king of the hill |
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
he he he.. BV weet wat Mikke gaat doen. Veel plezier!
My Hill |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
he he he Roy6 weet wat BadVibes gaat doen.  Veel plzier!  My Hill ! |
|
nietmeer
|
Mikke heeft een poosje in het park liggen zonnen en is nu compleet opgeladen voor de volgende ronde. Ze slaat Roy met z'n  hamer op zn kop en hij valt flauw. Mikke sleept hem de heuvel af en geeft hem nog een tikje op zn billen. Ze klimt weer de heuvel op. My Hill! |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
*rent de hill op en schiet met een spijkerpistool op Mikke, maar ik kan niet mikken, dus mis ik steeds, al word Mikke hier bang van en rent ze weg  * my hill |
|
nietmeer
|
Soulsplitter heeft het spijkpistool laten vallen en Mikke, die wel kan mikken  heeft het opgeraapt. Ze schiet Soulsplitter zo de heuvel af. My Hill |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
komt met een busje vol ijsjes langs de hill en mikke kan het nie weerstaan en rent na de busje met ijsjes en ik ren snel de hill op  my hill |
|
nietmeer
|
*staat ook in de rij voor ijsjes* duurt het nog laaaang? *stilte* *dringt bij mikke voor* ziet niemand staan en steelt het ijs^^ wolfje die toch een beetje medelij met mikke kreeg omdat ze geen ijs had ging wat opscheppen voor mikke maar zag dat het ijsweg was. wolfje die dacht dat mikke het ijs had gestolen rende woedend achter mikke aan mikke vluchte en wolfje volgde dus kon ik makkelijk de heuvel innemen  My Hill en ijs^^ |
|
Wolfje Oudgediende
|
pakt vlees etende mieren en stopt die in een bazooka en schiet die richting nosphoenix hij wordt geraakt en springt de hill af en ik klim de hill op my hill   |
|
nietmeer
|
*gelukkig hadden de mieren het ijs gezien wat ik had achtergelaten en dat vinden ze veel lekkerder dan rauw vlees
maar helaas is leek hun eetlust oneindig en was wolfje de dichstbijzijnde in de buurt dus werd wolfje opgegeten spijtig voor wolfje ging zij pijnlijk dood hierna hadden de mieren genoeg en gingen ze weg ver weg van de hill waar ze nooit meer komen
My Hill |
|
Wolfje Oudgediende
|
helaas voor de mieren luste ze geen wolfjes vlees en toen zagen ze nosphoenix dat ze alsnog trug kwamen om je op te eten je gilde het uit maar het was al te laat je ligt dood aan de rand van de hill waarbij het my hill is |
|
nietmeer
|
duikt als geest in het lichaam van wolfje
My Hill |
|
Wolfje Oudgediende
|
heb magiche krachten en verwijderd nosphoenix uit mijn lichaam en duwt hem de hell in
my hil |
|
nietmeer
|
hell wou me niet ik ben te lief voor hell  Wolfje was doodsbang omdat ze me zag terugkeren naar aarde ze liep uit doodsangst ver weg van de hill My Hill |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
Michaelink stond achter nosphoenix. Toen hij zich omdraaide schrok hij zich zo rot dat hij meteen naar beneden rende. My hill  |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
michaelink moet zo lachen om Nosphoenix dat hij helemaal vergeet de heuvel te beschermen. Een gerichte duw tussen de schouderbladen is voldoende om michaelink te doen wankelen.. hij valt.. rolt de heuvel af en... MY HILL  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Oh Oh, maar wat BV kan, kan ik ook. Hup BV, val en rol voorzichtig.  . My Hill |
|
bjarnovikus Senior lid WMRindex: 157 OTindex: 23 Wnplts: Ergens op T S |
Ik ga niet aan jullie neus hangen hoe ik aan de heuvel (hill) geraakt ben maar het is mijn hill  MY HILL!!!!  |
|
ledi Oudgediende
@bjarnovikus: Jammer voor je , maar ik zie niks. Het is nog steeds mijn heuvel en ik zit er alleen. Misschien heb je een andere heuel veroverd?  . Nog steeds My Hill |
|
bjarnovikus Senior lid WMRindex: 157 OTindex: 23 Wnplts: Ergens op T S |
Dat had je dan gedacht  Ik heb namelijk een superstraal gebruikt waardoor jij een week verlamd bent. Dus mijn bunker (was ie al sinds 12:14:25  ) |
|
ledi Oudgediende
@bjarnovikus: wat dacht je van dittem:  Niks verlamd dus, want zo sta ik bovenop mijn heuvel. Ga maar eerst eens je apparaten laten nakijken, want ik lach je nu uit.. My Hill |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
*terwijl Ledi lacht, rent Soulsplitter de hill op en hugt Ledi    Ledi vind dit erg lief van Soul en knuffelt terug, maar dan merkt ledi ineens dat Soul steeds harder hugt en Ledi krijgt bijna geen lucht meer, dan hugt SOul Ledi met volle kracht totdat Ledi geen lucht meer heeft en bewusteloos neerploft, snel belt Soul de ambulance en vertelt wat er gebeurt was en dat het een ongeluk was, ze geloven hem en brengen Ledi naar het ziekenhuis* My Hill |
|
schepje Lid WMRindex: 1 OTindex: 96 Wnplts: Oss
|
schepje en emmertje lopen samen de heuvel op en maken iedereen bang waardoor iedereen gillend weg rent  our hill |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Stuurt Schepje en Emmertje een ticket naar Spanje, en klimt de heuvel op. My hill  |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
Stuurt Naaoommii naar Timboektoe, en haalt ledi op uit het ziekenhuis, our hill  |
|
ledi Oudgediende
Ja hoor, ik ben er Michaelink. Zit net aan een pilsje, dus als je mee wilt doen? |
|