king of the hill |
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
staat weer op omdat ik speelde dat ik gewurgt werd  lokt tom servo met biertje van de heuvel waarna lentebriesje hem flink in de nek knuppelt en door de kotst heen trekt.... hoop dat je wat geleerd hebt... my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
... niet echt.
Maakt 300 nieuwe dubbelgangers van zichzelf en verdrijft daarmee Lentebriesje van de heuvel. Bouwt vervolgens 300 nepheuvels en zet op elk van die heuvels een dubbelganger. Niemand kan meer met zekerheid zeggen welke heuvel nu de echte is.
My Hill(s)
|
|
lentebriesje Erelid
lentebriesje had een sonar baken in heuvel verstopt dus hij gebruikt geen tracer om te ontdekken welke heuvel het was...
spuit tom servo en zijn dubbelgangers onder de instant roest spray....
tadaaaa xd je had beter iets kunnen leren... nu zit je daar als klompje roest xD
my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Schraapt de roest van zich af. Bouwt van de niet verroeste onderdelen van zijn dubbelgangers een gevechtsrobot. Deze robot plukt Lentebriesje van de heuvel, smeert hem in met pek en veren, en graaft hem tot aan zijn nek in het zand onderaan de heuvel.
My Hill |
|
nietmeer
|
# komt de heuvel op en begint een goed gesprek... Zo lente... Was het gezellig gisteravond? En tom, ben je niet moe van het bouwen en ontwerpen? De mannen beginnen enthousiast te vertellen en Vibes neemt de heuvel weer over. #
my Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Stopt een prop in de mond van Lentebriesje zodat hij stopt met praten (hij zit nog steeds tot aan zijn nek in het zand dus hij kan hem niet verwijderen). Vermomd zich als postbode en geeft BadVibes een brief dat The Family een groot feest houd in Canada. Ze vertrekt meteen daar naartoe.
My Hill |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*Sloopt Tom-Servo en gooit zijn onderdelen op verschillende schroothopen* My Hill.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
De robot die ik drie reacties terug bouwde zoekt de onderdelen weer bijeen en combineert ze met zichzelf. Op die manier wordt ik zelf de gevechtsrobot. Gaat de heuvel op, en geeft M-Cyclone dezelfde behandeling als Lentebriesje drie reacties geleden.
My Hill |
|
M-Cyclone Oudgediende
*Vindt dat Tom-Servo origineel moet zijn* *Tom-Servo gaat uit schaamte weg* My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
En hoe wou jij die heuvel opeisen? Je zit nog altijd tot aan je nek in het zand.
My Hill |
|
M-Cyclone Oudgediende
Hoe wil jij een cycloon in zand opbergen?  My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Hmm, daar heb je een punt. Geen wonder dat je zo snel weer vrij was.
Bouwt een weermachine om de wind te beïnvloeden. Blaast M-Cyclone naar de andere kant van de wereld.
My Hill |
|
nietmeer
|
#komt, volledig uitgerust, terug uit canada... Geen familie gezien.... Maar wel genoten van het land... Ik merk dat TS moe is geworden van het strijden om de heuvel... Je valt in herhaling jongen.... TS baalt en gaat naar huis om uit te rusten...,#
my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Denkt dat het inderdaad beter is er een nachtje over te slapen. Maar zet voor zijn vertrek nog even de weermachine op "wolkbreuk". Boven de heuvel begint het zo hard te regenen dat de heuvel langzaam wegspoelt. BadVibes heeft de heuvel, maar die zal er op deze manier niet lang meer zijn.
|
|
lentebriesje Erelid
*lentebriesje plaatst duizende kleine ijs parrasolletjes op de heuvel  lkkr omslagtig  regen gaat over parasolletjes naar voet van heuvel dus heuvel blijft heuvel... BV mag op de heuvel blijven (die dan wel van mij is) als ze ergens kacheltje scoort zodat lkkr warm is op heuvel  tom servo gaat de smeltoven in... valt neit veel meer terug in elkaar te zetten.. zijn duplicaatjes en gevechtsrobot gaan er dreks achteraan.. opgeruimt is netjes... hoe ik uit zand kwam? ik had mijn handen vrij genoeg om legertje wormen te trainen om me los te graven.... miyn heuvel , met kacheltje  lkkr knus en warm onder de ijs parrasolletjes xD |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tom-Servo's lichaam is vernietigd, maar de chip met zijn geheugen is net op tijd gered. In de Satellite of Love staan nog genoeg reservelichamen klaar. Binnen een uur is Tom-Servo weer klaar voor de strijd.
Lentebriesje is vergeten mijn weermachine te smelten. het regent nog steeds en de grond om de heuvel is geheel onder water komen te staan. De heuvel staat op een eilandje. Zet de machine nu op onweer. Lentebriesje wordt door de bliksem getroffen en moet per helikopter naar het ziekenhuis.
My Island-Hill |
|
lentebriesje Erelid
*crieert software in ziekenhuis bedje waarmee hij controle over tom servo kan krijgen.. trekt de tom servo chip uit tom servo robot en knalt eigen chip met software erin.. mijn eigen kleine tomservobotje  verklap aan amerika dat in satalite of love (wat het ook moge zijn) heleboel olie zit maar dat er dictator met terroristjes baas over spelen... amerikanen knallen satallite of love neer en vernietigen alle tom servo lichamen op verdenking van samenzwering... tom servo's chip? vermorzel ik onder mijn hak... hoe ironisch vier ik dat met een zakje chips gaat weer in zijn zeteltje op de knusse ijs parassol eiland heuvel zitten... mijn heuvel |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Lentebriesje onderschat alleen wat voor helpers Tom-Servo heeft. De Satellite of Love (dat is een satelliet die in een baan om de aarde zweeft, en waar ik met nog een aantal anderen in woon) is ook het thuis van miljoenen nanobots genaamd Nanites. Deze kunnen de meest geavanceerde apparaten bouwen. Zij zijn in staat om Tom-Servo toch weer in elkaar te zetten ondanks de zware beschadigingen. Ook herstellen ze de Satellite of Love. De Amerikanen zien hun vergissing in en trekken zich terug.
Terwijl in de Satellite of Love aan de lopende band nieuwe lichamen voor Tom-Servo worden gemaakt, laat hij de Nanites een anti-materie kanon bouwen. Hiermee laat hij Lentebriesje in het absolute niets verdwijnen.
My Hill
|
|
lentebriesje Erelid
je hebt wel fantasie tom servo... *hypnotiseerd tom servo en commandeerd tom servo zichzelf weg te fantaseren... zo geschied... tom servo fantaseerd zichzelf weg waarna slechts zijn materiele omhulse overblijft... ik heb emmertje nanobots gecrieerd die nanites verneuken... wordt niks geavanceerds meer gemaakt en tom servo's duplicaten gaat vuilverbranding in..... mijn hill... met kacheltje  en parasolletjes... |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Quote: je hebt wel fantasie tom servo... Ja en. Dat is toch ook de bedoeling bij dit spel? *Tom-Servo's bewustzijn komt na te zijn weggefantaseerd in een paradijselijke omgeving terecht. Hier kan hij rustig bijkomen van de strijd, en genoeg aansterken om zichzelf terug te denken naar zijn lichaam. Tevens is hij nu immuun voor hypnose. Lentebriesje ligt te slapen onder zijn parasolletjes en bij de kachel. Ik vervang de kachel door een airco die op de hoogste stand staat. Lentebriesje veranderd in een blok ijs. Ik zet Lentebriesje in de vriezer en ga zelf voor de kachel zitten. My Hill (en wat die Nanites betreft, eentje was er ontsnapt aan jouw nanobots. En ze kunnen zich zo snel vermeerderen dat ik mijn oude leger weer terugheb. Jouw nanobots zijn vernietigd.) |
|
nietmeer
|
Al die regen, de airco en die verhalen van jullie (hooftpijn) maken dat ik ziek ben geworden.  Ik heb dus spontaan een virus gekregen. Maar ja, ik ben de moeilijkste niet en geef het virus graag weg.  Mijn virus schakeld Tom_Servo's en zijn bilkken leger uit. My Hill  |
|
lentebriesje Erelid
back to basics deel 1: *lentebriesje laat scheet* * benny valt flauw* my hill  heerlijk zon basic reactie  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
back to basics 2 *duwt lentebriesje van de heuvel* Mine  |
|
lentebriesje Erelid
back to basics 3
*ramt es de fles hoofd tegen rand van toiletpot en spoeld es de fles door*
my hill |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
back to basics 4 *lokt lentebriesje van de heuvel met een lekker stukje taart  * Mine  |
|