king of the hill |
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
*Ledi en Michaelink worden gearresteerd voor drinken in het openbaar*
My hill |
|
nietmeer
|
Soulsplitter wordt gearresteerd voor het stiekem meedoen met Ledi en Michaelink  My hill  |
|
Soulsplitter
Erelid
helaas drinkt Soulsplitter geen bier... *na vrijgelaten te zijn loopt hij naar de hill, waar hij Jersan aantreft* He Jersan, ik heb nog 2 kaarten voor Legoland in Denemarken ga je mee? *natuurlijk gaat jersan mee, ook nemen ze de hillspirit mee naar Legoland en stoppen in denemarken de hillspirit in een lego hill* Our hill and Legoland  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Tja, ik kan merken dat Soul geen bier drinkt, want dan had hij geweten dat het alcoholarm bier was en dat mag wel in het openbaar.
Soul en Jers zitten er dus helemaal naast en hebben ook geen kans gezien die spirit mee te nemen. Spirit is trouwens een ander woord voor alcohol <LOL> Soul en Jersan zijn echter wel opgehoepeld naar Legoland, dus voorlopig hebben M. en ik rust op de heuvel.
Our Hill!!!!!!!!!!!!!! |
|
nietmeer
|
Helaas voor ledi en Michaelink komt Mikke er weer eens aan. Aangezien Mikke een sterretje is, zien ze haar niet aankomen en valt ze zachtjes in het gras. Daarna huppelt ze naar ledi en Michaelink toe, tikt ze aan met een puntje van haar sterrenlijfje, waardoor ze in de fik vliegen, en ziet ze brandend de heuvel afrennen. Mikke het sterretje blijft lekker zitten  I'm the Star of the Hill! |
|
ledi Oudgediende
Wat Mikke echter eerst niet door had, was dat ook het gras op de heuvel begon te smeulen en toen te branden. Mikke moest dus ook het veld ruimen, terwijl Michaellink en ledi elkaar toch al aan het besproeien waren met de brandslang en die vervolgens op de heuvel hebben gericht. Our Hill  !!!!!!!!!!!! |
|
nietmeer
|
Wat ledi ff vergeet, is dat brandende sterretjes wel wat brandend gras kunnen verdragen, en daar nog feller van gaan branden. Door het felle licht worden ledi en Michealink blind en rennen in paniek de heuvel af. Mikke het sterretje blijt zitten.
I'm the Star of the Hill! |
|
ledi Oudgediende
Maar dan komt de Sterrenmoeder aangevlogen en zegt boos tegen Mikke: Ga jij eens als de duvel jouw plaats aan de hemel opzoeken. Wat zit je hier te luieren. Geschrokken vliegt Mikke hemelwaarts en al heel gauw kunnen Michaelink en ledi haar stralen zien. Dag Mikke , tot morgen. Our Hill |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
loopt de Hill op en laat Ledi vreselijk schrikken. Ledi springt op en valt naar beneden  My Hill ! |
|
ledi Oudgediende
Roy, wat onaardig van je. Ik zat er al zo lekker lang en was al bijna vergroeid met de heuvel.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
ledi Oudgediende
Zo te zien is WMR-kok naar huis gegaan. Ledi besluit om maar weer de wacht te gaan houden. . .My Hill ! |
|
Nostalgie Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 456
|
1.23 uur is aflostijd.. My Hill  |
|
ladekast Oudgediende
|
1:45 uur, lang LEUK gesprek gehad, mijn beurt, hup move jij nostalgie
My Hill !! |
|
ledi Oudgediende
Roy, je moet natuurlijk wel aanwezig blijven om de heuvel te kunnen behouden.  . . My Hill ! |
|
ladekast Oudgediende
|
*maakt kopje thee voor ledi, en Ledi komt eraan gerend, ze valt in mijn valkuil en zit nog wel even vast*
My Hill ! |
|
ledi Oudgediende
Je moet iemand anders hebben zien hollen, want voor thee kom ik niet van mijn plaats. Toch leuk geprobeerd.
. . My Hill !
. . (O ja, en een kan koffie heb ik al naast me staan) |
|
Soulsplitter
Erelid
*slaat Ledi in elkaar met de hete koffiekan, en giet dan de koffie over Ledi heen.*
My hill |
|
ledi Oudgediende
@Soulsplitter: ik kan zien dat jij niks afweet van huishoudelijke taken. Een kan met koffie die er sinds 11.19 uur staat is NIET meer heet en bovendien (ledi kennende) leeg. Je hebt inderdaad wel een beetje om je heen geslagen maar miste voortdurend. Jammer voor je. . My Hill. svp een volgend keer wat minder gebruik maken van armen en/of benen, maar meer van je hersens! |
|
Soulsplitter
Erelid
*voelt zich beledigt en gaat huilen* sorry hoor  dat ik is niet zo goed oplet. *loopt naar de hill en gebruik zijn hersengolven om Ledi de hill af te schieten* Bedoel je zo je hersens gebruiken? My hill |
|
ledi Oudgediende
Inderdaad is dat een goede methode en zachtjes glijdt ledi op die golven de heuvel af. Het wordt toch tijd dat ze gaat eten, dus de heuvel is voor jou, Soulsplitter.  |
|
nietmeer
|
De hersengolven van Soulsplitter hangen nog rond op de heuvel, maar ze zijn zo heuvelafhalend dat Soulsplitter eraan moet gehoorzamen en naar de huishoudschool gaat voor de eerste paar jaar  Superdonald laat Willie Wortel een machine maken die de hersengolven oplost, zodat hij de heuvel op kan vliegen. Superdonalds hill  |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Willie heeft alleen wat hulp nodig om de machine weer terug te brengen. Superdonald zou superdonald niet zijn als hij hem hielp sjouwen.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
Zeekoe is weer het water ingedoken , vandaar dat ik me maar weer heb ontfermd over de heuvel.
. My Hill ! |
|
nietmeer
|
Mikke vind dat ledi wel weer lang genoeg op die bult heeft gezeten, kom er nou waar weer vanaf! Mikke geeft ledi een zetje en ledi rolt zo van de bult af.
My Hill! |
|