king of the hill |
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
*excorsist was te laat terplekke en neem ander gast lichaam* *gaat lkkr in de chip van tom servo zitten te broeden  * *verander wat settings zodat tom servo zichzelf blijft slaan  * switcht alles weer: ON  tom servo kickt zichzelf en rend de heuvel af in de hoop dat het dan vanzelf ophoud... *pakt lichaam van excorsist* my hill |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*geeft lentebriesje een harde duw van de heuvel af* Mine  |
|
lentebriesje Erelid
*neemt gewoon es de fles's lichaam over* my hill  |
|
es-de-fles Erelid
|
ik ben een fles  *lentebriesje kan het glas niet controleren, en gaat snel weg* Mine  |
|
nietmeer
|
*stopt een briefje in de fles met de geest van Lentebriesje er nog in, slaat er een kurk op en gooit het geheel in zee.*  My Hill |
|
lentebriesje Erelid
*materie houd me niet tegen* *zweeft uit de fles* * neemt lichaam van een schurftige hond over en gaat BV schurft en vlooien* *BV gaat naar dokter voor cremepjes en smeerspulletjes*
ik neem ander lichaam en claim de hill
my hill |
|
es-de-fles Erelid
|
*laat lentebriesje wegwaaien* My hill  |
|
lentebriesje Erelid
*lentebriesje is niet vatbaar voor ''aardse'' dingen  * *ook niet voor wind* *neemt lichaam van mol over, graaft gangenstelsel onder es de fles's voeten* * es de fles zakt weg in de grond* *neemt lichaam van opper rooie mier over* *commandeer mijn legertje rode mieren es de fles te pesten* es de fles rend weg  switch weer naar wat normaler lichaam my hill |
|
nietmeer
|
Quote lentebriesje: *lentebriesje is niet vatbaar voor ''aardse'' dingen  * *ook niet voor wind* *Kan dus de heuvel niet overnemen...* My Hill Offtopic: coole nieuwe avatar Es!! |
|
lentebriesje Erelid
Quote BadVibes: Quote lentebriesje: *lentebriesje is niet vatbaar voor ''aardse'' dingen  * *ook niet voor wind* *Kan dus de heuvel niet overnemen...* My Hill Offtopic: coole nieuwe avatar Es!! *neem heuvel over dmv gast lichamen* *pwned BV again* my hill |
|
nietmeer
|
* bied Lentebriesje een vast, eigen, superhelden lichaam... Lentebriesje kan kiezen uit 3 enveloppen met daarin de naam van de superhelden. Welke kiest hij? 1) de rode enveloppe met een gele S erop? 2) de gele enveloppe met een spinnenweb erop 3) de blauwe enveloppe met golfjes.Het publiek scandeerd "rode! Rode! Kies de RODE!!!" Zo eigenlijs als Lentebriesje is, kiest hij niet de rode, hij gaat voor enveloppe nummer 3, de blauwe... En het lichaam dat Lentebriesje krijgt, is het lichaam van....... (tromgeroffel)...... MeerMinMan!!! De superheld uit Spongebob Squarepants! Gefeliciteerd! Lente-meerminman-briesje, pakt zijn rollator en schuifelt er vandoor, op zoek naar zijn ontzichtbare bootmobiel. Waar is mosseljongen?*My Hill  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Badvibes:  fantastisch  Ow, en nog steeds badvibes's hill  |
|
nietmeer
|
 dank Berniew! Kom erbij zitten jongen! Our Hill |
|
|
*ploft neer naast BV  * Our hill  (hoor ik nu ook bij the family?  ) |
|
nietmeer
|
*nee hoor, ik vind een man en zoon voldoende... maar je mag wel huisvriend, of heuvelvriend worden...* Our Hill Hey, zag ik daar mijn man nu langslopen?  dag schat! |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
 je bent fantastisch.. en wat kan jij hard rennen zeg! WOW Berniew, schuif eens op, PW kan er ook nog bij!.. Our Hill |
|
|
*valt van de hill af  * Jullie hill?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Je stond toch laatst met de lepels op tafel te slaan BadVibes?  |
|
nietmeer
|
 ... klopt.. ijs ijs ijs, altijd goed! *pakt Berniew, kom jongen, dat wist je toch? Geeft hem een glaasje water om bij te komen van de schrik* Our Hill |
|
lentebriesje Erelid
ik ga meerminman even googlen hoor... mijn spongebob squarepants kennis laat me in de steek... als me niet aanstaat pak ik zo andere superheld bv  so watch it |
|
nietmeer
|
Quote: bied Lentebriesje een vast, eigen, superhelden lichaam... je kan dus niet meer wisselen..... Meerminman! My Hill |
|
lentebriesje Erelid
*meerminman gaat samen met mosseljongen op zoek naar de parelridder, de parelridder kan gedaanteverwisselingen doen* *lang verhaal kort te maken (en mij veel moeite te besparen)* *meerminman en mosseljongen vinden parelridder en meerminman laat gedaante verwisseln met johnny bravo* echt te geinig xD loopt heuvel op in zijn nieuwe gedaante* * he mama, wanna love?* BV rend gillend weg my hill --- for the fans out there --- i pressend to you  johnny bravo xD [ut]http://www.youtube.com/watch?v=WE3d2GHBuvQ[/ut] |
|
nietmeer
|
Lieve Lentebriesje, Ik zou ook liever willen dat jij Johnny Bravo bent... maar helaas, je zit aan je Meerminman personality vast.... Lente gaat huilen en wil met vibes onderhandelen... Vibes, ook de slechtste niet, besluit met haar hand over haar hart te strijken.. en geeft Lentebriesje zijn oorspronkelijke lijf, levendig en ongeschonden terug... Lente is ZO dankbaar dat hij mij de heuvel gunt... My Hill  |
|
lentebriesje Erelid
ho ho ho, had contract beter gelezen BV, ik gun je EEN heuvel niet DE heuvel DE hill is gewoon mijnes xD |
|