Michealink en ledi buiten bewustzijn. Ze sleept ze de heuvel af en gaat zelf weer op de top zitten, met allemaal vuren om zich heen.
K & Q OTH |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Mikke heeft echter niet gerekend op de woede van pa en ma struisvogel omdatze de eieren gekaapt heeft. Met vleugelgefladder doven ze het vuur en storten zich op Mikke. In paniek stormt die weg om die avond niet meer terug te durven komen. OUR HILL  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Emmertje komt ff op bezoek
Our hill |
|
nietmeer
|
Mikke kickt emmertje zonder problemen van de heuvel af. Ze duwt ledi haar tekst onder de neus: ik heb de eieren gelegd! Mikke geeft ledi een leesboekje en kickt haar naar groep 3.
K & Q OTH |
|
emmertje
Oudgediende
|
Emmertje wordt boos en schopt Mikke tegen de billen, waardoor ze niet meer kan zitten, en hard wegloopt  My hill |
|
nietmeer
|
Mikke krabt even aan de blaren op haar billen, besluit zich er niks van aan te trekken en sleept Emmer aan zn capuchon de heuvel af.
K & Q OTH |
|
emmertje
Oudgediende
|
*ritst snel de capuchon af, en rent terug de heuvel op* Still my hill  |
|
nietmeer
|
Mikke pakt een enorm dik touw en bindt dat om Emmers middel. Ze sleept Emmer mee naar de voet van de heuvel, hangt een loodzwaar anker aan het touw en rent de heuvel op.
My Hill. |
|
Michaelink en ledi rennen de heuvel op, beiden van een andere kant, Mikke besluit maar om zelf naar beneden te glijden, want ze schrok van de ambush. Our Hill  |
|
nietmeer
|
Mikke heeft nu een hele mooie glijbaan gemaakt. Ze rent aan de achterkant de heuvel op, geeft eerst ledi en dan Michealink een zetje zodat ze van de glijbaan glijden en blijft triomfantelijk zitten. My Hill  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Daarna duwt emmertje, die heel zachtjes achter Mikke was gaan staan, Mikke van de glijbaan.
My hill |
|
Michaelink zet een ijskraampje neer en iedereen gaat netjes in de rij staan wachten voor ijs  Helaas is de ijscoman 'over een half uurtje terug' en dus blijft iedereen maar wachten  My Hill  |
|
nietmeer
|
Mikke heeft schijt aan de ijscoman van Michaelink en bovendien geen zin in ijs, dus ze klimt doodleuk de heuvel weer op.
My Hill. |
|
Toasty Senior lid
 WMRindex: 514 OTindex: 580
|
Ontwaakt uit zijn slaap. Heeft nog steeds het handje van Mikke vast.
Hill is nog van Mikke. Goede zaak.
K&Q OTH |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Mikke  ziet mij onderaan de Hill staan, vliegt naar beneden en springt naar mij toe, IK buk  en ze valt zo in de kooi die achter me klaar stond, met het voetje kick ik de deur dicht en draai sleuteltje om... My Hill ! |
|
nietmeer
|
Wat Roy echter niet weet, is dat Mikke altijd een ijzerzaagje op zak heeft. Daarmee zaagt ze in notime de spijlen vn de kooi los. Vervolgens gaat ze Roy ermee te lijf. Hij komt, licht bloedend, in het ziekenhuis terecht en moet daar een aantal dagen blijven. Sterkte schat! Mikke gaat weer lekker op de heuvel zitten.
My Hill! |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Burp, en bedankt he, tot over een paar dagen  Mikke's Hill |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
Stuurt Mikke naar het ziekenhuis, je moet op bezoek!
My Hill |
|
nietmeer
|
Mikke is op bezoek geweest bij Roy in het ziekenhuis. Ze komt weer terug en ziet daar BV op de heuvel zitten. Ze is het er niet mee eens dat BV daar zit en bedenkt een strak plan om BV eraf te krijgen... Heel zachtjes sluipt ze tussen de bosjes door de heuvel op. Ze bindt een enorme schommel aan een stevige boomtak, springt op BV af en zet haar op de schommel. Mikke geeft flinke zetjes en BV vliegt zo de ruimte in. Mikke gaat weer lekker op de heuvel zitten.
My Hill. |
|
BadVibes Erelid
Mijn Schommel
WHOEI! |
|
nietmeer
|
Mikke laat BadVibes lekker schommelen, maar verplaatst de boom wel naar de voet van de heuvel. Ze gaat weer bovenop de heuvel zitten.
My Hill. (Als ie al van BV is geweest ^^) |
|
BadVibes Erelid
Springt met een supergrote zwaai van de schommel... bovenop MIKKE Ach, sorry.. ben je gekreukeld?
Mikke gaat naar huis, herstellen.
MY HILL |
|
nietmeer
|
Mikke moet een paar uur thuisblijven.
BV's Hill. |
|