king of the hill |
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Yann is zo in gedachten dat hij niet door heeft dat Ledi weer terug is gekomen. My Hill !!!!!!  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Smeert de randen van de heuvel in met zeep zodat deze spiegelglad worden en niemand er meer langs omhoog kan klimmen. Stapt vervolgens in een vliegtuig en land even later per parachute op de heuvel. Duwt Ledi eraf langs de gladde wanden. Plaatst een dak boven de heuvel zodat niemand anders er van bovenaf bij kan.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
Er breekt noodweer los. De regen spoelt alle zeep weg en de hagelstenen vernielen het dak. Tom rilt van de kou en gaat droge warme kleren aantrekken.
Ik heb warme kleren, regenjas en regencape aan en neem plaats op de heuvel. . .My hill! |
|
nietmeer
|
*komt met paraplu naar boven. Gaat naast Ledi staan, die eigenlijk toch best honger heeft gekregen. Dus ze rent van de heuvel af. Op het moment dat ze beneden is houd het op met regenen en begint de zon door te breken* My sunny Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
*Haalt She-Devil erbij, die Taz meteen van de heuvel afsleurt naar huis*
My Hill |
|
ledi Oudgediende
Ik kom naast Tom zitten. She-Devil wordt jaloers en sleurt daarom vervolgens Tom ook naar beneden. . .My lonely Hill !  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*komt met een beste lap biefstuk de heuvel op en gaat die samen met ledi van de grill oppeuzelen* our hill  |
|
ledi Oudgediende
Haha, ledi eet geen vlees. Doet echter alsof , maar voert het vlees aan een hond die de heuvel op is gekomen. Die is nu vrienden voor het leven met Kpuc en Ledi, en zorgt dat niemand meer die heuvel opkomt. . . Our Hill  |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
hond blijkt schurft, vlooien en hondsdolheid te hebben... hond bijt ledi en kpuc.. ze rennen met hondsdolheid van de heuvel, schurft over heel hun lichaam en vlooien die in hun haar dansen xD iedereen weer kpuc en ledi als de pest, en ze gaan in melaatsenkolonie wonen my hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Terwijl Ledi en Kpuc langs komen gerend, vang ik snel wat vlooien. Laat die los op Lentebriesje. Ook hij rent krabbend van de heuvel af.
My Hill |
|
lentebriesje Erelid
*gelukkig had ik pruik op en trek gewoon pruik af... xD*
*pakt brandslang en spuit lkkr op tom servo* * tom servo krijgt kortsluiting* *hang tom servo aan de waslijn... lkkr drogen xD*
my hill |
|
nietmeer
|
*Zet het nummer Hilversum 3 bestond nog niet op, zodat Tom-Servo gaat kijken of zijn woonplaats er nog wel staat. Ik blijf achter* My Hill  |
|
lentebriesje Erelid
zingt een opera voor taz alszijnde postbode, TD plinkt een traantje weg en staat de heuvel af aan lentebriesje my hill  |
|
ledi Oudgediende
Ik hou niet van opera, dus nix traantjes bij. Ik zing over de Jordaan, maar zo vals dat lb geschrokken weg holt met zijn handen voor de oren. . . My Hill |
|
lentebriesje Erelid
*zwaait met zijn toverstafje* *poef* *ledi veranderd in een grote dikke kakmadam uit de friet tent  * *ledi niet blij met haar nieuwe gedaante gaat zich verstoppen in een heeeeeeel donker hoekje xD* my hill  |
|
ledi Oudgediende
Omdat ledi daar niets te eten heeft, wordt ze weer mager. Opent als een rasechte Tante Leen Ledi een non-stop repertoire van de meest ordinaire liedjes. LB kan daar op de duur niet tegen. . . My Hillllllllllllllll  |
|
lentebriesje Erelid
ben benieuwt naar dat repertoire, noem eens wat titels |
|
ledi Oudgediende
Quote lentebriesje: ben benieuwt naar dat repertoire, noem eens wat titels . Mag niet van Voogeltje ! Zijn té erg.  |
|
lentebriesje Erelid
Quote ledi: Quote lentebriesje: ben benieuwt naar dat repertoire, noem eens wat titels . Mag niet van Voogeltje ! Zijn té erg.  neemt geen genoegen met dat excuus, butwipped ledi de heuvel af... my hill |
|
ledi Oudgediende
Ledi wacht tot Lentebriesje slaapt en rolt hem dan de berg af. Trusten, lB  . . .My Hill ! |
|
nietmeer
|
*ledi gaat koffie halen, om niet in slaap te vallen*
My hill |
|
ledi Oudgediende
Ledi biedt Mutsie een kopje koffie aan. Daar zit een slaapmiddel in. Mutsie drinkt het en ..... . My Hill !  |
|
lentebriesje Erelid
*verteld ledi dat ze de laatste lama's heeft gemist...* *ledi rent huilend naar huis toe om uitzending gemist te gaan kijken...*
my hill |
|
ledi Oudgediende
Mis, Ledi blijft zitten waar ze zit, want heeft ze geen tv en kijkt nooit naar welke uitzending ook. Lama's ????? Wie zijn dat?? Jammer LB, je zult dus een betere smoes moeten bedenken.  . . My Hill . |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Gaat naast ledi zitten, en zegt: Hoi!  Our hill  |
|