king of the hill |
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
*duwt Nos en Ledi van de heuvel* My hill  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Toen ledi haar evenwicht verloor, greep ze naar een houvast en dat was de kleding van Jersan. Die werd daardoor meegetrokken de heuvel af, waarna we beneden aan met zijn 3-en lagen te schateren van het lachen. Jersan was vervolgens het eerste weer boven, maar niet zo gemeen dat hij de heuvel niet met Nos en Ledi wilde delen. . De heuvel van ons 3-en. |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
*pakt hogedrukreiniger en blaast jullie er allemaal af*
My Hill ! |
|
nietmeer
|
opeens schoot ik uit en sloeg ik ledi en jersan neer  nu wil ik het altijd goed maken en dus belde ik 112 die een ziekenwagen stuurde en ledi en jersan naar het ziekenhuis brachten  My Hill |
|
ladekast Oudgediende
|
wie zijn hill is het nou ???? zelfde tijd |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
*Laat Roy en Nos het uitvechten en pikt zelf de Hill in * My Hill  |
|
ladekast Oudgediende
|
*zet een vliegtuig beneden aan de Hill, Ron rent naar beneden , vliegt weg  Ron My Hill ! |
|
nietmeer
|
Ron wordt mee genomen voor een getuigen verklaring ivm de zaken hier op de hill. In de tussen tijd pas ik maar op de hill (heb toch nix te doen  ) |
|
ladekast Oudgediende
|
*geeft Benny een pannesetje en Benny is druk bezig met zijn nieuwe pannetjes*
My Hill ! |
|
nietmeer
|
Gooit de pannen terug naar Roy, flut kwaliteit.
Roy moet maar betere pannen halen.
my Hill |
|
ladekast Oudgediende
|
hey die waren van mijn dochter hoor, top plastic kwaliteit  Gooit emmer water over Benny, nu moet benny naar huis om zich om te kleden... My Hill! |
|
ledi Oudgediende
Vraagt aan Roy wanneer die weer eens mopjes bij WMR plaatst. Roy gaat dat gauw doen en ik zit lekker in het zonnetje op MIJN heuvel!!!!!!! . . . My Hill! My Hill! My Hill ! My Hill ! |
|
nietmeer
|
Mikke zorgt ervoor dat de wolken voor de zon komen en het keihard begint te regenen. ledi spoelt zo van de heuvel af. Mikke landt vanaf de wolken op de heuvel.
My hill! |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Zet een bordje Pikante Roereieren op de tafel onderaan de heuvel. Mikke loopt er al kwijlend eropaf en ik sluip langs de andere kant de heuvel op*  My Hill.  |
|
nietmeer
|
laat kok wat nieuwe gerechten zien en kokje rent terug naar de keuken om ze uit te proberen  My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Sorry nos, maar die gerechten ken ik al. Leuk geprobeerd, maar werkt niet.   Still My Hill.   En daarbij, ik heb genoeg leesvoer hier bij me.  |
|
nietmeer
|
Pech voor Kok, maar pikante roereieren zijn me veel te scherp. Na twee happen spuw ik vuur en brand zo kok van de heuvel af.
My Hill. (verkoold) |
|
ladekast Oudgediende
|
*rent de Hill op en gaat samen met Mikke naar de zonsondergang kijken *  Our hill ! |
|
ledi Oudgediende
Nogmaals vraag ik aan Roy wanneer hij nieuwe mopjes gaat plaatsen bij WMR. Hij schrikt, bloost  want ojeee..... vergeetuh.  Gaat dat gauw herstellen en omdat het avond is geworden vindt Mikke het eng om alleen op de heuvel te blijven. en gaat met hem mee. . My Hillllllllllllllllll. |
|
nietmeer
|
Mikke komt algauw terug met een zaklantaarn, zodat het niet zo donker meer is. Met de zaklantaarn schijnt ze in ledi's ogen, ledi raakt verblind en holt de heuvel af, de jungle in. Bye bye zwaai zwaai.
My hill. |
|
ledi Oudgediende
Hahaha, Mikke weet niet half hoe vals ik ben. Ik neem een MP-3 speler mee met allemaal geluiden van wilde dieren. Vanuit de jungle laat ik die eerst zachtjes horen, maar vervolgens steeds harder. Mikke denkt daardoor dat die beesten steeds dichterbij komen en vlucht naar huis.
My Hill ! |
|
nietmeer
|
Ondertussen ligt ledi op 1 oor, wat wil je ook om 3.37 's nachts, en Mikke kan haar gemakkelijk verdoven en van de heuvel afslepen. Ze legt ledi aan de rand van een beekje een eind verderop, wandelt op haar dooie akkertje de heuvel weer op en gaat daar de nacht verder doorbrengen. Mijn nachtelijke heuvel |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Zet een bordje Zeer licht Pikante Roereieren op de tafel onderaan de heuvel.* Mikke, ik heb nieuwe roereieren gemaakt.  *Mikke loopt er al kwijlend eropaf en ik sluip langs de andere kant de heuvel op*  My Hill.  |
|
nietmeer
|
Het is midden in de nacht, dus Mikke heeft geen honger en is dus niet te verleiden met een bordje zeer licht pikante roereieren. Ze blijft lekker zitten waar ze zit.
Still my hill! |
|