king of the hill |
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 * Betrapt emmertje en gooit hem naar buiten*  Geen gluurders toegestaan |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
*Heeft genoeg gezien  ... en hoeft niet meer terug  * |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *emmertje wordt alsnog door een stroomstoot getroffen nadat de deur dichtgegaan was* Zzzzzzzzzzz  *emmertje dwarrelt in asvorm de heuvel af*  |
|
nietmeer
|
Slaapkamer? Lief, je zou me toch dat chocoladetaart recept uitleggen?
our, ietwat teleurgestelde, hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Er zit een kleine keuken in de slaapkamer.  Dan kan ik ondertussen je rug masseren, terwijl je het recept leest.  En ik kan dan gelijk de vragen beantwoorden.  |
|
nietmeer
|
Oh... En is dat de deegroller in je zak ? Ofeeh....
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 Nee, dat is een rol beschuit.  *Schenkt ondertussen cognac in* |
|
nietmeer
|
# slaat haar glas in een teug achterover.... Verslikt zich en stamelt... Met tranen in haar ogen... Beschuit? #
our hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Om te voorkomen dat de bodem aan de plaat blijft plakken.  Een laagje verkruimelde beschuiten of paneermeel op de beboterde bodem.  |
|
nietmeer
|
# aha... Da's een goede tip! Nu.. De taart staat in de oven... Bv gaat slapen... Let jij op de baktijd en de heuvel? Wek je me als je me nodig hebt? (de taart opeten oid...) Kus,
our hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Lepeltje...... |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik lig aan de rechterkant.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Alle leden van the Family vergeten echter dat ik de muur om de heuvel heen heb gebouwd, en dus in het bezit ben van de afstandbediening voor het verdedigingssysteem en de sleutel om binnen te komen. Sluipt midden in de nacht de heuvel op, en sleept de slapende familieleden naar buiten. Brengt een nieuw slot aan op de deur.
My Hill. |
|
nietmeer
|
# slaat op de deur.. Hill tot daar an toe... Maar geef me de taart!! # |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Opent snel de deur, gooit de taart in BadVibes' gezicht, en doet de deur weer op slot.
nog steeds my hill |
|
nietmeer
|
*jum, smakt... dank Tom, ook een hapja? Tom Servo kan het niet uitstaan dat BV zo heerlijk zit te genieten en komt naar buiten. Vibes geeft hem een groot stuk, en als tom in volledige extase zit te eten, pakt ze de sleutel en afstandsbediening af, en rent de heuvel op.... Deur dicht... bye bye  * My Hill |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
*lentebriesje ontwaakt uit zijn roes, rent te heuvel op, kotst kotst kotst kotst  kotst over BV heen BV glijd weg over kots die op de heuvel ligt.....* mijn kots heuvel  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Gebruikt een brandslang om de heuvel schoon te spuiten en tegelijkertijd lentebriesje van de berg af te spuiten*  The Hill of the Family.  |
|
lentebriesje Erelid
kotst met zon kracht tegen waterstraal in dat slang verstopt raakt en explodeerd... taste my smelly vomit xD my hill  |
|
nietmeer
|
* spuit luchtverfrisser in Lentebriesjes ogen *
My hill |
|
lentebriesje Erelid
*sprayed stukjes gehaktbal en hamburger die half verteerd is over banaal heen  banaal spuit luchtverfrisser in zijn eigen ogen en rent weg om te douchen  * my hill |
|
nietmeer
|
* wurgt lente met de slang van de douchekop *
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Slaat Banaal bewusteloos, stopt hem in een doos en stuurt die naar Afgelegië.
My Hill |
|
nietmeer
|
* Komt retour afzender en rijd T-S omver met het post busje *
My hill |
|