king of the hill |
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
*stuurt Mike naar bed*
My Hill ! |
|
nietmeer
|
*stuurt Roy naar de gevangenis: Mikke is geen man, en heet geen Mike!  * My hill  |
|
nietmeer
|
BOE  jersan schrok en rende de hill af  My Hill |
|
ladekast Oudgediende
|
lokt Nossie de Hill af door te zeggen dat zijn vriendin al thuis is  My Hill ! |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Hee Roy , wat leuk om jou op de heuvel aan te treffen. Komt er gezellig bij zitten.
. Our Hill ! |
|
nietmeer
|
roy zo dom ben ik niet die komt morgen pas thuis  en zegt tegen ledi dat er lekkage bij haar huis is ledi rent naar huis My Hill |
|
ledi Oudgediende
Intussen is bij ledi thuis de lekkage verholpen. Het heeft 2 volle tanks met vies water opgeleverd die ledi de heuvel opsjouwt en over nosphoenix uitstort.  Oei Oie Oei, wat stinkt die nou en het is net een verzopen poedel. Dag nos!!!! My Hill! |
|
ladekast Oudgediende
|
erm... Ik zat er dus nog ?  Ledi... Our Hill !! |
|
nietmeer
|
Mikke neemt haar logees mee om gedrieën de heuvel te bestormen. De logees slepen ledi met een noodgang de heuvel af, Mikke geeft Roy simpelweg een kusje op z'n neus en hij is zo verbaasd dat hij afdruipt. Groetjes!
My Hill! |
|
ladekast Oudgediende
|
Roy loopt terug de Hill op, weet dat mikke aan het douchen is en vertelt de logees dat ze haar rug moeten wassen  My Hill ! |
|
nietmeer
|
Roy is stiekem benieuwd naar Mikke, en sluit achter de logees aan.  My hill  |
|
ladekast Oudgediende
|
JERSAN  Duwt jersan van de hill My Hill ! |
|
nietmeer
|
huurt iemand in m het vuile werk op te knappen  roy is plotseling weg van de heuvel My Hill |
|
nietmeer
|
Jersan verontschuldigd zich voor zijn vorige post, en neemt Roy is weggevlucht, dan maar Nosphoenix  mee naar het meest verweg gelegen restaurant, waar hij Roy Nos opsluit  en teruggaat naar de heuvel. My hill  |
|
ledi Oudgediende
Jersan had honger en neemt wat te eten mee uit dat restaurant. Hij weet echter niet dat het Bodo is (waar Kpuc zo ziek van is geworden). Vanaf nu ligt Jersan dagenlang te kotsen op zijn bed.
. My Hill |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
komt naar de hill en gaat in volle details mijn dag in Den Bosch vertellen aan Ledi, snel vlucht Ledi wegg
my hill |
|
ledi Oudgediende
Ledi is eindelijk de slappe lach kwijt die ze kreeg na de verhalen van Soulsplitter en komt terug om hem uit te lachen. Soulsplitter kan daar niet tegen en verdwint. . My Hill! |
|
nietmeer
|
Jersan is kotsziek, maar wil toch naar de heuvel. Hij gaat met de helicopter, maar als hij boven in de lucht hangt kotst hij naar beneden, recht op Ledi. Ledi gaat naar huis voor schone kleren, Jersan pakt zijn bed uit op de heuvel en gaat liggen. My sick hill  |
|
ledi Oudgediende
|
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
ok hier ga ik niet tegenop Jersan  ik wacht wel tot je beter bent xD |
|
nietmeer
|
*is nog lekker lang ziek  * |
|
nietmeer
|
*Belt het ziekenhuis* jersan wordt afgevoerd naar het ziekenhuis. en ik kan de hill in beslag nemen^^
My Hill |
|
ladekast Oudgediende
|
Loopt op de Hill, Tikkie Jersan, hij schrikt , kijkt, ziet niks, dan hoort ie een knal, DAAAAAG Bed  . Geeft Jersan een dikke spuit in zijn Hol en Jersan kan weer fijn buiten spelen HUP My Hill! |
|
nietmeer
|
Roy6 neemt de heuvel in beslag, maar weet niet dat Jersan zo ziek was, dat de heuvel veranderd is in een vulkaan van kots. Jersan ontsnapt uit ziekenhuis en steekt de heuvel in brand, waarna de kotsbult ontploft en Roy hoog de lucht in schiet  Jersan bouwt een nieuwe heuvel, dit keer zonder kots. My hill  |
|
ledi Oudgediende
Heeee, jullie spelen vals. Roy kan nooit tikkie met Jersan hebben gedaan, want die was al afgevoerd naar het ziekenhuis door nosphoenix. Dus Roy zit op de verkeerde heuvel, en daardoor Jersan na zijn ontsnapping ook. Hahahahaha.
. Zet hem op Nosphoenix : Jouw heuvel!!!! |
|