king of the hill |
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
back to basics 5
verteld es de fles dat moeder aan telefoon is... onderaan de heuvel.. es de fles gaat snel telefoon opnemen
my hill |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*meld lentebries dat de winter er langzaam maar zeker aankomt, en dat hij zich moet verstoppen*
Mijn heuvel |
|
lentebriesje Erelid
*laat zwermpje killerbees los op arya  * arya rend hard... maar het mocht niet baten... solong arya my hill xD |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
heeft gezien wat lentebriesje net deed  belt de politie, die lentebriesje afvoert voor een levenslange gevangenisstraf  my hill  |
|
Demion Oudgediende
 WMRindex: 4.305 OTindex: 3.487
|
belt Drie Russische politiemensen en dan.... lees de rest maar  my hill  |
|
lentebriesje Erelid
*stopt politie bundeldje geld in klauwe.. ben zo weer vrij* *verkleed zich als kindje en rijdt op driewieler heuvel op, met lolly in mondhoek* *delenn knielt en zegt ''hallo kleine jongen''* *waarna ik lolly in delenn oog steek  * *delenn rend weg met trannen in haar ogen* myn hill |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*Gaat proberen om Lentebriesje het verschil tussen d's en t's te leren* *Lentebriesje snapt t niet en rijdt huilend op zijn driewieler weg* My hill  |
|
lentebriesje Erelid
*gaat tegen bernieuw leuren over stelling van pythagoras en relativiteits theorie* *bernieuw gaat status wtf* *voelt zich gepwned door een kleuter* *rent naar school om bijles te vragen*
my hill.. |
|
WasserHead Senior lid WMRindex: 117 OTindex: 569 Wnplts: Gennep
|
*ontrafelt de wetten van de zwaartekracht zodat jij omhoog valt. My Hill  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
* Rafelt de wetten van de zwaartekracht weer in elkaar zodat Wasserhead geplet wordt door de zwaartekracht en zet de zwaartekracht weer op normaal daarna*  The Hill of the Family.  |
|
lentebriesje Erelid
wat is die family nou eigenlijk?
*toont aan met adoptie papieren dat PW niet familie van the family is* *PW loopt radeloos de heuvel af*
my hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Laat lentebriesje een trouwakte zien van BadVibes en ik en de adoptiepapieren van mutsie* *lentebriesje loopt beschaamd de heuvel af*   The Hill of the Family.  |
|
|
*Stuurt Elliot Ness en zijn untouchables op the family af* *Elliot maakt korte metten met the family  * My hill Offtopic: Zie wikipedia voor Elliot Ness (denk ik) |
|
lentebriesje Erelid
aha dus dat is de family?
*loopt naar gerechterlijke instantie om trouwakte van PW + BV ongeldig te laten verklaren en mutsie bij pleegouders te plaatsen* *pw verdwijnt in de bureaucratie omdat hij besluit wil aanvechten...*
my hill, nobody beats bureaucracy
(heerlijk galgje woord trouwens) |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
|
*Wekt Capone weer tot leven en fluistert hem toe dat the family zijn concurrenten zijn in 2008* *Capone neemt t op tegen PeeWee en zijn family* *peeWee en capone zijn druk met hun bende-oorlogen* *Ik pik de hill in  * My hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Gaat voor Capone koken en koopt hem zo om.  Capone gaat naar berniew en schiet hem overhoop*  Hill of the Family.  |
|
|
*Stuurt de yakuza op capone af* *The family is nu weer alleen  * *Huurt een groentetuintje voor peewee* *Peewee gaat tuinieren  want zijn tuintje moet winterklaar gemaakt worden* *Tijdens al die drukte pik ik de hill in* My hill  |
|
lentebriesje Erelid
*laat sproeivliegtuigje met verdelgingsmiddel over heuvel vliegen....* *bernieuws ogen gaan branden als hell en hij rend heuvel af voor beetje medische hulp*
my hill |
|
SilentGhost Senior lid
 WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
|
|
lentebriesje Erelid
*lentebriesje start cheat op* *combi van perfect aim + wallhack + no fogg + dots + zoom + auto aim + crosshair + etc.* iedereen die ook maar denkt aan heuvel ligt van de benen mijn heuvel |
|
WasserHead Senior lid WMRindex: 117 OTindex: 569 Wnplts: Gennep
|
*Wasserhead start hacktool op *Wasserhead maakt verbinding met de server van lentebriesje *Wasserhead haalt alle stats van lentebriesje naar beneden en zet zijn cheats uit. *Wasserhead loopt de heuvel op My Hill  |
|
nietmeer
|
*loopt ook de heuvel op* our hill?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Klaar met tuinieren, en gooit Wasserhead en Jersan van de Hill af*  My Hill.  |
|
lentebriesje Erelid
*lentebriesjes firewalls frituren wasserheads hack tools* *alles wordt geresset met cd'tje en alle systemen gaan weer online*
myin hill |
|