king of the hill |
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
verspreid ziekte waardoor jersans veren uitvallen.. jersan die zichschaamd verstopt zich snel....
arya's kanon klapt uit elkaar omdat ik er een stop in had gestopt.. arya die moet nadenken over volgende stap wordt van de hill gekickedmijn heuvel |
|
nietmeer
|
Door de giga klap van het exploderende kanon waait lente_briesje weg  Mijn Hill  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
De heuvel is zo verlaten dat ik hem zo in kan nemen.   My hill  |
|
nietmeer
|
Heb wel trek in een mandarijntje.  Lekker en gezond. Maar ja ik zit nu weer alleen op My Hill  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Dit Mandarijntje blijkt niet eetbaar te zijn en daarom moet benny naar het ziekenhuis om zn maag leeg te pompen.  My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Op pagina 117 schreef ik: Quote: Bombardeert de heuvel, maar de explosie is iets te sterk. De heuvel is vernietigd en er is nu een krater ontstaan.
My Crater. Lentebriesje reageerde hierop, maar meldde niet dat hij de heuvel herstelde. Ook de mensen die na hem reageerden deden dat niet. De heuvel is dus nog altijd vernield. Jullie hebben al die tijd lopen vechten om een heuvel die niet eens bestaat.       Alleen de krater is er nog, en die is nog altijd in mijn bezit. |
|
lentebriesje Erelid
Quote Tom-Servo: Op pagina 117 schreef ik: Quote: Bombardeert de heuvel, maar de explosie is iets te sterk. De heuvel is vernietigd en er is nu een krater ontstaan.
My Crater. Lentebriesje reageerde hierop, maar meldde niet dat hij de heuvel herstelde. Ook de mensen die na hem reageerden deden dat niet. De heuvel is dus nog altijd vernield. Jullie hebben al die tijd lopen vechten om een heuvel die niet eens bestaat.       Alleen de krater is er nog, en die is nog altijd in mijn bezit. nee piloot had de verkeerde coordinaten en heeft een madeliefje gebombardeerd.... jij die niet beter wist gelooft dat de heuvel weg is.. uiteraard weet ieder wel denken mens dat die heuvel niet weg te bombarderen is omdat er EMP patriot systeem op de heuvel zit... bom zou allang geintercept zijn voordat hij nearby de heuvel komt... en nu jij weer... mandarijntje blijkt wel wortel te schieten zoals andere mandarijntjes en lentebriesje laat mandarijntje omkappen en opstoken in de openhaard... my hill |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*lootp gewoon doodleuk de heuvel op, en duwt lentebries er af* van mij  |
|
lentebriesje Erelid
*lentebriesje huurt een halve gorilla in (hele was te duur) en laat arya van de heuvel afkicken* my hill... kijk maar uit, volgende keer huur ik een wurgslang  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Quote: nee piloot had de verkeerde coordinaten en heeft een madeliefje gebombardeerd.... jij die niet beter wist gelooft dat de heuvel weg is..
uiteraard weet ieder wel denken mens dat die heuvel niet weg te bombarderen is omdat er EMP patriot systeem op de heuvel zit... bom zou allang geintercept zijn voordat hij nearby de heuvel komt...
en nu jij weer... Klimt met schaamrood op de kaken uit de krater en loopt weer richting de heuvel  Huurt de andere helft van Lentebriesje's gorilla, en helaas voor hem heb ik de betere helft gehuurd. De gorilla schopt Lentebriesje van de heuvel. My Hill |
|
nietmeer
|
Ik ben weer uit het ziekenhuis en ga weer naar de hill. Geeft de gorilla een banaan. Uit dank gooit de gorilla Tom van de heuvel af.
My (en de Gorilla's) Hill |
|
nietmeer
|
*iedereen wordt zo moe van dit gezeik, dat ze in slaap vallen. Mutsie loopt de berg op en laat ze slapend de berg afwandelen*
MY Hill |
|
nietmeer
|
stuurt mutsie naar een verzameling, mtsen door de eeuwen heen
my hill |
|
nietmeer
|
*Ernie komt langs en Bert wordt zonder pardon meegenomen. Mutsie is ondertussen ontsnapt uit de klauwen van die vieze oude kluizenaar en vliegt de heuvel op*
Im king of the Hill |
|
nietmeer
|
Alleen het richtings gevoel van Mutsie is slecht en ze vliegt over de heuvel heen. Daar om plant ik maar een vlag op de heuvel. Mijn vlag, mijn Hill.  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
* hakt mutsie's "aanhangsel" eraf en gooit het in de rivier *
My Hill |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*rent heuvel op* Hoi!  |
|
nietmeer
|
* Laat zusje toe op de berg *
Our Hill |
|
nietmeer
|
*Banaals uitspraak klopt niet, want mutsie blijft lekker op de heuvel, ook als zn aanhangsel weg is gegooid*
Still my hill |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
* Trekt Mutsie bij Banaal over z'n oren en schopt ze beide de heuvel af *   My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
*Schopt RonHunter er achter aan.*
My Hill |
|
lentebriesje Erelid
*zet kinderen voor kinderen op hoogste volume en rijd met vrachtwagentje met die pokkeherrie de heuvel op... iedereen gaat met gehoorbeschadiging hbet gesticht in.. behalve lentebriesje want die had oordopjes in  * my hill |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Heeft er geen oren naar en gooit lentebriesje er ook weer van af  my hill |
|
lentebriesje Erelid
Quote emmertje: Heeft er geen oren naar en gooit lentebriesje er ook weer van af  my hill knibbal knabbel knuisje wie knabbelt er aan de huevel... boze heks tovert emmertje tot stof.. mijn heuvel... ik had pact met de heks xD |
|