king of the hill |
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*tijdens mijn vlucht besprenkelde ik alle robots met een superroestmiddel, waardoor ze allemaal uit elkaar vallen, Ook Tom* *van de robotresten maak ik een groot zwaarbewapend fort  * *het hoofd van Tom met al zijn besturingstechnieken vang ik in een brok ijs en stuur ik naar de zuidpool* Mine  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Vind het een prima actie van es-de-fles....Our hill? |
|
es-de-fles Erelid
|
als je helpt de heuvel groter graven  Our hill  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
* Helpt de heuvel groter te graven?  Our hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
*Tom Servo's hoofd ontdooit zichzelf met een ingebouwd verwarmingselement. Wordt aan boord van de Satellite gehaald en op een nieuw lichaam gezet.*
*richt 200 brandslangen op de heuvel en zet deze aan. De heuvel spoelt geheel weg. Al snel staat Es' zwaarbewapende fort op een hoopje modder waar niemand nog interesse in heeft. Met het zand dat Emmertje wilde gebruiken om de oude heuvel groter te maken bouw ik een nieuwe heuvel.*
My Hill |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Tom Servo pakte ipv zand per ongeluk springstof om de heuvel te maken. Een vuurtje en BOEM! dag heuvel.  al het opgewaaide zand komt op een andere heuvel terecht waar ik op ga staan, kijkend in het niets voorbij de horizon  |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
lentebriesje crieerd de perfecte heuvel... perfectie in zijn hoogste vorm... en iedereen weet dat perfectie in zijn hoogste vorm opgewassen is tegen alles... anders zou het niet perfect zijn... dus.. en dat is mijn hill... *wandeld met zelfgemaakte hill naar ''de'' hill* *blaast en spoeld de heuvel weg...* *ze de heuvel neer op plek van oude heuvel* my hill  |
|
Lamp
Erelid
vertel lentebriesje dat psychopaten over zichzelf in de derde persoon praten. hij geeft me geljk en gaat op pad om te moorden  ondertussen ga ik op de perfecte heuvel staan, met mn haar stoer wapperend in de wind. my hill |
|
lentebriesje Erelid
psst, yan, heuvel is perfect.. heuvel heeft me allang verteld dat je me gewoon van heuvel wilt hebben... zit allemaal ingebakken bij perfectie.. als yan denkt dat hij binnekomt wordt hij in de ingebouwde slotgracht gedumpt  vol met piranha's en ander mens etent spul xD yan mocht testritje maken... en overleefde het niet my hill xD |
|
Lamp
Erelid
na mijn mislukte aanval en bijna-doodervaring besluit ik het perfecte anti-heuvel wapen te maken. met de nadruk op perfect. Mijn wapen raakt in een eeuwigdurende strijd met de heuvel waar letebriesje op zit. Na oneindig lang wachten (dat kan  ) klim ik op de heuvel die niet perfect meer is, en waar lentebriesje vanaf is gevallen. In diepe spirituele gedachten verzonken, pluk ik mystereus aan mijn sikje.  My hill |
|
lentebriesje Erelid
ah my gosh... perfecte heuvel blijft altijd perfect yann xD ... maar denk wel dat beetje remise uit komt met perfect heuvel en perfecte anti heuvel wapen... dit gaan we doen: ik vernietig perfecte heuvel, jij perfecte anti heuvel.... knip ik je sikje eraf, verbrand hem voor je neus en blijft het mijn hill... afgesproken xD my hill  |
|
Lamp
Erelid
eeeh, nee, Mijn heuvel!  Toen je mn sikje probeerde te verbranden stak je per ongeluk jezelf in de fik. Huilend rende je de heuvel af. Nu sta ik, ik alleen op de heuvel. Met een zonnebril in de nacht kijken, denkend over intellectuele zaken  My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Pakt Yann's perfecte anti-heuvel wapen en schiet daarmee Lentebriesjes' perfecte heuvel aan gort. Vernietigd vervolgens het wapen. Gedaan met dat gezeur over perfectie.
Bouwt een nieuwe heuvel, en dit keer echt van zand (ik heb dat drie keer gecontroleerd).
My Hill |
|
nietmeer
|
Ik bedank Tom-Servo voor het bouwen van een vernieuwde heuvel. Alleen is hij zo moe van het bouwen dat hij eerst naar huis gaat om te slapen. Tot die tijd pas ik wel op de heuvel.  My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 BEEEENNY, je moet gaan werken.  *Benny spurt als de bliksem weg naar zijn werk en ik neem de heuvel in.  *  My Hill.  |
|
lentebriesje Erelid
*verteld peter willemse dat er nog stuk pizza in koelkast ligt...* PW gaat er als een speer van door..
my hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Gooit de pizza weg omdat deze beschimmeld is*  *Gooit een half haantje op de grill en lentebriesje gaat op de geur af. *  My Hill.  |
|
lentebriesje Erelid
*eet 3/4e van haantje op en loopt met boutje heuvel op...* *gooit boutje van de heuvel af zodat PW het goed ziet* *PW duikt er achter aan...* my hill  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
PW en ik koken de heerlijkste soep onderaan de heuvel, die lentebriesje niet kan weerstaan. Our Hill  |
|
lentebriesje Erelid
*oh gosh, wordt zo rond als een tonnetje* *omdat zelfs mijn maag niet bodemloos..* ik strompel de heuvel op, zuchtend en puffend.. boven aan de heuvel gaat mijn maag op sproei stand... *kotst over ledi en PW* ledi en pw stinken helemaal zuur... en rennen weg... *slurpt bodempje uit soeppan en claimt heuvel my hill  |
|
ledi Oudgediende
Ledi is zo kwaad over die kots, dat ze alle hondendrollen gaat verzamelen die ze maar kan vinden en kogelt die naar Lentebriesje, die walgend wegrent. My Hill  |
|
es-de-fles Erelid
|
*ledi moet daarna dr handen wassen  * Mine  |
|
ledi Oudgediende
ledi komt terug met een grote kei en dreigt de fles van es stuk te gooien. Es holt bang weg. My Hill.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Kom aanrennen en schreeuwt dat er een tornado aankomt. Ledi blijft op de heuvel zitten omdat ze denkt dat het gewoon een truc is om de heuvel te veroveren. Maar de waarschuwing blijkt echt te zijn. De tornado raast over de heuvel en zuigt Ledi op.
My Hill |
|
Lamp
Erelid
Yann ademt diep in en blaast de tornado weg zodat we daar geen last meer van hebben.
Yann loopt rustig naar boven en Servo loopt naar beneden. Niemand weet waarom, maar iedereen begrijpt dat het niet anders kon. Rustig begin ik zaken te overpeinzen die jullie toch niet begrijpen.
My Hill |
|