king of the hill |
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Zo Mikke alleen... das mooi. Roy doet de stem van H. na en Mikke vliegt van de Hill.
My Hill !! |
|
nietmeer
|
Mikke heeft de hele nacht in de armen van H. doorgebracht en is weer fit om de heuvel te bestormen. Ze trekt een neanderthalerpakje aan (met veel leer ^^), pakt een speer en rent de heuvel op. Met de speer begint ze heel zachtjes in Roy's edele delen te prikken. Er begint iets te groeien en uit schaamte rent hij heel hard weg!
My Hill! |
|
nietmeer
|
Ontsnapt uit de gevangenis (okee, Ledi, wat jij wil...), ziet Mikke die zin heeft gekregen door wat ze deed bij Roy, zet een mooie man onderaan de heuvel en Mikke gaat met hem weg.
My hill |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Schater Schater, wat een nymphomane is Mikke. Heeft al de hele nacht in de armen van Hans gelegen en holt nu weer achter een andere man aan.  |
|
ladekast Oudgediende
|
Kijkt, ziet Jersan op de hill, drijfnat van het zweet  . Roy zet een zwembad neer voor jersan, gevuld met cement, Jersan rent naar beneden , springt in het zwembad en zit megavast  My Hill ! |
|
nietmeer
|
Ondertussen is het cement allang hard geworden (ook al  ) en Roy gaat Jersan redden. Terwijl hij op het cement inhakt, gaat Mikke vanaf de heuvel lekker zitten kijken. My Hill. |
|
ladekast Oudgediende
|
Fout Mikke, hij staat er maar tot zijn middel in dus hulp is niet nodig... laat hem maar staan joh  Loopt de hill op en gaat knusjes naast Mikke zitten  Our Hill ! |
|
nietmeer
|
Jersan wordt gered door een voorbijganger, waarmee hij de hill op sluipt en Roy en Mikke zo laten schrikken dat ze verlamd raken en de heuvel afrollen. Doei  My hill en voorbijganger  |
|
nietmeer
|
die voor bijganger was ik  Our Hill |
|
nietmeer
|
our hill!  |
|
Deliverence Senior lid WMRindex: 89 OTindex: 149 Wnplts: Leiderdorp S |
Pff.. ik deel geen Hill. Ik ben na 3 weken vakantie zo goed uitgerust dat ik Jersan en Nos zonder enige moeite van de berg afgooi. Ze komen in een boom terecht  My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Dan keert T-S weer terug van zijn vakantie. Hij heeft voor alle deelnemers aan King of the Hill souvenirs meegenomen. Deliverence gaat de zijne onderaan de heuvel bekijken en vergeet de heuvel.
My hill |
|
nietmeer
|
Vàilan heeft ook iets voor TS.
Hij slaat de robot zo hard, dat deze meteen terug is in de Satellite.
My Hill |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
DX laat foto's van Sardinië aan Vàilan zien, Vàilan denkt terug aan z'n vakantie, en wilt weer terug, ondertussen neemt DX de heuvel weer in.
My hill |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
En toen kwam emmertje het weer eens heel simpel oplossen... DragonX wordt aan de kant gezet... My hill  |
|
Dumbnut Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 1
|
En toen blies ik emmertje gewoon van de heuvel af..
My hill |
|
ledi Oudgediende
Ik vang onderaan de heuvel het emmertje op, vul het met water en gooi dat over Dumbnut heen. Die gaat naar huis om droge kleren aan te trekken en ik blijf met emmertje boven op de heuvel achter.
. . Our Hill |
|
ladekast Oudgediende
|
ik sneak naar boven en ... BOE !!!!!!!! Ledi en emmertje schrikken naar beneden  My Hill ! |
|
ledi Oudgediende
Ik pas hetzelfde trucje toe als bij Dumbnut: vul het emmertje met water en klatsboem Roy is doorweekt. Hij holt naar huis om zich te verschonen. . . Emmertje's en Ledi's Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Quote Vailan: Vàilan heeft ook iets voor TS.
Hij slaat de robot zo hard, dat deze meteen terug is in de Satellite.
My Hill Bedankt he Vailan. Nu kan ik weer bij mijn geheime voorraad wapens om de heuvel mee te veroveren. T-S keert met een zwaar gepantserd pak aan terug naar de heuvel. Ledi en Emmertje schrikken hier zo van dat ze wegvluchten. My hill. |
|
nietmeer
|
Vàilan injecteert een lading I-Robot-nanites, waardoor het systeem van TS vanbinnen wordt vernietigd. De robot is nu een hulpeloos, weerloos en vervelend standbeeld geworden.
Vàilan zet het ding op een sokkel.
My Hill |
|
DragonX Oudgediende
DX duwt het TS-standbeeld van de sokkel af, en het beeld valt zo op Vàilan's hoofd  . My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Door de klap vallen de I-Robot nanites uit T-S, en kan zijn systeem zich herstellen. T-S duwt DragonX van de heuvel.
My hill |
|
DragonX Oudgediende
DX klimt de hill weer op en gooit de sokkel (die er nog stond) naar TS z'n hoofd, hij rolt van de heuvel af.
My hill |
|
ladekast Oudgediende
|
roy legt een 1/5 staatslot neer voor DX onderaan de hill. DX vliegt naar beneden, Roy gaat naar boven  My Hill ! |
|