king of the hill |
nietmeer
|
No Prob dear...
Still my Hill |
|
nietmeer
|
*snijdt BV's voedseltoevoer af, en haar watertoevoer, zodat ze zich overgeeft, en sluit haar op* my hill  |
|
nietmeer
|
*jersie vergat alleen de deur op slot te doen, BV sluit nu jersie op... snijd voedsel en watertoevoer af... en Jersan geeft zich over  Vibes knalt de muur weg, en neemt de Hill weer over* My Hill |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*Komt aanlopen en omdat hij het gesprek totaal niet gevolgd heeft maar wel koning wil zijn, ramt hij gewoon met een shovel alles wat op/naast/onder/boven de heuvel hing/stond/lag/enz. weg*  Mèn  |
|
nietmeer
|
*geeft Caster spraak lessen.. mIJn caster, doe je mond verder open voor de IJ klank.. IJIJIJIJIJI!!!
Caster gaat oefenen, verrekt zijn kaak*
mIJ hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Heeft zichzelf weer in elkaar gezet na te zijn verscheurd door de honden van Banaal en Es. Besluit naar zwaarder geschut te grijpen. Neemt de heuvel onder vuur met een machinegeweer. BadVibes moet dekking zoeken.
My Hill. |
|
nietmeer
|
*Tom's machinegweer wordt hem te zwaar en dus flikkert hij van de heuvel, mutsie grijpt zijn kans*
My hill =)
PS: HOI mam! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
*Mutsie's mam groet hem terug, en wenkt hem dat het eten klaar is. Mutsie verlaat de heuvel*
My Hill |
|
nietmeer
|
*Vailan roept Tom-Servo voor het eten  * my hill  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Jersan, ik woon al lang niet meer in hetzelfde huis als Vailan. Daarbij heb ik al gegeten. Ik negeer Vailan dus.
My Hill |
|
nietmeer
|
Tom, je bent bij je ouders tijdelijk, zeg maar  *Vailan roept Tom-Servo weer, moet nu echt komen* my hill  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Giet de afgewerkte olie weg en Tom-Servo en Jersan glijden erover uit en zo de heuvel af in een diepe steile put.*  Still the Hill of the Familie.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Klimt uit de put, eet even snel, en bestormt vervolgens de heuvel met een tank. Verdrijft the familie. Graaft vervolgens een diepe gracht om de heuvel, bouwt een hoge muur om de heuvel heen en ketent zichzelf aan de heuvel vast.
My Hill |
|
nietmeer
|
*laat de koning een wet uitschrijven: de heuvel is verboden voor Tom-Servo  en neemt de heuvel in* my hill  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Bouwt een bastilla en werpt een bal brandend "Grieks Vuur" bovenop Tom-Servo en Jersan hierbij verbranden en smelten ze.*  Hill of the Familie.  |
|
nietmeer
|
*laat The Family arresteren  * my hill  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Kan niet, je bent verbrand.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
*werd net op tijd aan boord van de Satellite of Love gestraald. Veranderd de Satellite weer in zijn robotvorm en valt de heuvel aan. De Family wordt weer verdreven. Daar ik de heuvel niet mag betreden, bewaak ik hem van een afstandje.
My hill (in zekere zin) |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Een foton-torpedo vernietigt de Satellite en Tom-Servo wordt daarbij ook opgeblazen in miljoenen stukjes.*  Hill of the Familie.  |
|
nietmeer
|
haha, good fight  lkkr gewerkt pap?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
aj..Nou, ik heb een EHBO diploma: dan moet je de spier waar het om gaat strekken Grz  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Is weer in elkaar gezet. Keert terug met een nieuwe Satellite (zie ook mijn blog). Gebruikt een van de ontsnappingscapsules om Peter, Mutsie en de rest van de Family van de heuvel te plukken en in een zwart gat te werpen.
My Hill |
|
nietmeer
|
*CERN werkt nog niet, en anders kan er geen zwart gat op de Aarde heersen. goed geprobeerd tom, maar tevergeefs, je theorie klopt niet* Still Family's hill Offtopic: gaat nu tog maar ffkes eten;) |
|