king of the hill |
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*stuurt lentebriesje terug naar school* van mijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj  |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
wat is van jou? in iedergeval niet de hill... want die is van mij... my hill link vond wel toepasselijk  kate bush - running up that hill xD |
|
nietmeer
|
*Pakt lentebriesje bij zijn kraag en hangt 'm met het lusje van zijn jas aan een boom... Zo, ga daar maar even lekker uitwaaien jongen!*
My Hill |
|
lentebriesje Erelid
ik denk niet dat jij zo sterk bent BV... tak valt van boom af door gewicht v lentebriesje.. lentebriesje rent de heuvel op en geeft BV zon harde duw dat ze vliegt als een vogel... totdat zwaartekracht haar lkkre smakkert laat maken aan voet van heuvel... haalt deurmat met welcome weg en vervangt die voor deurmat met Ksssst! my hill  |
|
nietmeer
|
*vibes heeft nog wat agressie in haar lijf zitten (zie blog) dus laat zich door zo'n kokosmat niet op de kop zitten, ze slaat lentebriesje ermee op zijn hoofd die schrikt van het prikken van al die kokos-haartjes en wegloopt om zijn wonden te verzorgen.*
My Hill |
|
lentebriesje Erelid
*lentebriesje die zint op wraak gooid vrachtwagentje brandnetel planten (verse...) over BV heen  * *BV rend van heuvel af en gaat op zoek naar anti jeuk middelen...* my hill |
|
nietmeer
|
*gelukkig weet Vibes dat vlak bij brandnetels altijd hondsdraf groeit, en die gaat de jeuk tegen (ronde blaadjes, paarse bloemetjes, de ronde blaadjes plukken, kneuzen en over de brandplek wrijven)
Lentebriesje wist dit niet en gebruikte altijd urine tegen de jeuk (wat ook helpt) en gaat nu snel naar huis om zijn ondergepieste handen (die ook werden geprikt terwijl hij mij in wreef) heel goed te wassen.*
My Hill
|
|
lentebriesje Erelid
*lentebriesje wijst BV erop dat weegbree, niet die met lange blaadjes maar met grote niervormige dingen ook wel werkt* *btw ik ahd tuinhandschoenen aan  * *laat BV kauwen op vruchtjes van nachtschade plant.... niet ziek worden he  xD* my hill |
|
nietmeer
|
*tikt tegen haar voorhoofd, je denkt toch niet dat ik vrijwillig op die vruchtjes ga kauwen!!!??? Schud haar hoofd drie keer  en besluit om lentebriesje maar eens uit te leggen dat ze geen dom klein meisje is. Maakt hier een heel lang en langdradig saai verhaal van zodat lentebriesje van verveling in een lichte vorm van coma raakt. duwt lente de heuvel af* My Hill |
|
nietmeer
|
*loopt even snel naar de keuken op en neer om een kopje koffie voor zichzelf in te schenken.... mijmert.. ik hoop dat er straks iemand op de heuvel langs komt met een doos gebak....
gezellig....
Loopt weer terug en gaat weer bovenop de heuvel zitten*
My Hill |
|
lentebriesje Erelid
*loopt heuvel op met doos gebak* *deponeerd gebak in badvibes gezicht* bv moet zich opfrissen en gaat van heuvel af *ik bestel doos gebak assorti bij vlaaienkoning  en laat naar heuvel brengen* my hill  |
|
nietmeer
|
*verkleed zich als vlaaienkoning-gebakbezorgster, loopt de heuvel op, houd een gebakje achter, en drukt de rest in het gezicht van Lentebriesje... zoooooo veel plezier onder de douche!*
My Hill |
|
nietmeer
|
Quote: Nu online -- tigerx, berniew, shadowillusions, Myne, Droomster, AsSliQuiD, thaSushi, TrevoriuS, ibraman, Nibje, Monique1974, judywesl, Way2Evil, MuseMatt, Pietzr, BadVibes, pierrot-san, Delenn, Mandarijntje, cola-freak, De-Albino-eland, Phantom, oplk, Bas Holleboom, OfficeMan, RuudDeUitvinder, Sanneke, jacodenni, Smurfenreet, Mono, Sorcha, Pluppel, Giovanni, ledi, Caster, RainbOw_aapieJ, Pilcrepus, David van Harmelen en nog 415 anderen
Is een ander topic, maar GEEN van mijn vrienden zijn online! Dus ik kan niemand uitnodigen op de Hill en ook niemand vragen op mijn PP te stemmen.....  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@BV: je kunt bovengenoemde mensen toch vragen om vriend(in) te worden?  Dan moet je wel heel veel taartjes in hui8s halen. : Oh, voor alle duidelijkheid: ik eet thuis wel een gebakje.  |
|
lentebriesje Erelid
*lentebriesje likt zijn gezicht wel schoon... laat die douche maar zitten  * pakt achtergehouden gebakje van BV af en stopt die achter haar shirt...  BV rend giechelend heuvel af my hill... |
|
nietmeer
|
 Ledi, ik bedoelde in mijn vriendenlijst. Maar dank voor de tip... gebakje? *bied Ledi een gebakje en koffie aan... wolkje suiker, klontje melk? geeft Lentebriesje ook wat, laten we elkaar eens beter leren kennen..* Gezellig, visite... My Hill |
|
lentebriesje Erelid
Quote BadVibes:  Ledi, ik bedoelde in mijn vriendenlijst. Maar dank voor de tip... gebakje? *bied Ledi een gebakje en koffie aan... wolkje suiker, klontje melk? geeft Lentebriesje ook wat, laten we elkaar eens beter leren kennen..* Gezellig, visite... My Hill 46 seconde te laat  het is mijn hill  |
|
nietmeer
|
*verontschuldigt zich even tegenover haar visite.. sorry ledi, even wat ongedierte verwijderen...
Pakt lentebriesje bij zijn stropdas en bind deze aan een lantaarnpaal verderop...
Ik hoop dat iemand je mee neemt jongen...*
My Hill |
|
lentebriesje Erelid
* ik stropdas  * (kan wel stropdas knuppen  cool he xD) *knupt BV's handen en voeten bij elkaar met tyrip's  * *dumpt haar achter glas bij kinderboerderij* komt toch nooit hond bij kinderboerderij dus hoop dat je confortabel zit... my hill verontschuldigd zich bij ledi en neemt alle taart in beslag... moet bewijs materiaal vernietigen xD |
|
nietmeer
|
*heeft, in verband met situaties als deze, altijd een gebaksvorkje achter haar oor zitten waarmee ze de tyrib weet kapot te prikken... kan dus relatief gemakkelijk ontsnappen en ziet Lente lopen met de 12 dozen van de vlaaienkoning... Lente ziet BV niet.. dus met een eenvoudig uitsteken des linkervoets... valt lente met zijn snuit in de vlaaien... zie dát maar eens af te likken* My Hill Offtopic: zie ik daar mijn zoon mutsie voorbij lopen? jaa... dag zoon |
|
lentebriesje Erelid
*oh gosh wat een feest... nog eens wat anders als met neus in boter...* *ik vermaak me wel* *sputterd met volle mond in BV gezicht* *smak* nog *smak* wel *smak* hill *smak* *hapje?* BV die helemaal gek wordt en overal bacillen ziet vliegen zoekt dekking onderaan de heuvel... my hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Begint een goed gesprek met lentebriesje, en overtuigd hem middels een filosofische redenering dat de heuvel in feite niet bestaat. Lentebriesje, kwaad dat hij al die tijd heeft gevochten om iets wat er niet eens is, vertrekt huiswaarts om wat beters te gaan doen met zijn leven.
My Hill |
|
lentebriesje Erelid
verteld tom servo dat hij toch die filosofische benadering van de niet bestaande heuvel uit de doeken moet doen voordat hij van de niet bestaande heuvel vertrekt...
im so excited xD
tom servo die eigenlijk geen enkele benadering had en wat zat te bluffen loopt schromelijk van de heuvel af...
my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Had nog een troef achter de hand. Heeft lentebriejse tijdens het gesprek een middel toegediend dat Hallucinaties veroorzaakt. lentebriesje denkt nu op de heuvel te zitten, maar in werkelijkheid zit hij op een berg afval. Ik zit ondertussen nog vrolijk op de echte heuvel.
My Hill |
|
lentebriesje Erelid
eet tom servo's parkiet op omdat ik die aanzag als een gebraden kippetje.... tom servo knipt in zijn vingers en hallicunatie is voorbij..... tom servo gaat wenen....my hill  |
|