king of the hill |
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Offtopic:  lekker vandaag gewerkt, maar ik ga strakjes met de ploeg uit eten.  Dus Mammie en jij zijn vanavond alleen thuis.  Tussen haakjes, hoe was je raport? |
|
nietmeer
|
1) mijn dag was prima 2) Mutsie, jij kookt! 3) mama heeft vroeger op paardrijden gezeten, daar is die zweep nog van...
eeh peter, hoe laat ben je thuis!? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik heb de taxi voor 11 uur vanavond besteld voor de terugrit.  Dus hopelijk ben ik voor middernacht thuis.  |
|
nietmeer
|
 mijn raport? hoe vaak moet ik jullie nog zeggen dat ik die volgende week pas krijg?! Mam, ok, ik kook Pap, heb je geld voor me? kan ik een frietje halen... Ik weet niet of je nu bedoelt dat pap een paard is? |
|
nietmeer
|
Offtopic: papa is geen paard, ik heb vroeger paard gereden in een manege... pap en ik hebben gisteren de zolder opgeruimt omdat JIJ zonodig een grotere kamer wilt, en vonden dit zweepje... Trouwens, wat doe jij in de kast?
En mutsie, koop maar alleen patat voor jezelf, ik denk dat ik onderweg even bij een tankstation ga schuilen voor een buitje dus ben ook laat terug op de Hill Still our Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ho ho, mutsie gaat toch koken??? Waarom moet hij dan een frietje gaan halen? Gewoon eten wat de pot schaft.  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
PW en BV zijn zo aan het ruziën dat ze weglopen. My hill  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Pakt Mandarijntje in haar kraag en tilt haar van de heuvel af* We zijn niet aan het ruziën.   Our Hill |
|
nietmeer
|
Offtopic: goed gedaan liefste! En hebben we nog kliekjes voor zoonlief dan? Ik lees net dat het gaat regenen onderweg en ik ben op de motor! dus ik eet wel een broodje gezond oid. Our Hill |
|
nietmeer
|
koken he.....IK KAN WEL WATER KOKEN!  dan haal ik wel diepvries friete, gooi ik ze wel zelf in de frietpan  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
*stuurt PW en BV en mutsie naar een restaurant op kosten van Voogeltje  * My hill  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Hmmmmmm, tijd dat je leert koken.   *Tilt Mandarijntje weer van de heuvel* Nee nee Mandarijntje, BadVibes eet onderweg naar hier, ik ga al uit eten en mutsie kan dus gewoon gaan koken.   Our Hill.  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*Huppelt de heuvel op.* *Tikt BV op haar schouder en fluistert iets in haar oor* *BV schrikt en rent weg* *PW kijkt verbaasd op en ik zeg tegen er uitverkoop is bij enkele winkels en dat ik PW's pincode aan BV heb verklapt* *PW rent achter bv aan om haar te weerhouden dat zij zijn bankrekening leeg haalt* My hill  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Whoei  *geeft berniew wat geld zodat hij zichzelf kan trakteren op iets lekkers ofzo als bedankje  * My hill  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Hee hoor.  Ik weet toevallig dat je van die rekening niets meer kan afhalen.   *Zet berniew de heuvel af*  Still our Hill.  |
|
nietmeer Senior lid
 WMRindex: 107 OTindex: 1.182
|
Peter-Willemse, heb jij geen lekker recept voor mij voor een Halloweentaart?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Offtopic: Zie mail NF  Still Our Hill.  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*Nathalie komt niet uit t recept en PW gaat haar helpen en neemt BV mee* my hill  |
|
nietmeer
|
*door zijn mislukte kookkunsten heeft mutsie een giftig, naar braaksel-uitziende stamppot gemaakt, die hij Berniew op laat eten. Berniew valt flauw en wordt opgehaald door de ambulance, hij heeft levensbedreigende voedselvergiftiging*
The Family is 'King' of the hill now |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Ontvoert Mutsie en eist van the family de heuvel als losgeld.
My Hill |
|
nietmeer
|
*Tom krijgt de poedelprijs bij de originaliteitswedstrijd, en is helemaal uit het veld geslagen, mutsie duwt hem aan de kant*
Our hill |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
*stuurt mutsie op een kookcursus* My hill  |
|
nietmeer
|
* komt de heuvel op gerend en geeft manda een knuffel  * Our hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Wat Banaal en Mandarijntje niet weten is dat ik toen ik vertrok met de poedelprijs, ik de heuvel ook mee heb genomen. Banaal en Mandarijntje zitten nu slechts op een hologram.
My Hill |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
* zoekt de heuvel *Who's hill? |
|