king of the hill |
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*recycled zichzelf en komt terug als wijnfles* *schiet een kurk af op wasserhead, die bewusteloos van de heuvel rolt* Mine  |
|
WasserHead Senior lid WMRindex: 117 OTindex: 569 Wnplts: Gennep
|
@es de fles dies origineel  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
* Laat wasserhead leeglopen en noemt hem Emptyhead, jankend loopt hij weg * My Hill  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Maar ik stond de boot niet op te wachten en hoor ook niet bij de slachtoffers. Sta nog steeds op de heuvel
My Hill! |
|
nietmeer
|
*Aangezien ik nu dood ben door WH's toedoen, ben ik verandert in een geest waardoor ik iedereen bang kan maken. Gelukkig ben ik ook imuum nu voor kogels, ziektes en andere onaangename verrassingen.*
My scary Hill |
|
ledi Oudgediende
Ik verander mezelf in een klopgeest en bewaak samen met TD de heuvel
Our Hill |
|
|
*zoekt 7 dragonballs bij elkaar, laat shenron opkomen en wenst dat de heuvel van mij is my hill  |
|
nietmeer
|
*Samen met ledi jaag ik die drakenballen weg! Gooit een waterballon over WH vallen waardoor die verandert in een waterhoofd  * Our scary Hill  |
|
es-de-fles Erelid
|
*komt terug met een flessenleger, die er allemaal uitzien zoals ik en door mij bestuurd worden. gooit samen met het leger iedereen van de heuvel af  * mijn Flessenheuvel  |
|
|
*haalt wat water uit mijn hoofd en doet het in es de fles our hill  |
|
es-de-fles Erelid
|
Offtopic: ik ben al die flessen, dan ben je nog even bezig wasserhead  |
|
|
nu ben ik ongeveer wel klaar  our hill  |
|
nietmeer
|
*Vraagt zich ondertussen af waar Delenn de WMR dokter blijft, want zo als geest kun je geen flessen meer leeg drinken  Stuurt iedereen naar beneden om de dokter te zoeken* My Hill  |
|
es-de-fles Erelid
|
*komt terug om te melden dat Taz zelf maar moet gaan zoeken omdat ik dr niet kan vinden* Mine  |
|
ledi Oudgediende
Ik verkleed me als de dokter en boven op de heuvel gooi ik iedereen er af. My Hill  |
|
nietmeer
|
*Stuurt Es een kaartje vanuit het ziekenhuis.* Ik ben onder behandeling. Ik hoop gauw beter te worden, maar de dokters zijn nog zo traag Veel plezier met je heuvel |
|
|
het blijkt dat ik de echte dokter ben en met mijn scalpel snij ik es-de-fles door my hill  |
|
RonHunter
Oud Moderator
* Volgens mij zit Wasserhead zelf nog bij de dokter *    My Hill  |
|
|
door mijn lekke hoofd spoelt ronhunter weg my hill  leuk plaatje trouwens |
|
RonHunter
Oud Moderator
* Wasserhead zit zo te slijmen dat hij er zelf over uitglijd * My Hill again  |
|
|
doordat de heuvel nog zo glad is glijd ronhunter ook uit. ik maak de heuvel droog en klim erop my hill  |
|
nietmeer
|
*trekt haar spikes aan, ziet wasserhead toch weer naar beneden glijden*  My Hill |
|
nietmeer
|
hoi mam  |
|
nietmeer
|
 hey zoon, alweer klaar met school? |
|
nietmeer
|
Offtopic:
neej, ik zit OP school, maar Pietje (mn informatica-leraar) kraamt te veel onzin uit, en ik heb niet de behoefte om daar naar te luisteren "-.-
|
|