hr
jaargang -24 - laatste artikel 24-4 08:00 - 76021 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes

1 2 3 4 .... 128 129 130 [131] 132 133 134 494 495 496 497

king of the hill

05-11-08 12:07:48
kippies66
Erelid

WMRindex: 983
OTindex: 1.493
*stuurt lentebriesje terug naar school*
van mijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj :D

05-11-08 12:23:33
lentebriesje
Erelid

WMRindex: 930
OTindex: 3.308
S
wat is van jou?

in iedergeval niet de hill...

want die is van mij...

my hill

link vond wel toepasselijk :) kate bush - running up that hill xD

05-11-08 12:42:02
nietmeer
*Pakt lentebriesje bij zijn kraag en hangt 'm met het lusje van zijn jas aan een boom... Zo, ga daar maar even lekker uitwaaien jongen!*

My Hill

05-11-08 12:51:09
lentebriesje
Erelid

S
ik denk niet dat jij zo sterk bent BV... :)

tak valt van boom af door gewicht v lentebriesje..

lentebriesje rent de heuvel op en geeft BV zon harde duw dat ze vliegt als een vogel... totdat zwaartekracht haar lkkre smakkert laat maken aan voet van heuvel... :)

haalt deurmat met welcome weg en vervangt die voor deurmat met Ksssst!

my hill :P

05-11-08 12:58:57
nietmeer
*vibes heeft nog wat agressie in haar lijf zitten (zie blog) dus laat zich door zo'n kokosmat niet op de kop zitten, ze slaat lentebriesje ermee op zijn hoofd die schrikt van het prikken van al die kokos-haartjes en wegloopt om zijn wonden te verzorgen.*

My Hill

05-11-08 13:12:07
lentebriesje
Erelid

S
*lentebriesje die zint op wraak gooid vrachtwagentje brandnetel planten (verse...) over BV heen :)*
*BV rend van heuvel af en gaat op zoek naar anti jeuk middelen...*

my hill

05-11-08 13:17:42
nietmeer
*gelukkig weet Vibes dat vlak bij brandnetels altijd hondsdraf groeit, en die gaat de jeuk tegen (ronde blaadjes, paarse bloemetjes, de ronde blaadjes plukken, kneuzen en over de brandplek wrijven)

Lentebriesje wist dit niet en gebruikte altijd urine tegen de jeuk (wat ook helpt) en gaat nu snel naar huis om zijn ondergepieste handen (die ook werden geprikt terwijl hij mij in wreef) heel goed te wassen.*

My Hill

05-11-08 13:20:40
lentebriesje
Erelid

S
*lentebriesje wijst BV erop dat weegbree, niet die met lange blaadjes maar met grote niervormige dingen ook wel werkt*

*btw ik ahd tuinhandschoenen aan :)*

*laat BV kauwen op vruchtjes van nachtschade plant.... niet ziek worden he ;) xD*

my hill

05-11-08 13:37:15
nietmeer
*tikt tegen haar voorhoofd, je denkt toch niet dat ik vrijwillig op die vruchtjes ga kauwen!!!???

Schud haar hoofd drie keer :nee :nee :nee en besluit om lentebriesje maar eens uit te leggen dat ze geen dom klein meisje is.

Maakt hier een heel lang en langdradig saai verhaal van zodat lentebriesje van verveling in een lichte vorm van coma raakt.

duwt lente de heuvel af*

My Hill

05-11-08 14:18:54
nietmeer
*loopt even snel naar de keuken op en neer om een kopje koffie voor zichzelf in te schenken.... mijmert.. ik hoop dat er straks iemand op de heuvel langs komt met een doos gebak....

gezellig....

Loopt weer terug en gaat weer bovenop de heuvel zitten*

My Hill

05-11-08 14:37:58
lentebriesje
Erelid

S
*loopt heuvel op met doos gebak*
*deponeerd gebak in badvibes gezicht*

bv moet zich opfrissen en gaat van heuvel af :)

*ik bestel doos gebak assorti bij vlaaienkoning :) en laat naar heuvel brengen*

my hill :)

05-11-08 14:51:52
nietmeer
*verkleed zich als vlaaienkoning-gebakbezorgster, loopt de heuvel op, houd een gebakje achter, en drukt de rest in het gezicht van Lentebriesje... zoooooo veel plezier onder de douche!*

My Hill

05-11-08 16:22:40
nietmeer
Quote:
Nu online --
tigerx, berniew, shadowillusions, Myne, Droomster, AsSliQuiD, thaSushi, TrevoriuS, ibraman, Nibje, Monique1974, judywesl, Way2Evil, MuseMatt, Pietzr, BadVibes, pierrot-san, Delenn, Mandarijntje, cola-freak, De-Albino-eland, Phantom, oplk, Bas Holleboom, OfficeMan, RuudDeUitvinder, Sanneke, jacodenni, Smurfenreet, Mono, Sorcha, Pluppel, Giovanni, ledi, Caster, RainbOw_aapieJ, Pilcrepus, David van Harmelen
en nog 415 anderen

Is een ander topic, maar GEEN van mijn vrienden zijn online! Dus ik kan niemand uitnodigen op de Hill en ook niemand vragen op mijn PP te stemmen.....
:S

05-11-08 16:31:36
ledi
Oudgediende

WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@BV: je kunt bovengenoemde mensen toch vragen om vriend(in) te worden? 8O
Dan moet je wel heel veel taartjes in hui8s halen. :
Oh, voor alle duidelijkheid: ik eet thuis wel een gebakje. :ja

05-11-08 16:32:01
lentebriesje
Erelid

S
*lentebriesje likt zijn gezicht wel schoon... laat die douche maar zitten 8O*

pakt achtergehouden gebakje van BV af en stopt die achter haar shirt... :P BV rend giechelend heuvel af

my hill...

05-11-08 16:32:47
nietmeer
:) Ledi, ik bedoelde in mijn vriendenlijst.

Maar dank voor de tip... gebakje?

*bied Ledi een gebakje en koffie aan... wolkje suiker, klontje melk? geeft Lentebriesje ook wat, laten we elkaar eens beter leren kennen..*

Gezellig, visite...

My Hill

05-11-08 16:33:54
lentebriesje
Erelid

S
Quote BadVibes:
:) Ledi, ik bedoelde in mijn vriendenlijst.

Maar dank voor de tip... gebakje?

*bied Ledi een gebakje en koffie aan... wolkje suiker, klontje melk? geeft Lentebriesje ook wat, laten we elkaar eens beter leren kennen..*

Gezellig, visite...

My Hill

46 seconde te laat :P het is mijn hill :)

05-11-08 16:36:00
nietmeer
*verontschuldigt zich even tegenover haar visite.. sorry ledi, even wat ongedierte verwijderen...

Pakt lentebriesje bij zijn stropdas en bind deze aan een lantaarnpaal verderop...

Ik hoop dat iemand je mee neemt jongen...*

My Hill

05-11-08 16:40:04
lentebriesje
Erelid

S
* ik stropdas 8O :nee* (kan wel stropdas knuppen :) cool he xD)

*knupt BV's handen en voeten bij elkaar met tyrip's :)*
*dumpt haar achter glas bij kinderboerderij*

komt toch nooit hond bij kinderboerderij dus hoop dat je confortabel zit...

my hill

verontschuldigd zich bij ledi en neemt alle taart in beslag... moet bewijs materiaal vernietigen xD

05-11-08 16:44:47
nietmeer
*heeft, in verband met situaties als deze, altijd een gebaksvorkje achter haar oor zitten waarmee ze de tyrib weet kapot te prikken... kan dus relatief gemakkelijk ontsnappen en ziet Lente lopen met de 12 dozen van de vlaaienkoning... Lente ziet BV niet.. dus met een eenvoudig uitsteken des linkervoets... valt lente met zijn snuit in de vlaaien...

zie dát maar eens af te likken*

My Hill

Offtopic:
zie ik daar mijn zoon mutsie voorbij lopen? jaa... dag zoon :w

05-11-08 16:48:55
lentebriesje
Erelid

S
*oh gosh wat een feest... nog eens wat anders als met neus in boter...*

*ik vermaak me wel*
*sputterd met volle mond in BV gezicht*
*smak* nog *smak* wel *smak* hill *smak*
*hapje?*

BV die helemaal gek wordt en overal bacillen ziet vliegen zoekt dekking onderaan de heuvel...

my hill :ja

05-11-08 17:17:53
Tom-Servo
Oudgediende

WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Begint een goed gesprek met lentebriesje, en overtuigd hem middels een filosofische redenering dat de heuvel in feite niet bestaat. Lentebriesje, kwaad dat hij al die tijd heeft gevochten om iets wat er niet eens is, vertrekt huiswaarts om wat beters te gaan doen met zijn leven.

My Hill

05-11-08 17:20:55
lentebriesje
Erelid

S
verteld tom servo dat hij toch die filosofische benadering van de niet bestaande heuvel uit de doeken moet doen voordat hij van de niet bestaande heuvel vertrekt...

im so excited xD

tom servo die eigenlijk geen enkele benadering had en wat zat te bluffen loopt schromelijk van de heuvel af...

my hill

05-11-08 17:25:26
Tom-Servo
Oudgediende

WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Had nog een troef achter de hand. Heeft lentebriejse tijdens het gesprek een middel toegediend dat Hallucinaties veroorzaakt. lentebriesje denkt nu op de heuvel te zitten, maar in werkelijkheid zit hij op een berg afval. Ik zit ondertussen nog vrolijk op de echte heuvel.

My Hill

05-11-08 18:51:09
lentebriesje
Erelid

S
eet tom servo's parkiet op omdat ik die aanzag als een gebraden kippetje.... tom servo knipt in zijn vingers en hallicunatie is voorbij..... tom servo gaat wenen....

my hill :ja

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 128 129 130 [131] 132 133 134 494 495 496 497

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven