king of the hill |
nietmeer
|
Mikke geeft Toasty een rotschop en een knietje zodat ie naar de andere kant van het heelal dat vloeibaar is vliegt, en heel lang nodig heeft om terug te komen.
My Hill. |
|
Toasty Senior lid
 WMRindex: 514 OTindex: 580
|
 Dat mag niet! Ik ben KO Mikke  Ik knal tegen de maan aan en zet mezelf weer af zodat ik pijlsnel naar de heuvel vlieg. Ik vlieg tegen Mikke aan zodat ze onder de grond vast komt te zitten. Mikke is King Onder The Hill Toasty is King Of The Hill |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
Toen de heuvel werd opgeslokt, werd ik erbij opgeslokt.. Ik ben nergens anders heen gegaan dus het is nog steeds My Hill  |
|
nietmeer
|
Mikke begint eens flink te kokhalzen en spuugt Michealink uit. Ze komt onder de grond vandaan gekropen en beklimt de heuvel. Mikke staat triomfantelijk te zwaaien en te springen.
I'm the Queen of the Hill! |
|
Toasty Senior lid
|
Ahum.. ik ben er ook nog. K & QTH  |
|
nietmeer
|
Mikke weet nog niet zo zeker of ze wel wil samenwerken, want kan ze er wel van op aan dat Toasty haar niet gaat tegenwerken? In ieder geval, K & QOTH  |
|
Toasty Senior lid
|
 Ik heb namelijk papieren dat ik officieel lief ben verklaard. Zal ik je die opsturen? K&Q OTH |
|
nietmeer
|
Nee dat hoeft niet. We werken dus samen. Dan hoeft er ook niemand van die heuvel gekickt te worden momenteel K & Q OTH  |
|
Michaelink komt razendsnel aangerend en voordat Mikke en Toasty door hebben wat er gebeurt is liggen ze allebei onder de heuvel My Hill  |
|
nietmeer
|
Mikke spit zichzelf en Toasty weer onder de heuvel vandaan. Ze blaast een enorme ballon vol met helium en knoopt die aan Michealink vast. Mikke kijkt Michealink na en zwaait enthousiast naar hem, terwijl ze roept:
"Daaag, tot nooit weer! I'm the Queen of the Hill!" |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*Knuffelt Mikje*  Mikje deelt heuvel. Our Hill  |
|
Toasty Senior lid
|
 schopt Cylone van de heuvel af.  K & Q OTH |
|
M-Cyclone Oudgediende
*Zuigt Toasty op met stofzuiger wegens gebrek aan originaliteit*  M&M's Hill  |
|
Toasty Senior lid
|
 Schopt Cyclone met Roze schoen en Okergele veters van de heuvel af.  K & Q OTH |
|
M-Cyclone Oudgediende
*Begraaft Toasty onder hagelstenen en hij verandert in een kleffe toast door het smeltwater en spoelt weg* M&M's Hill  |
|
nietmeer
|
Mikke trekt wat ratten uit het riool en voert MC eraan op. Ik deelde de heuvel al met Toasty  K & Q OTH |
|
M-Cyclone Oudgediende
Weeeeh  Mikke vind me niet meer aardig!  *Druipt af om niet meer terug te komen* Their Hill |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
*loopt stiekem via een geheime tunnel door de hill, doet het luikje open en schiet Mikke in der bil met een slaappijltje, schiet Toasty ook in zijn been...
My Hill ! |
|
Toasty Senior lid
|
 Schopt Roy6 met zijn andere been met de roze schoen en okergele veters achter Cyclone aan  K & Q OTH  |
|
nietmeer
|
Het slaappijltje heeft echter geen vat op Mikke. Ze pakt een condoom, vult dat met water en laat het ontploffen in Roy's gezicht. Roy druipt af. K & Q OTH! @MC: Vind je wel lief, je was alleen te laat  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Ik vertel aan K & Q OTH dat er alweer ontzettend veel te lezen is bij WMR, niet alleen gekke artikelen, maar ook mopjes. Ze worden allebei zo nieuwsgierig dat ze samen op zoek gaan naar een internetcafé. Daar zullen ze urem - wat zeg ik: dagen - schaterlachend doorbrengen.
. Vanaf nu is het MIJN HEUVEL. |
|
Michaelink wordt afgezet door dezelfde helium ballon, die Kirby blijkt te zijn helaas werd ledi weggeblazen toen Michaelink landde maar Michaelink weet haar vast te pakken Our Hill  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
OK, gelukkig heb ik mijn laptop bij me - zodat we ondertussen alles van WMR kunnen blijven lezen.
. Our Hill indeed. |
|
nietmeer
|
Mikke komt ook weer even langs, en doet een buikpijnaanval. Krimpend van de pijn druipen Michealink en ledi af.
K & Q OTH |
|
Michaelink heeft zijn buikpijn op het dichtsbijzijnde Dixietoilet afgereageerd, die GELUKKIG boven op de heuvel stond. Helaas duurde dit wel lang, waardoor er stevige gassen ontsnapten en Mikke misselijk wegvluchtte Our Hill  |
|